رادار خرده فروشی مد: NYFW کانون مشتری مدار را به خود اختصاص می دهد

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments


الکسیس سالوا کالر


الکسیس تحلیلگر ارشد تحقیقات در Mintel است. الکسیس بر گزارش های خرده فروشی و تجارت الکترونیکی ایالات متحده تمرکز دارد.

مانند بسیاری از رویدادها در 11 ماه گذشته ، هفته مد نیویورک (NYFW) ، یک رویداد مهم در صنعت ، امیدوار بود که فصل دوم تحت تأثیر همه گیری ، تا حدودی احساس عادی داشته باشد. درست مانند رویداد سپتامبر 2020 ، نمایش های این فصل عمدتا رویدادهای دیجیتال بودند و بسیاری را به این فکر فرو برد که آیا هرگز به شرایط قبل از همه گیری بازمی گردد.

ارائه ربکا مینکوف

یک چیز روشن است؛ COVID-19 تحریک بسیار مهمی را در مناسبت های دو ساله ایجاد کرده است. به جای تولیدات بسیار گران قیمت و انحصاری ، بسیاری از مارک ها از روش های کوچکتر ، در عین حال در دسترس تر ، آخرین طرح های خود را ترجیح می دهند و مصرف کننده را به تماشا دعوت می کنند. حتی طراحانی که یک قالب شخصی را انتخاب کردند ، به خودی های غیرصنعتی این فرصت را دادند تا سری به جدیدترین مجموعه ها بزنند. به عنوان یک کل ، این صنعت به جای الزام دادن به آنها ، نیاز به تغییر را پذیرفته ، بر مصرف کننده تمرکز کرده و به نیازهای او پاسخ می دهد.

الکسیس دسالو کالر ، تحلیلگر ارشد مینتل ، گزارش هایی از نمایش های عمدتا مجازی را ارائه می دهد و معنای این تغییرات برای صنعت خرده فروشی بیشتر را می دهد.

مصرف کنندگان به مهمانی دعوت می شوند

ربکا مینکوف با تکامل غریبه نیست. در حقیقت ، مینتل قبلاً روش های مختلفی را برای تکامل NYFW و همچنین صنعت خرده فروشی به طور کلی بازنگری کرده است. و 2021 تفاوتی ندارد. برای ارائه امسال ، مینکوف یکی از معدود طراحانی بود که مجدداً یک ارائه حضوری کوچک را انتخاب کرد. با این حال ، او فراموش نکرد که به مشتری های خود فکر کند. علاوه بر پخش مستقیم جریان ارائه در سایت رسمی NYFW ، از طریق TikTok و Instagram نیز پخش جریانی شد. از آنجا که بیشتر مجموعه مینکوف برای سفارش در روز نمایش در دسترس بود ، بینندگان فرصت دیدن و خرید بی وقفه را داشتند. حتی مصرف کنندگان با بودجه یا نگرانی در مورد هزینه های غیر ضروری نیز می توانند با نگرانی کمتری خرید کنند ، زیرا نام تجاری با آنها همکاری کرد کلارنا، یک طرح اقساط پرداخت. بر اساس تحقیقات مینتل در مورد خرده فروشی پوشاک به صورت آنلاین ، این نوع پرداخت انعطاف پذیر عاملی است که باعث می شود نزدیک به یک چهارم مصرف کنندگان بیشتر خرید لباس آنلاین انجام دهند.

ارائه ربکا مینکوف

مینکوف همچنین از این موقعیت برای راه اندازی نام تجاری خود در یک سیستم عامل جدید استفاده کرد ، فقط طرفداران، یکی از اولین مارک ها و طراحان این کار است. در آنجا ، طرفداران به عکسها و فیلمهای پشت صحنه و همچنین گزینه شرکت در مکالمات با مینکوف و دسترسی به سایر مطالب اختصاصی برای خرید (از 5 تا 25 دلار) دسترسی دارند. مزیت خریداران دسترسی فوری به منظره صنعتی است که هرگز در آن محرمانه نبوده اند ، صنعتی که نمی توانید از پخش مستقیم رسانه های اجتماعی به دست آورید. این دسترسی به پرورش احساس جامعه کمک می کند و می تواند ارتباط قوی تری با برند ایجاد کند. اما تیم مینکوف از نظر کارآیی نیز یک مزیت دارد. محتوایی که برای YouTube یا Instagram استفاده نشده است می تواند برای OnlyFans دوباره تغییر یابد و بالعکس. این رویکرد به برند امکان می دهد تا دامنه وسیع و متنوعی برای مصرف کننده خود داشته باشد.

این صنعت به خستگی COVID-19 مصرف کننده پاسخ می دهد

منبع: Pantone Instagram

موسسه رنگ پنتون، که رنگ های فصل را پیش بینی می کند ، بر روی “اختراع مجدد و ظهور مجدد” برای پالت رنگ آینده پاییز 2021 تمرکز دارد. رنگ هایی که شامل Illuminating (زرد روشن) ، Leprechaun (سبز روشن) و Fuchsia Fedora هستند ، برای ایجاد برخی از خلاقیت ها انتخاب شدند. مدیر اجرایی پنتون اذعان داشت فرسودگی شغلی بسیاری از مصرف کنندگان پس از یک سال ماندن در خانه را تجربه می کنند. این پالت که شامل یک رنگ آبی روشن و صورتی کم رنگ نیز می باشد ، به گونه ای طراحی شده است که به تنهایی می ایستد و یا با هم کار می کند ، امیدوار است که بتواند برای لباس پوشیدن و یافتن خلاقیت در کمد لباس خود ، به مصرف کنندگان الهام بخشد. طبق تحقیقات Mintel در مورد استفاده از مد ، تقریباً یک سوم مصرف کنندگان مشتاقانه لباس می پوشند ، درصورتی که بیماری همه گیر تهدیدی ایجاد نکند ، و چنین رنگ هایی می تواند به انگیزه برخی از خریداران کمک کند تا تقاضای پنهان شده را برطرف کنند و خود را درمان کنند. لباس های جدید.

چرا این مهم است؟

در حالی که این فقط یک نمونه است ، اما نشانه ای قوی از روند حرکت بازار است. انحصارطلبی دیگر مورد علاقه نیست. مصرف کنندگان می خواهند به مارک متصل شوند و به یک انجمن تعلق بگیرند ، حتی اگر مجازی باشد. NYFW در ماه فوریه براساس آنچه در سپتامبر معرفی شد ، ساخته شد. نشانه ای از این که چنین روندهایی مد نیستند ، بلکه تحول در بازار لوکس است. این یک صنعت مد فراگیرتر است که در اطراف مصرف کنندگان قرار دارد ، چیزی که بسیاری از مارک ها می خواهند (از هر 10 نفر فکر می کنند که مد لوکس برای آنها غیر واقعی است).

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>