رفتارهای مصرف کننده برزیل به عنوان بحران COVID-19 تغییر می کند

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments


نایرا ساتو


Naira مدیر گروه تحقیقاتی در Mintel است ، و بینشهایی را از گروه غذا و نوشیدنی در آمریکای لاتین ارائه می دهد.

با عمیق شدن بحران COVID-19 ، مناطقی از برزیل در محاصره یا محدودیت های بیشتری قرار دارند. برای مصرف کنندگان ، رکود اقتصادی بر اولویت های هزینه گذاری تأثیر می گذارد و نگرانی ها در مورد سلامت روحی و جسمی در حال افزایش است.

از ژوئیه تا اکتبر سال 2020 نگرانی از قرار گرفتن در معرض COVID-19 کاهش یافت. افزایش موارد در کشور ، به عنوان یک نتیجه از گردهمایی های پایان سال و جشن های تعطیلات ، منجر به افزایش پس از آن افزایش بیش از حد نگرانی در ماه نوامبر (68٪) و دسامبر (72٪) شد. سطح نگرانی در ژانویه بالا بود. هنگامی که Mintel Global COVID-19 Tracker ، برزیل ، در آغاز سال 2021 کار می کرد ، هیچ تأیید محکمی برای شروع واکسیناسیون در برزیل وجود نداشت ، که ممکن است در نگرانی و ترس مصرف کنندگان از آلوده شدن نیز نقش داشته باشد.

برزیلی ها تأثیر COVID-19 را در امور مالی خود احساس می کنند ، زیرا بیش از نیمی از آنها وضعیت مالی فعلی خود را فشرده ، دشوار یا مشکل می دانند. در دسامبر سال 2020 ، دولت آخرین بسته کمک اضطراری را که برای کمک به نیازمندان در طی همه گیر ایجاد شده بود ، پرداخت کرد ، به این معنی که از هر 5 خانوار برزیلی دو نفر از سال 2021 بودجه اضافی نخواهند داشت، به خطر انداختن هزینه های آنها و تأثیرگذاری بر تصمیمات خرید آنها.

با بیش از نیمی از مردم برزیل که بر این باورند که اکنون سلامت ذهنی آنها از اولویت بالایی برخوردار است ، واضح است که نیازهای جدید مصرف کننده در نتیجه شیوع COVID-19 ظاهر شده است.، و مصرف کنندگان علاقه مند به محصولاتی هستند که برای تأمین این نیازها طراحی شده اند. از هر پنج کاربر مراقبت از پوست ، دو نفر آگاه هستند که عوامل عاطفی می توانند در ظاهر پوست آنها تأثیر بگذارند ، زیرا بیش از دو نفر از هر 5 نفر از کاربران لباسشویی می گویند که علاقه مند به محصولات لباسشویی با رایحه های آرامش بخش هستند و از هر 5 برزیلی بیش از سه نفر اظهار داشتند که دوست دارند داشتن غذا / نوشیدنی بیشتر با موادی که می توانند سلامت روحی و روانی را بهبود بخشند

برزیلی ها نه تنها نگران سلامت روان هستند ، بلکه نگران سلامت جسمی خود نیز هستند. ما دیده ایم که ورزش برای سه نفر از هر 10 برزیلی ورزش با اولویت بالاست ، اما تعداد کمی از افراد با انجام این کار احساس راحتی می کنند. فعالیت در فضای باز ترجیح داده می شود ، تقریباً یک سوم از مصرف کنندگان می گویند این کارها را انجام می دهند و با انجام این کار احساس راحتی می کنند. برعکس ، رفتن به ورزشگاه هنوز به عنوان یک فعالیت ایمن تلقی نمی شود ، از هر پنج مصرف کننده تقریباً سه قبول دارند که این کار را نمی کنند و با انجام آن احساس راحتی نمی کنند. این احتمالاً به دلیل نگرانی های ایمنی است.

با داشتن گزینه های محدود برای ورزش ، برزیلی ها تأثیر خود را در بدن احساس می کنند. مانند تقریباً از هر پنج نفر دو نفر به دلیل کاهش فعالیت بدنی ، در طی همه گیری ، غذای سالم را انتخاب می کنند.

لطفا توجه داشته باشید ، این بخش اطلاعات مربوط به قبل از واکسیناسیون را پوشش می دهد. کارهای میدانی در 14 ژانویه 2021 پایان یافت و اولین واکسن در برزیل در 17 ژانویه تزریق شد. در بخش زیر ، در مورد افکار مصرف کنندگان در مورد واکسن ، رفتارهای خستگی COVID-19 و تأثیر اقتصادی یک سال پس از آن صحبت خواهیم کرد. اولین مورد COVID-19 در برزیل تشخیص داده شد (26 فوریه 2020).

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>