حباب اندیشه: پیامدهای تحریم فیس بوک در مورد ترامپ

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]


برای دریافت آخرین اخبار مصرف کننده و صنعت ، روندهای برتر و چشم اندازهای بازار ، با اخبار Mintel همراه با نظرات تیم تحلیل گران گروه جهانی Mintel همراه باشید.

هیئت نظارت بر فیس بوک ، کمیته ای که به عنوان تصمیم گیرنده تصمیمات محتوایی پلتفرم رسانه های اجتماعی عمل می کند ، حکم ممنوعیت رئیس جمهور پیشین دونالد ترامپ را پس از سخنرانی های پس از قیام در 6 ژانویه 2021 تأیید کرد.

بنابراین ، این برای تعدیل سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به چه معناست؟ چه عواقبی برای مارک ها و حقوق اصلاحیه اول یا حتی استفاده از هیئت های نظارت دارد؟ در اینجا ، بادی لو و لیزا دوبینا از مینتل به بررسی سابقه هایی می پردازند که با رای اخیر فیس بوک تعیین شده است.

تحلیلگر ارشد ، فرهنگ و هویت Mintel ، لیزا دوبینا:

تصمیم فیس بوک در تعلیق نامحدود حساب رئیس جمهور سابق ترامپ در تاریخ 6 ژانویه هنگام شورش ساختمان کاپیتول ، با تحسین و تحسین روبرو شد. منتقدان این اقدام فیس بوک را فائق آمدن به قدرت شرکت ها برای خفه کردن آزادی بیان قانونی کاربران می دانند ، در حالی که طرفداران این حرکت را توجیه می کردند و برای برخی از آنها دیرتر می گفتند.

داده های گزارش آینده Mintel ، عقاید محافظه کارانه و لیبرال – ایالات متحده ، ژوئن 2021، نشان می دهد که بیش از سه چهارم مصرف کنندگان معتقدند که شبکه های اجتماعی سیاست آمریکا را شدیدتر کرده است و تعداد مشابهی موافقند که شرکت های رسانه های اجتماعی مسئولیت جلوگیری از انتشار اطلاعات سیاسی نادرست را دارند. این نشان می دهد که اکثر آمریکایی ها انتظار دارند شرکت های رسانه های اجتماعی محتوای کاربران را تا حدی برای ایمنی و سلامت جامعه دموکراتیک ما تعدیل کنند.

حکم شورای نظارت بر فیس بوک توسط سیاستمداران ، مارک ها و مصرف کنندگان به طور دقیق بررسی خواهد شد. تصمیم برای تأیید تعلیق ، اگرچه در عین حال نیاز به تعریف بیشتر و مدت زمان مشخصی برای مجازات دارد ، اما ممکن است سابقه ای برای نقش مارک ها در قلمرو گفتار سیاسی باشد.

مارک های مختلف این دسته از افراد باید به یاد داشته باشند که اکثر آمریکایی ها همچنان نگران وضعیت کشور هستند. سه چهارم آمریکایی ها احساس می کنند که کشور هرگز از نظر سیاسی شکاف بیشتری نداشته است و تقریباً از هر پنج مورد سه نفر انتظار حوادث آینده مانند شورش 6 ژانویه در ساختمان کاپیتول را دارند. بعلاوه ، اکثر مصرف کنندگان همچنین مارک ها را دارای قدرت کاهش تقسیم سیاسی کشور می دانند. طبق تحقیقات مینتل در مورد ارزشهای آمریکایی ، تقریباً دو سوم مردم معتقدند مارک ها و شرکت ها می توانند به اتحاد مردم آمریکا کمک کنند. این احتمال وجود دارد که مارک های مختلف و تصمیم گیری در جایی که برای آنها مناسب است صحبت کنند و در آن شرکت کنند ، نقش مارک ها و شرکت ها در حوزه سخنرانی سیاسی و فعالیت سیاسی همچنان تغییر و تحول یابد.

تحلیلگر ارشد فناوری و الکترونیک مصرفی Mintel ، Buddy Lo:

موفقیت و گستردگی شبکه های رسانه های اجتماعی از برخی جهات تبدیل به یک مسئولیت برای خود شبکه ها شده است. رسانه های اجتماعی نقش محوری و تأثیرگذاری در ارتباطات مصرف کننده و رفتارهای اشتراک اطلاعات دارند و قدرت رسانه های اجتماعی در موضوعاتی مانند سیاست را نمی توان انکار کرد. مسئولیت تعدیل محتوا با قدرت زیاد همراه است.

استفاده از فیس بوک از یک هیئت نظارت مستقل یکی از راه های رسیدگی به تفاوت تیره و تار خطوط تعدیل و سانسور محتوا است. فیس بوک یک نهاد دولتی نیست ، بنابراین مجبور نیست مطالب را به نام آزادی بیان حفظ کند ، با این وجود تعدیل بیش از حد محتوای می تواند ارزش آن را به عنوان یک بستر رسانه اجتماعی برای کاربرانش تضعیف کند. هیئت نظارت به فیس بوک اجازه می دهد تا در لحظه اقدام کند و محتوایی را که به نظر او ناقض استانداردهای آن است ، حذف کند و هیئت نظارت مستقل می تواند هرگونه تصمیم گیری در مورد محتوا را به عنوان یک حزب حاکم بی طرف بعد از واقعیت رسیدگی کند. تا زمانی که قانون دولت نوعی تعدیل محتوا را برای سیستم عامل های رسانه های اجتماعی رمزگذاری و اجباری نكرده باشد ، هر پلتفرم باید رویكردی را كه برای آنها به كار می رود و به طور معمول باعث ایجاد درآمد و درآمد است ، مشخص كند. اگرچه یک هیئت نظارت ممکن است برای فیس بوک کار کند ، اما ممکن است برای سایر سیستم عامل ها نباشد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>