دوست یابی آنلاین: مجازی و واکسینه شده

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments



برای اطلاع از آخرین اخبار مصرف کننده و صنعت ، روندهای برتر و چشم اندازهای بازار ، با اخبار Mintel همراه با نظرات تیم تحلیل گران گروه جهانی Mintel همراه باشید.

درگیر یک بازار طغیان کننده با هدف ایجاد اهداف مختلف ، تعداد کمتری از افرادی که به دنبال روابط عاشقانه هستند و یک مدل تجاری با هدف محدود کردن تکرار مشتری ، برنامه های همسریابی آنلاین مدتها قبل از وقوع همه گیر در سال 2020 با یک محیط چالش برانگیز روبرو شده اند. افراد کمتری به دنبال روابط عاشقانه می گردند ، و کسانی که این رابطه را انجام می دهند با جفت شدن خدمات شما از بین می روند؟

بامبل کردنپاسخ این است که به جای اینکه بخواهید یک نوع رابطه را بفروشید ، ارتباطاتی را در تمام انواع روابط – عاشقانه ، افلاطونی ، حرفه ای – ایجاد می کند.

در آستانه IPO قریب الوقوع خود ، بامبل پیام های همه کانال خود را گسترش داد تا علاوه بر دوست یابی ، تأکید کند. تبلیغات خلاقانه رسانه های اجتماعی از محبوبیت محبوب بامبل – که زنان ابتدا پیام می دهند. با این حال ، فراخوان برای اقدام “افراد خوب در اطراف شما هستند” گسترش یافته است ، و شامل روشهای دیگر برای اتصال جایی است که بامبل رشد آینده را پیش بینی می کند – دوستی ها ، شبکه های تجاری و جامعه.

مدارک IPO ارائه شده در SEC دقیقاً این اهداف را برجسته می کند – تأیید تاریخچه برنامه و رشد محبوبیت آن به عنوان یک برنامه دوست یابی آنلاین ، در حالی که با روابط شخصی و شغلی به آینده نگاه می کنید.

فیل COVID-19 در آگهی

برای برنامه های دیگر که کاملاً در ارتباطات عاشقانه ریشه دارند ، کیفیت بالایی دارد.

طبق گفته Kristen Boesel ، تحلیلگر ارشد سبک زندگی و اوقات فراغت Mintel ، آمریکایی ها – به ویژه جوانان بزرگ جنرال Z – به زندگی در دنیای دیجیتال و بر اساس تقاضا که در آن علاقه به برنامه های دوست یابی ادامه خواهد یافت ، عادت می کنند. “مارک ها به چالش کشیده می شوند تا در بازار رقابتی خود را متمایز کنند و کاربران کافی را برای ارائه انتخاب مناسب مسابقات بالقوه جذب کنند.”

منبع: آگهی هدفمند Match.com

Match.com از روزهای ابتدایی شیوع بیماری همه گیر در ایالات متحده تبلیغ تاریخ های آنلاین را انجام داده است. این شرکت از ماه مه سال 2020 بیش از 4 میلیون دلار صرف یک تبلیغ تلویزیونی کرده است که به مردم نشان می دهد با یک لیوان شراب چت می کنند و با عنوان شرکت خاتمه می یابد ، کار بزرگی را آغاز می کند. با اشاره به محدودیت های اعمال شده توسط COVID-19 بدون نام بردن از آنها ، این شرکت اذعان داشت خستگی تجاری COVID که مردم احتمالاً احساس می کنند. این همچنین تاریخ های مجازی را عادی می کند ، و آنها را در بازرگانی مانند تاریخ های حضوری قرار می دهد: به عنوان یک روش ساده برای لذت بردن از شرکت دیگران.

OkCupid همچنین یک تبلیغ تلویزیونی مبتنی بر همه گیری را اجرا کرد ، که در آن توضیح داد که “دوست یابی تغییر کرده است” و تاریخ های مجازی اکنون “خوب” هستند. این پیام که در ماه ژوئن آغاز به کار کرد ، با داشتن تصویر طولانی مدت برند از مکانی برای همه جا ، صرف نظر از تنظیمات و سبک آن ، است. تاکنون ، این برند حدود 1 میلیون دلار در محل هزینه کرده است.

علاوه بر نمایش تاریخ های مجازی در خلاقیت هایشان ، اکثر برنامه های دوست یابی در بازاریابی خود چندان با همه گیری صحبت نمی کردند. لولا، برای اولین بار ، با استراتژی پیش از همه گیری خود در قالب بندی خود به عنوان برنامه ای که قرار است حذف شود ، ادامه داد. و در خارج از تلویزیون ، Match.com کاملاً مثل همیشه تجارت می کرد ، و کپی جستجو را مانند همیشه تشنه کرده بود.

نوآوری های مورد انتظار در سال 2021

کمبود رویکردهای هیجان انگیز جدید در طی همه گیری ، فرصتی را برای برنامه های همسریابی نشان می دهد. لزوماً نباید بیشتر شبیه بامبل باشند ، اما می توانند از راه های دیگر خصوصاً از طریق مشارکت نوآوری کنند. Hinge در حال حاضر با تأثیرگذاران اینستاگرام و حساب های مم این برنامه می تواند با قرار دادن این تأثیرگذارها در رسانه های پولی خود ، آن را درجه یک تراز کند. درست همانطور که بامبل در مه 2020 با Airbnb همکاری کرد ، برنامه های دیگر می توانند با شرکت های سرگرمی همکاری کنند تا تجربیات کامل را فراهم کنند: چیزی مانند تاریخ تماشای در خانه Netflix را فکر کنید ، که توسط سرویس پخش جریانی و Tinder تسهیل می شود ، “Netflix و لرز” را به ارمغان می آورد به زندگی

در میان این بازاریابی مجازی ، دیدن برنامه هایی که وضعیت ایمن سازی را شروع می کنند جای تعجب نخواهد داشت. در حال حاضر ، برنامه ها شاهد افزایش ناگهانی واکسن ، با تیندر گزارش نیویورک تایمز گزارش می دهد که ذکر واکسن در bios کاربر 258٪ بین سپتامبر و دسامبر افزایش یافته است. و در OkCupid ، گزارش دهندگانی که می گویند واکسن گرفته اند دو برابر بیشتر از کسانی که می گویند واکسن نمی خواهند مورد پسند قرار می گیرند.

حتی با بازگشت حضوری ، مجازی اینجا است تا بماند

هنگامی که واکسن ها جریان اصلی پیدا می کنند و تاریخ های مجازی دیگر ضرورتی ندارند ، مشارکت برنامه ها با موارد مشابه نت فلیکس و Airbnb نیازی به پایان نیست مطمئناً همیشه تمایل به دوست یابی حضوری وجود خواهد داشت. اما برنامه ها می توانند با ارسال یک مرحله مجازی بین مردم ، کامل با سرگرمی های جریانی ، تحویل غذا و نوشیدنی یا بازی های آنلاین ، زمان پیام کوتاه را از هفته به چند ساعت کوتاه کنند.

لورا زیمر معاون دانشیاری هوش بازاریابی مینتل است. لورا از داده های هوش بازاریابی مینتل برای بررسی س exploreالات سفارشی برای مشتریان و ارائه توصیه های مشخصی استفاده می کند که آنها را به سمت رشد بسیار فزاینده سوق می دهد.

راشل آرندت یک تحلیلگر ارشد تحقیقات است ، و تفسیر بازاریابی بین کانال و روند مصرف کننده با تمرکز در مخابرات را انجام می دهد.

تیم هوش بازاریابی مینتل به شما نمایشی در زمان واقعی از استراتژی بازاریابی و نام تجاری رقبا می دهد. ما برای درک همه چیز از هزینه رسانه ، استراتژی تبلیغاتی ، ترکیب کانال و اولویت های تجاری ، از داده های بیش از 600000 داوطلب مصرف کننده در 20 کانال استفاده می کنیم. آیا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر هستید؟ لطفاً امروز با شفیق راجانی ([email protected]) در تماس باشید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>