
[ad_1]
برای اطلاع از آخرین اخبار مصرف کننده و صنعت ، روندهای برتر و چشم اندازهای بازار ، با اخبار Mintel همراه با نظرات تیم تحلیل گران گروه جهانی Mintel همراه باشید.
پاییز گذشته ، ما چند نفر از متخصصان مصرف کننده خود را برای بحث در مورد رذایل جمع کردیم. در زمان تاریخ پخش اولیه هوا ، ما درگیر بیماری همه گیر COVID-19 بودیم و بسیاری از ما ماهها برای جبران رذایل خود به نتیجه رسیدیم. امروز ، ما در حال مرور مجدد آن مکالمه هستیم. در همین حال ، با افتتاح برخی از اقتصادها و به دست آوردن مقداری عادی ، در حال حاضر ، سایر کشورها با برنامه های واکسیناسیون متوقف شده موج سوم و متوقف شده روبرو هستند ، چگونگی مدیریت سلامت روانی مصرف کنندگان ، یافتن کاتارسیس و تعریف مجدد احساس جامعه و فرهنگ خود ، اکنون بیش از هر زمان دیگری مهم است . و رذایل نقش مهمی دارند – از غذا و نوشیدنی های افراطی گرفته تا بازی و قمار فریبنده. س isال این است که ، بازاریابان چگونه نقش برند خود را در همه اینها تشخیص می دهند؟ اکنون گوش کنید تا متوجه شوید.
کجا گوش دهید
با مهمانان دیدار کنید

ادوارد برگن (میزبان)
مشاور ، EMEA

جان پولکینگ
گزارشگر Mintel ، تحلیلگر ارشد بازی ، ایالات متحده

مارسیا موگلونسکی
مدیر بینش ، مواد غذایی و نوشیدنی منتل

جونی فورسایت
دستیار مدیر ، Mintel غذا و نوشیدنی
Leave a reply