حیوان خانگی: تقاضا برای خدمات یک ظاهر طراحی شده حیوانات خانگی افزایش می یابد

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]

گلوریا گان


تحلیلگر تحقیقات شیوه زندگی مصرف کنندگان چین

به تازگی ، مارک های مد بیشتری لباس حیوان خانگی و خط تولید مراقبت از خانه حیوان خانگی خود را باز کرده اند. به عنوان مثال ، برند مد کره جنوبی MLB فقط سری حیوانات خانگی را با پارچه حیوان خانگی ، کلاه حیوان خانگی و غیره راه اندازی کرد. نگهداری از حیوانات خانگی فقط به آنها غذا نمی دهد. رشد در بخش های مراقبت های بهداشتی ، زیبایی و اوقات فراغت و تأمین کنندگان خانه در حال تبدیل شدن به یک بخش اساسی از مراقبت از حیوانات خانگی است.

داده های Mintel نشان می دهد که نیمی از صاحبان سگ یا گربه های شهری چینی به حیوانات خانگی به عنوان دوست نگاه می کنند و 34٪ از آنها حیوانات خانگی را از کودکی درک می کنند. برای اکثر مردم ، حیوانات خانگی فقط حیوانات نیستند. آنها همراه ، دوست و سرانجام بخشی از خانواده هستند. جای تعجب نیست که صاحبان حیوانات اهلی به طور فزاینده ای به سلامتی ، ظاهر و کیفیت زندگی همراهان خزدار خود اهمیت می دهند.

مصرف کنندگان حیوانات خانگی چینی چگونه عادت می کنند؟

داده های Mintel نشان می دهد که بیش از هفت نفر از هر 10 صاحب سگ یا گربه هنگام نگهداری از حیوانات خانگی تمایل به پیروی از توصیه های علمی دارند ، در حالی که از هر 5 صاحب که به روش های سنتی نگهداری حیوانات خانگی دارند فقط یک نفر از آنها توصیه می کند. آنها به طور روزافزونی در مورد عادات زندگی حیوانات خانگی از جمله نیازهای جسمی و روحی حیوانات خانگی آگاه می شوند.

کارهای حیوان خانگی اجتماعی ، فرصتی نوظهور برای فعالیت های خروجی حیوانات خانگی

صاحبان حیوانات خانگی به طور فزاینده ای در تعطیلات از حیوانات خانگی استفاده می کنند ، بیش از دو سوم صاحبان سگ یا گربه چینی مایلند عکس ها / فیلم های حیوان خانگی را در شبکه های اجتماعی ارسال کنند، و شرکت در فعالیت های اجتماعی آفلاین. از آنجا که زندگی صاحبان حیوانات خانگی با حیوانات خانگی غنی و متنوع می شود ، امکان جستجوی موارد بیشتری وجود دارد که می تواند زندگی مدرن صاحبان حیوانات خانگی را پشتیبانی کند. به عنوان مثال ، عکس های هنرمند حیوانات خانگی ، جشنواره های حیوانات خانگی و جشن های تولد حیوانات خانگی از مفاهیم محبوب برای آینده خواهد بود.

آنچه ما فکر می کنیم

شیوع COVID-19 تأثیر کمتری در بازار حیوانات خانگی داشت ، در واقع تمایل به همراهی حیوانات اهلی حتی بیشتر است. عشق و مراقبت صاحبان از حیوانات خانگی خود تحت تأثیر ویروس قرار نخواهد گرفت و انتظار می رود که پس از تثبیت وضعیت مالی مصرف کنندگان ، بازار حیوانات اهلی نیز ادامه یابد.

حیوانات خانگی دیگر فقط حیوان نیستند بلکه به عنوان دوست و کودک در نظر گرفته می شوند. مالکان به طور فزاینده ای تحت تأثیر دانش علمی و نگرش پرورش دوستانه محیط زیست قرار می گیرند و به تجربه نگهداری از حیوانات اهلی اهمیت می دهند. آنها در تمام جنبه های زندگی حیوانات خانگی خود سرمایه گذاری می کنند ، فراتر از صرف وعده های غذایی و میان وعده ها برای تأمین شرایط مناسب زندگی برای حیوانات خانگی حرکت می کنند و فعالیت هایی مانند مسافرت با حیوانات خانگی ، کسب اطلاعات بیشتر در مورد حیوانات خانگی را از طریق سخنرانی و کلاس های آموزش حیوانات خانگی می خواهند. انتظار می رود هزینه های نوظهور مانند مراقبت های بهداشتی حیوانات خانگی ، زیبایی حیوانات اهلی و فعالیتهای اوقات فراغت برای صاحبان و حیوانات خانگی ، رده در حال رشد مراقبت از حیوانات خانگی را افزایش دهد ، به ویژه با توجه به محبوبیت روزافزون کارهای حیوان خانگی اجتماعی.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>