ذوب شکلات: کاهش 25 درصدی شکلات عید پاک

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]


تیم روابط عمومی جهانی مینتل که 24 ساعت شبانه روز در دسترس است ، خوشحال است که روزنامه نگاران معتبر را برای دسترسی به تحقیقات ما فراهم می کند ، مصاحبه هایی را با تحلیلگران متخصص ما ترتیب می دهد و آخرین دیدگاه ها را در بین گروه ها و کشورها به اشتراک می گذارد.

تحقیقات جدید Mintel نشان می دهد که به طور سنتی زمان پر کردن سبدها با خوراکی های شکلات ، نشان می دهد که تعداد زیادی انتخاب جدید برای دوستداران شکلات در سراسر جهان برای عید پاک ، وجود دارد. نوآوری در شکلات طی 12 ماه گذشته 25٪ سقوط کرد* ، با توجه به پایگاه داده جهانی محصولات جدید Mintel (GNPD).

از اسم حیوان دست اموز گرفته تا جوجه ها شکلات عید پاک از هر ده (10٪) محصول شکلات در 12 ماه گذشته در سراسر جهان به فروش می رسد. بیش از یک چهارم (28٪) از کل شکلات های جهانی فصلی است ، مانند کریسمس ، عید پاک ، روز ولنتاین و هالووین *. اما فقط عید پاک نیست که شاهد نوآوری متوقف شده است: طی 12 ماه گذشته فروش انواع شکلات های فصلی 18٪ کاهش یافته است ، در حالی که توسعه محصول جدید در صنعت شکلات به طور کلی 14٪ کاهش یافته است*

ایالات متحده بیشترین گرسنگی را برای شیرینی های فصلی دارد ، جایی که بیش از یک سوم (36٪) از کل شکلات های عرضه شده در 12 ماه گذشته دارای ادعای فصلی است *. به دنبال آن اروپا که در آن از هر 3 نفر (32٪) شکلات جدید یک ادعای فصلی دارد و آمریکای لاتین با یک چهارم (26٪).

مارسیا موگلونسکی ، مدیر بینش ، مواد غذایی و نوشیدنی مینتل ، گفت:

وی افزود: “همه گیر شدن بیماری نوآوری در شکلات سازی را به طرز چشمگیری کند کرده است زیرا کانالها و روشهای معمول برای جذب مصرف کنندگان جدید خاموش شده است. به عنوان مثال ، نمونه گیری و هدایا از طریق فروشگاه های تخصصی و سایر گزینه های آجر و ملات ، یک چالش است. بسیاری از تولیدکنندگان بودجه و سرمایه گذاری را در توسعه محصول جدید متوقف کرده اند تا زمانی که اقتصاد بهبود یابد. در حالی که نوآوری کند شده است ، ثابت شده است که اینترنت برای برخی از تولیدکنندگانی که با موفقیت محصولات جدیدی را معرفی کرده اند و از طریق فروش آنلاین و رسانه های اجتماعی ، برندهای آشنا و دلگرم کننده را راه اندازی کرده اند ، یک داستان موفقیت آمیز است.

کنار آمدن با تعطیلات یک چالش واقعی برای صنعت شکلات سازی بوده است. فروش عید پاک سال 2020 کاهش یافت ، زیرا اولین تعطیلات در قفل تعطیلات جشن گرفته شد. موارد مهم شکلات مانند هالووین و کریسمس نیز در حالی که تولیدکنندگان برای تهیه شیرینی به مصرف کنندگان محصور در تلاش بودند ، آسیب دیدند. “

از هر بیست شکلات پرتاب یکی وگان است

بریتانیا در سال گذشته در عرضه محصولات جدید وگان / بدون حیوانات شکلات پیشتاز است *. انگلیس تقریباً از هر پنج (1٪) یکی از این نوع محصولات جدید شکلات و پس از آن آلمان (11٪) مسئول بود. در همین حال ، ایالات متحده (6٪) ، استرالیا (5٪) و آفریقای جنوبی (5٪) مسئول هر یك از این پرتاب ها هستند.

به طور کلی ، در سال گذشته * ، وگان / هیچ نوع شکلات حیوانی شکلات چیزی بیش از یک در بیست (6٪) شکلات در سطح جهان به خود اختصاص داده است، از 5٪ در سال قبل **.

“تخم های عید پاک به دلیل اینکه غذای گیاهی در بین گروه های غذایی جاذبه پیدا می کند ، تغییر وگان داده شده است. همانطور که تقاضا برای مواد غذایی گیاهی در بین گروه ها افزایش می یابد ، مارک های شکلات در حال راه اندازی میله های شکلات شیری جدید هستند که به شیر گیاهی – و نه حیوانی – متکی هستند. آنها همچنین برخی از محبوب ترین مارک های خود را اصلاح می کنند و شیر لبنی را جایگزین شیر گیاهی می کنند. “

مسیر کاهش قند همچنان دست انداز است

توجه بیشتری که در سال گذشته به سلامتی و سلامتی شده است ، فشار بیشتری بر تلاش برای کاهش قند ایجاد کرده است. طبق تحقیقات Mintel ، کم و بدون قند و شکلات بدون قند تنها بخشی از تولید محصول جدید را تشکیل می دهد. در 12 ماه گذشته * ، “شکلات قندی” *** شکلات مسئول کمتر از یک در بیست (4٪) راه اندازی در سطح جهان بود ، در حالی که 3٪ در سال قبل **. این در حالی است که فقط چهار از ده نفر (41٪) خریداران شکلات انگلیس شکلات کم قند را امتحان کرده اند.

مارسیا موگلونسکی ، مدیر بینش ، مواد غذایی و نوشیدنی مینتل ، گفت:

“بیماری همه گیر COVID-19 توجه به سلامت کلی و همچنین اپیدمی چاقی را که گریبان چندین کشور را گرفته است افزایش داده است. این فشار بیشتر بر مدارک بهداشتی شکلات افزوده است. شیرینی پزی هرگز یک “غذای سالم” مرسوم نخواهد بود و مسیر کاهش قند همچنان پر دست انداز است. جنگ با شکر به عنوان یک میدان جنگ چالش برانگیز باقی خواهد ماند زیرا تحقیقات ما نشان می دهد که مصرف کنندگان عمدتا می خواهند محصولات معمول شکلات خود را بدون کاهش قند حفظ کنند. در اکثر موارد اصرار به مصرف کنندگان برای کاهش مصرف قند با واکنش های مختلفی روبرو شده است. در حالی که برخی از مصرف کنندگان به دنبال دور کردن از غذاهای بیش از حد شیرین هستند ، دیگران تمایلی ندارند – حداقل آنها تا زمان ابتلا به COVID-19 بودند ، که انگیزه قوی برای بهبود عادات غذایی است. “

* مارس 2020 – فوریه 2021

** مارس 2019 – فوریه 2020

*** کم / بدون قند ، بدون شکر اضافه شده و بدون قند

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>