رذایل: اعتدال ، سلامت روان و اجتماع

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]


برای اطلاع از آخرین اخبار مصرف کننده و صنعت ، روندهای برتر و چشم اندازهای بازار ، با اخبار Mintel همراه با نظرات تیم تحلیل گران گروه جهانی Mintel همراه باشید.

پاییز گذشته ، ما چند نفر از متخصصان مصرف کننده خود را برای بحث در مورد رذایل جمع کردیم. در زمان تاریخ پخش اولیه هوا ، ما درگیر بیماری همه گیر COVID-19 بودیم و بسیاری از ما ماهها برای جبران رذایل خود به نتیجه رسیدیم. امروز ، ما در حال مرور مجدد آن مکالمه هستیم. در همین حال ، با افتتاح برخی از اقتصادها و به دست آوردن مقداری عادی ، در حال حاضر ، سایر کشورها با برنامه های واکسیناسیون متوقف شده موج سوم و متوقف شده روبرو هستند ، چگونگی مدیریت سلامت روانی مصرف کنندگان ، یافتن کاتارسیس و تعریف مجدد احساس جامعه و فرهنگ خود ، اکنون بیش از هر زمان دیگری مهم است . و رذایل نقش مهمی دارند – از غذا و نوشیدنی های افراطی گرفته تا بازی و قمار فریبنده. س isال این است که ، بازاریابان چگونه نقش برند خود را در همه اینها تشخیص می دهند؟ اکنون گوش کنید تا متوجه شوید.

کجا گوش دهید

با مهمانان دیدار کنید

ادوارد برگن (میزبان)
مشاور ، EMEA

جان پولکینگ
گزارشگر Mintel ، تحلیلگر ارشد بازی ، ایالات متحده

مارسیا موگلونسکی
مدیر بینش ، مواد غذایی و نوشیدنی منتل

جونی فورسایت
دستیار مدیر ، Mintel غذا و نوشیدنی

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>