خرده فروشان از موفقیت LEGO چه می توانند یاد بگیرند؟

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]

Utku Tansel


Utku عضو تیم خرده فروشی اروپا است و مسئول تحقیق و نوشتن گزارش / محتوا است. وی 17 سال موفقیت در زمینه هدایت اندیشه جهانی ، تجربه مدیریت پروژه / محتوا در ارائه هوش تجاری استراتژیک و بینش عملی دارد.

در حالی که بیماری همه گیر COVID-19 برخی از خرده فروشان در سراسر جهان را مجبور به تعطیلی می کند ، LEGO 134 فروشگاه جدید افتتاح کرد – سال گذشته 91 نفر از آنها در چین بودند. این شرکت در نظر دارد 120 فروشگاه جدید دیگر نیز در سال 2021 افتتاح کند، از جمله 80 فقط در چین ، تعداد کل فروشگاه های جهانی خود را به تقریبا 800 افزایش می دهد در سال 2021

این بخشی از استراتژی کسب و کار LEGO در قبال – آنچه “شبکه همه کانال” نامیده می شود – همزمان با LEGO.com، که بازدیدهای آنلاین آنها نسبت به سال گذشته دو برابر شده است. این ارتباط با ردیاب COVID-19 مینتل نشان می دهد که تقریبا نیمی از مصرف کنندگان انگلیس اکنون خرید آنلاین بیشتری انجام می دهند – افزایش دو رقمی از اواسط آوریل سال 2020. فروش LEGO در سال 2020 با رشد قابل توجهی 13٪ ، در حالی که سود عملیاتی 19 درصد افزایش یافت در سراسر جهان. استراتژی خرده فروشی آن قطعاً در حال کار است.

ادغام آنلاین و آفلاین

از نظر راه اندازی محصول جدید ، LEGO Super Mario در سال 2020 تنظیم می شود ، که منحصر به فرد آجرهای فیزیکی را با بازی های آنلاین مخلوط می کند ، یکی از موفق ترین نسخه های LEGO بوده است. خط تولید دارای یک شکل تعاملی LEGO Mario است که سکه ها را در سطح بازی های واقعی ساخته شده با آجرهای LEGO جمع آوری می کند. این شکل صفحه های LCD در چشم ، دهان و شکم خود دارد تا طیف گسترده ای از واکنشهای فوری به آجرهای حرکتی ، رنگی و اکشن را نشان دهد.

مجموعه Super Mario LEGO

منبع: LEGO

با همکاری گروه موسیقی جهانی ، این شرکت نوآور با این استراتژی در سال 2021 با همکاری ادامه می دهد نسخه LEGO Vidiyo که از طریق موسیقی و بازی به خلاقیت بچه ها ضربه می زند. از طریق LEGO Vidiyo ، کودکان می توانند ویدیوهای موسیقی خود را کارگردانی ، تولید ، بازی کنند و به اشتراک بگذارند ، با استفاده از آهنگ های برتر نمودار از طیف گسترده ای از هنرمندان جهانی Universal Music. تجربه سازنده ویدئو ویدئو های موسیقی آن ترکیبی از بازی فیزیکی و دیجیتال به عنوان جلوه ویژه “BeatBits” و موسیقی است که با الهام از موسیقی ترکیب شده و از طریق AR در یک برنامه جدید پر جنب و جوش زنده می شوند.

LEGO’s Vidiyo

منبع: LEGO

Mintel Trend نام تجاری من را گسترش دهید بررسی می کند که چگونه مارک ها در حال گسترش به دسته های جدید و جمعیتی برای یافتن مشاغل جدید و همچنین فریب مصرف کنندگان هستند. به مارک ها توصیه می شود فرصت استفاده از تصویر ، نمایان بودن و نام تجاری قوی شرکت خود را برای راه اندازی خطوط تولید جدید ارزیابی کنند – که LEGO در سالهای اخیر بسیار با موفقیت از آنها استفاده کرده است. آنها تشویق می شوند که دسته های جدید و نکات قیمتی را جستجو کنند که ممکن است مشتری گسترده ای را تأمین کند در حالی که هنوز با هویت مارک همسو است.

آجر به آجر ، LEGO ، که در سطح جهانی بر طبقه ساخت و ساز غالب است ، حضور خود را در هدف قرار دادن اسباب بازی ها فراتر از تجارت اصلی خود گسترش داده است. در سال 2020 ، این شرکت با معرفی محصولات وارد صنایع دستی و هنری شد LEGO DOTS – مفهومی که به بچه ها بوم خلاقانه ای برای ابراز وجود ارائه می دهد. این خط بر اساس اشکال مختلف و کاشی های رنگارنگ ، دستبندها و وسایلی برای دکوراسیون منزل را به نمایش می گذاشت.

بزرگسالان تحت استرس را هدف قرار دهید

با هدف بزرگسالان ، LEGO 2 نسخه خود را نیز منتشر کرددوم موضوع ساخت کاشی 2D ، هنرهای LEGO، در سال 2020 با حضور مریلین مونرو ، بیتلز ، مرد آهنی استودیوی اندی وارهول و جنگ ستارگان The Sith با اندی وارهول. اسباب بازی ها و بازی های سنتی Mintel ، ایالات متحده ، مه 2020 گزارش برجسته می کند که مصرف کنندگان به اسباب بازی ها و بازی ها بیش از سرگرمی نیاز ندارند و مارک های تجاری می توانند با درخواست بزرگسالان به سلامتی با بزرگسالان ارتباط برقرار کنند.

LEGO Art: مرلین مونرو از اندی وارهول

منبع: LEGO

با محصولی برای بزرگسالان که می توانند استرس و آرامش را به شما معرفی کنند ، هر طراحی LEGO Art با یک موسیقی متن اختصاصی همراه است. این موسیقی متن ها به عمق الهامات پشت مجموعه هنرهای دیواری کمک می کنند تا به بزرگسالان کمک کند تا از تجربه ساخت و ساز لذت ببرند. تحقیقات مصرف کننده ما (ایالات متحده ، مارس 2020) تأیید می کند که بازار بزرگ اسباب بازی و بازی برای بزرگسالان وجود دارد ، زیرا نیمی از مشتریانی که در 12 ماه گذشته اسباب بازی و بازی خریداری کرده اند این کار را برای یک بزرگسال انجام داده اند.

ارائه یک تجربه بی نظیر تئاتر خرده فروشی

فروشگاه های LEGO نمونه ای عالی از تئاتر خرده فروشی هستند با تعداد زیادی مدل و مجسمه به اندازه زندگی و همچنین ایستگاه های بازی. محل فروش آنها توسط مشتریان به عنوان مقصدی در نظر گرفته می شود. تجربه Mintel Trend تمام است برجسته می کند که اکثر مصرف کنندگان هنوز هم مزایای خرید در فروشگاه ، که شامل توانایی امتحان حضوری محصولات و کمک به همکاران خدمات مشتری است ، حق بیمه می دهند. این روند مقابله با فروش آنلاین نیست ، بلکه تبدیل مغازه ها به تجارب لذتبخش است که خریدها را از فروشگاه یا از راه دور ترویج می دهد. به خرده فروشان یادآوری می شود که مغازه ها به همان اندازه مکان برای خرید سهام ویترین و آگهی هستند و آنها باید مدت زمان مردم در آنجا و همچنین دفعات مراجعه خود را افزایش دهند.

فروشگاه گل سرسبد LEGO در لندن

منبع: زمان

دیگه چیه؟

پس از همه گیری (یا وقتی محدودیت ها کاهش می یابد) ، LEGO باید بتواند به موفقیت خود ادامه دهد. برای مصرف کنندگان ، یک روز خرید به عنوان یک فعالیت اوقات فراغت ادامه خواهد داشت و به طور فزاینده ای بیش از یک ضرورت انتخاب خواهد شد. به طور کلی، چشم انداز خرده فروشی لاغرتر خواهد بود، نبرد برای توجه مصرف کننده شدید خواهد بود و هنگامی که اقتصاد بهبود یابد ، مصرف کنندگان آگاهانه از ارزش خود باقی می مانند. به ویژه در مراکز شهر ، خرده فروشان جدیدتر و بهتری وارد بازار می شوند که بدون شک به جلو رفتن در خیابان بزرگ کمک می کنند. یک فرصت بزرگ وجود دارد و خرده فروشان خوب همچنان به خوبی عمل خواهند کرد. LEGO برای استفاده از این موارد در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>