حمایت از سلامت روانی مصرف کنندگان جوان

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]

سیمون موریارتی


سایمون مدیر روند EMEA ، مسئول محتوا ، سرویس دهی به مشتری و پشتیبانی تجاری در سراسر منطقه است.

از آغاز سال 2020 ، اضطراب در راس بحث ها در مورد بازگشت جهان به حالت عادی بوده است – و به ویژه ، چگونگی نیاز جوانان به کمک برای انطباق با شیوه زندگی پس از همه گیری.

همه گیری ، اضطراب های این گروه را تشدید کرده است. با توجه به داده های کمپین علیه زندگی بیچاره (CALM) ، 70٪ افراد زیر 25 سال معتقدند که همه گیری و محدودیت های مداوم تأثیر منفی بر سلامت روان طولانی مدت آنها خواهد داشت. درک واقعیت های مصرف کنندگان جوان به مارک های تجاری کمک می کند تا در مورد چگونگی ارائه راهنمایی و پشتیبانی در آینده برنامه ریزی کنند و نقشی اساسی در ایجاد فضای مثبت تر ، فراگیر و ایمن داشته باشند.

امنیت مالی سهم عظیمی در کاهش استرس مردم انگلیس دارد. از تحقیقات ما می دانیم که برای 16 تا 24 سال ، متداول ترین توصیف وضعیت مالی آنها “خوب” است ، به این معنی که آنها پس از مراقبت از موارد ضروری گذران می کنند اما بدون هیچ چیز زیادی باقی می مانند. در همین حال ، بیش از یک چهارم کل انگلیسی ها می گویند که وضعیت آنها نسبت به یک سال گذشته بدتر است.

تشویق و رفتارهای پاداش مالی راهی م effectiveثر برای مارک ها برای کمک به جوانان است که احساس می کنند “کار درستی انجام می دهند” ، و از منظر برند به تشویق وفاداری در طولانی مدت کمک می کند – مانند شرکت fintech برنامه نبض Afterpay، که برای پاداش دادن به کسانی که مرتباً به موقع پرداخت می کنند ، طراحی شده است.

برای ژنرال Zs (افراد 11-23 ساله ، که 15٪ از جمعیت انگلیس را تشکیل می دهند) ، امنیت مالی سومین علت مهم استرس آنها است، با بیش از نیمی گفتند که آنها نگران آینده مالی خود هستند (پشت نگرانی های آینده شغلی و نگرانی های علمی).

با ترکیب استرس زدایی و بازیگوشی و لذت بردن ، مارک ها و سازمان ها می توانند فعالانه نشان دهند که در تلاشند تا به بهبود سلامت روانی مشتریان و کاربران خود کمک کنند – از چشم انداز، اتحادیه متخصصان (مانند دانشمندان ، مهندسان و کارگران فن آوری) ، خواستار اضافه شدن حق قانونی قطع ارتباط به لایحه استخدام ، به بی بی سی جشنواره خنده دار. در انگلیس ، از هر ده نفر شش نفر به دنبال سرگرمی در هر جنبه از زندگی هستند و این در کنار این واقعیت است که سطح مشابهی به طور فعال در جستجوی راه هایی برای کاهش استرس هستند ، فرصتی را برای مارک ها فراهم می کند تا بتوانند این خواسته های دوقلو را برآورده کنند.

مال مینتل ایزوله سازی اجتماعی روند هرگز در مورد درک چگونگی تغییر رفتار و نگرش مصرف کننده اهمیت بیشتری پیدا کرده است و همچنان ادامه خواهد داشت. این روند پیدا می کند وقتی افراد در حال تعویض فیزیکی با به روزرسانی های دیجیتال هستند ، تنهایی بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. اتصال مداوم دیجیتال می تواند احساس تنهایی ، انزوای اجتماعی و افسردگی را افزایش دهد و تقاضا برای محصولات و خدمات از مارک ها و سازمان ها را ایجاد کند تا به مردم کمک کند مسائل مربوط به سلامتی را قطع و حل کنند.

با این وجود ، در دنیای پسا همه گیر ، زمینه ای برای ترکیب تجربیات آفلاین و آنلاین برای پشتیبانی از نیازهای افرادی که به دنبال برقراری ارتباط مجدد با جهان هستند ، اما می خواهند این کار را با سرعت خود و خود انجام دهند ، وجود دارد. مناطق راحتی

  • رستوران در باغبان مفهومی “غذای خیابانی” را راه اندازی کرد و به محله ها راهی دور از اجتماع برای دور هم جمع شدن برای یک شام (هلند) ارائه داد.
  • زنجیره داروخانه داروخانه Hjärtat یک فیلم کوتاه منتشر کرد تا بینندگان بتوانند در این زمان جدایی جسمی “آغوش دیجیتالی” را تجربه کنند (سوئد).
  • زائران پیتزا کمپینی را آغاز کرد که به مشتریان امکان می دهد یک بسته پیتزا رایگان برای عزیزانی که بیشترین نیاز به انتخاب من در قفل دارند (انگلیس) ارسال کنند.

برای این که برندها در آینده طنین انداز جوانان شوند ، باید به این فکر کنند که چگونه می توانند از آنها در کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت حمایت کنند.

اکنون – 12 ماه آینده

تأثیر منفی جمعی که همه گیر بر سلامت روان خواهد گذاشت ، موجی از تقاضا برای حمایت از مسائلی مانند ضربه از دست دادن ، تا پریشانی عاطفی طولانی مدت را ایجاد می کند.

تغییر مداوم و دور از تمایل خارجی برای خوب به نظر رسیدن به یک میل درونی برای احساس خوب بودن ، تا سال آینده انجام می شود.

بعدی – 18-24 ماه

با احتمال فرسودگی شغلی بر مصرف کنندگان در سراسر جهان ، نیاز به پشتیبانی شخصی ، بر اساس تقاضا ، راحت و مبتنی بر شرایط لازم است.

خانه کانون ایمنی بوده است و مصرف کنندگان تغییراتی را در آنچه در محل زندگی خود از دست رفته و تغییراتی را برای آینده ایجاد می کنند ، ایجاد می کنند.

آینده – 5 سال +

Tech در حال تغییر شکل کل صنایع ، به ویژه مراقبت های بهداشتی است، که تغییرات چشمگیری را در آینده سلامت و رفاه مشاهده خواهد کرد. فناوری بهداشت با نظارت بر حیوانات بیماران یا الگوهای لکه بینی در داده هایی که شرایط خاص را پیش بینی می کنند ، می تواند رویکردی فعال تر فراهم کند. شفافیت و امنیت اطلاعات شخصی کلیدی است.

شما می توانید وبینار “حمایت از رفاه ذهنی مصرف کنندگان جوان” را با مدیر روندهای Mintel EMEA – سیمون موریارتی ، مدیر اجرایی CALM سیمون گانینگ و رئیس اجتماعی ITV ، استراتژی و ارتباطات ، سوزی براون مشاهده کنید. eدریچه در ساعت 11:00 صبح پنجشنبه 8 ژوئیه به پایان می رسد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>