حیاط خلوت و حیاط خلوت در سال 2021

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments


کریستن بوسل


کریستن یک تحلیلگر ارشد سبک زندگی و اوقات فراغت در Mintel است. او تحقیق و تجزیه و تحلیل مصرف کننده را برای سبکهای زندگی و گزارشهای اوقات فراغت ایالات متحده انجام می دهد و در مورد نگرش و رفتار مصرف کننده به مشتریان مشاوره می دهد.

با نزدیک شدن به درجه حرارت هوا و بهار تقریباً اینجا ، چه زمانی بهتر از فکر کردن در مورد حیاط خلوت است؟

تقریباً همه بزرگسالان ایالات متحده به فضای بیرونی در خانه دسترسی دارند ، معمولاً حیاط جلو یا عقب با چمن. با این حال ، حتی اگر فضای حیاط معمول باشد ، ساکنان ممکن است از این فضا استفاده نکنند یا در آن فضای سرمایه گذاری داخلی خود را سرمایه گذاری کنند. مرحله قفل همه گیری سال 2020 نور جدیدی را در این منطقه از خانه که قبلاً نادیده گرفته شده بود ، تابانده و مردم را به استفاده از فضای بیرونی که در اختیار دارند ترغیب می کند. در سال 2021 ، انتظار می رود که به مواردی که راحتی و گرما در فضای باز و گرایش به تمهیدات فضای باز برای کار از راه دور ارائه می دهند ، علاقه مستمر داشته باشید.

اندازه های زیادی در حال کوچک شدن هستند

یک خانه تک خانوادگی تازه ساخته شده بیش از 1000 فوت مربع از 20 سال قبل کوچکتر بود. این بدان معناست که صاحبان خانه نیاز فزاینده ای برای به حداکثر رساندن فضاهای کوچکتر در فضای باز خواهند داشت.

علاوه بر این ، میزان مالکیت خانه های کشور همچنان پایین تر از دوره رکود بزرگ ، به ویژه در بزرگسالان جوان است. در حالی که نرخ کلی مالکیت خانه در ایالات متحده برای Q4 سال 2020 66٪ بود ، در میان بزرگسالان زیر 35 سال فقط 39٪ بود. اجاره کنندگان کمتر از صاحبان خانه به فضای بیرونی در خانه دسترسی دارند و کسانی که تمایل دارند فضاهای کوچکتر موجود (مثلاً بالکن به جای حیاط خانه). در نتیجه ، گزینه های جمع و جور مبلمان فضای باز به بازار اجاره کنندگان نیز خدمت می کند.

طرح ها و مدل های تجاری را نو آورید

تقاضا برای مبلمان جمع و جور و کاربردی و گزینه های ذخیره سازی در فضای باز افزایش خواهد یافت. محصولاتی که می توانند برای چندین منظور پیکربندی شوند (به عنوان مثال میز کار در فضای باز روزانه به میز غذاخوری در فضای باز تبدیل می شود) همچنین می تواند به مصرف کنندگان در به حداکثر رساندن روش استفاده از فضاهای بیرونی خود کمک کند.

گزینه دیگر ارائه خدمات اجاره / اشتراک برای مبلمان فضای باز است. وام گرفتن یک سرویس ناهار خوری در فضای باز هنگامی که واقعاً به آن احتیاج دارید ممکن است مقرون به صرفه تر از داشتن مجموعه ای باشد که در طول زمستان ماه ها یک بار استفاده نمی شود. اجاره همچنین به مشتریان این امکان را می دهد تا سبک بصری مبلمان خود را تغییر دهند بدون اینکه متعهد به چندین سال با همان طراحی شوند.

دارندگان فعلی مبلمان فضای باز را برای ارتقا تشویق کنید

بیش از یک چهارم بزرگسالان می گویند افزودن یا بهبود وسایل منزل در فضای باز باعث می شود که وقت گذرانی در فضای بیرونی آنها لذت بیشتری ببرد. حداقل یک سوم بزرگسالان دارای فضای بیرونی می گویند که آنها در سال 2020 بیشتر از سال 2019 در خارج از خانه به استراحت پرداخته اند. زمان بیشتر با مجموعه مبلمان موجود ممکن است مصرف کنندگان را به خرید مبلمان فضای باز راحت تر وادار کند تا در سال 2021 به آنها استراحت دهد. .

سفرهای کمتر به فروشگاه باعث کاهش تأثیر نمایشگرها می شود

در سال های گذشته ، نمایشگاه های داخل فروشگاه منبع اصلی الهام بخش صاحبان خانه برای ایجاد تغییر در فضای بیرونی خود بود. همه گیری ، بسیاری از مصرف کنندگان را از سفرهای ضروری خرید دور کرده است ، بنابراین خرده فروشان آجر و ملات خریدهای حضوری را از دست می دهند. در همین حال ، DTC همچنان سریعترین کانال خرده فروشی برای بازار مبلمان فضای باز است.

احتمال قرار گرفتن در معرض آنلاین را افزایش دهید

در حال حاضر رسانه های اجتماعی بهترین راهی است که مصرف کنندگان برای فضاهای بیرونی خود ایده می گیرند و به دنبال آن دوستان و خانواده هستند. کمپین های هدفمند رسانه های اجتماعی می توانند به خریداران بالقوه درک بصری از شکل مجموعه مبلمان در فضای باز در محیط واقعی بدهند. همکاری با تأثیرگذاران YouTube DIY همچنین می تواند مخاطبان آنلاین گسترده تری را جلب کند.

برای نگاهی جامع به زندگی پاسیو و حیاط خانه ، فروشگاه Mintel را بررسی کنید و گزارش را امروز بخرید!

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>