دانش مواد تشکیل دهنده در بازار زیبایی چین

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]


تیم روابط عمومی جهانی مینتل که 24 ساعت شبانه روز در دسترس است ، خوشحال است که روزنامه نگاران معتبر را برای دسترسی به تحقیقات ما فراهم می کند ، مصاحبه هایی را با تحلیلگران متخصص ما ترتیب می دهد و آخرین دیدگاه ها را در بین گروه ها و کشورها به اشتراک می گذارد.

بازارهای BPC چین – از مراقبت از پوست صورت گرفته تا مراقبت از بدن و مراقبت از مو – در حال تبدیل شدن به عملکردهای بیشتری هستند. آخرین تحقیقات انجام شده توسط مینتل ، متخصصان در مورد اینکه چه چیزی و چرا مصرف کنندگان ، نشان می دهد که 74٪ از مصرف کنندگان زن چینی شهری به مواد تشکیل دهنده خاص خاص توجه می کنند و 65٪ می گویند در مکانیسم این مواد کاربردی عمیق ترند. در همین حال ، اکثریت (97٪) موافق هستند که دانستن اینکه کدام ماده برای نیازهای آنها مناسب است مهم است.

60٪ از زنان مورد بررسی که به اطلاعات مواد تشکیل دهنده BPC توجه می کنند ، به محصولات مورد تایید سازمان های حرفه ای اعتماد می کنند. وقتی صحبت از تأثیرگذار می شود ، کسانی که تصاویر حرفه ای دارند در مقایسه با افراد غیرحرفه ای بسیار مورد استقبال قرار می گیرند (40٪ در مقابل 17٪). علاوه بر این ، اگرچه زنان بیشتر به دوستان یا خانواده خود مراجعه می کنند تا در مورد محصولات زیبایی اطلاعاتی کسب کنند ، اما وقتی صحبت از دانش مواد تشکیل دهنده می شود ، کانال های فروشگاهی (43٪) بیشتر از دوستان و خانواده تأثیر دارند (34٪)

آن یین ، تحلیلگر زیبایی و مراقبت شخصی مینتل ، گفت: “در چین ، رقابت بر سر اثر محصول BPC اکنون به سطح مواد تشکیل دهنده تشدید شده است. مصرف کنندگان خواستار آن هستند که مارک ها شفافیت مواد تشکیل دهنده خود را بهبود بخشیده و شواهد بیشتری در مورد ادعاها و مزایا ارائه دهند. به همین ترتیب ، شواهد علمی هنگام انتقال اطلاعات مواد تشکیل دهنده به مصرف کنندگان اهمیت بیشتری پیدا می کنند. کانال های مارک دار ، سیستم عامل های شخص ثالث و KOL های حرفه ای دانش مواد تشکیل دهنده مصرف کنندگان را شکل می دهند. مارک های BPC در تلاش برای آموزش مواد تشکیل دهنده پیشرو هستند ، اما سیستم عامل های تأثیرگذارتر با KOL های حرفه ای و تجزیه و تحلیل شخصی ، مصرف کنندگان را قادر می سازند تا باهوش تر شوند. “

رقابت شدید برای سفید کردن ، ضد پیری و درمان آکنه

براساس بانک اطلاعات جهانی محصولات جدید Mintel (GNPD) ، در سال 2020 ، زیبایی (85٪) و طبیعی (68٪) بیشترین ادعا در نوآوری های BPC در مورد مراقبت از پوست صورت ، مراقبت از بدن و مراقبت از مو است.

در مورد ادعای مواد تشکیل دهنده ، درصد محصولات دارای “عصاره” به عنوان یک عنصر در سطح جهانی نسبتاً پایدار باقی می ماند ، در حالی که مواد تخمیر شده در حال رشد هستند ، به ویژه در چین (0.4٪ در 2018 تا 0.7٪ در 2020) و کره جنوبی (0.4٪ در 2018 0.6٪ در سال 2020)

آن یین ادامه داد ، “مصرف کنندگان انواع زیادی از پیشنهادات و اطلاعات مربوط به مواد تشکیل دهنده را در دسترس آنها قرار می دهند. به عنوان روند Mintel انتخاب هدایت شده یادداشت ها ، مارک ها و سازمان هایی که به مشتریان در یافتن گزینه های مناسب کمک می کنند بسیار ارزشمند هستند. همانطور که سیستم عامل های اطلاعاتی در مورد مواد تشکیل دهنده ، تعداد متنوعی از محصولات BPC را با نوع پوست فرد ارائه می دهند ، مارک ها نیز می توانند ترکیبات و ترکیبات خود را طوری تنظیم کنند که به طور خاص نوع خاصی از پوست را هدف قرار دهند ، تا مناسب تر و مناسب تر بودن اثر را برای مصرف کنندگان جداگانه برقرار کند. ”

تقریبا نیمی از مصرف کنندگان به تأثیر مواد تشکیل دهنده گیاهی اعتقاد دارند

برای مصرف کنندگان شهری چینی که به اطلاعات مواد تشکیل دهنده محصولات BPC توجه کرده اند ، مواد تشکیل دهنده گیاهان (78٪) ، عصاره های گیاهی (72٪) ، مواد طب سنتی چینی (65٪) و مواد تشکیل دهنده حیوانات (52٪) همه در نظر گرفته می شوند مواد طبیعی تر باشند با مقایسه انواع مختلف مواد ، مصرف کنندگان معتقدند که مواد تشکیل دهنده گیاهان خطرات تحریک پوستی نسبتاً کمی دارند. بعلاوه ، اگرچه مواد تشکیل دهنده میکروارگانیسم ها (42٪) و پپتیدها (40٪) آخرین روند محسوب می شوند ، اما مصرف کنندگان معتقدند که اثر بخشی آنها به عنوان مواد تشکیل دهنده گیاه شناخته نشده است.

آن یین نتیجه گیری کرد ، “برای هر یک از عناصر سازگارتر با همه مصرف کنندگان دشوارتر می شود. در عوض ، مارک ها می توانند محصولات خود را از طریق مواد تشکیل دهنده و فرمول بندی تقسیم بندی کنند تا در تنظیمات مختلف بخش های مختلف مصرف کننده قرار گیرند. اگر تولیدکنندگان بخواهند تصویری طبیعی از خود نشان دهند اما اثربخشی را فدا نکنند ، مواد اولیه گیاهان اولین انتخاب هستند. با این حال ، نشان دادن ارتباط بین این مواد و عملکردهای آنها می تواند برای تسهیل محبوبیت در آینده ، از طریق برقراری ارتباط با مکانیسم های عملکردی آنها و ارائه نتایج آزمایش شده از فواید پوست ، لازم باشد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>