تنوع و فراگیری در زیبایی

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]


تیم روابط عمومی جهانی مینتل که 24 ساعت شبانه روز در دسترس است ، خوشحال است که روزنامه نگاران معتبر را برای دسترسی به تحقیقات ما فراهم می کند ، مصاحبه هایی را با تحلیلگران متخصص ما ترتیب می دهد و آخرین دیدگاه ها را در بین گروه ها و کشورها به اشتراک می گذارد

  • 68٪ از آمریکایی ها که دوست دارند در تبلیغات زیبایی و آراستگی تنوع داشته باشند می گویند این احساس را دارند زیرا “زندگی واقعی را منعکس می کند”.
  • 73٪ از بزرگسالان موافق هستند که صنعت زیبایی در زمینه ناامنی زنان نقش دارد.
  • 52٪ از مصرف کنندگان محصولات زیبایی می گویند محصولات ارزان قیمت حاکی از آن است که مارک تجاری فراگیر است.

وقایع بزرگ و بی سابقه در سال 2020 به عنوان کاتالیزور تغییر در صنایع از جمله تجارت زیبایی نقش داشته است. تحقیقات جدید Mintel ، متخصصان در مورد خواسته و دلیل مصرف کنندگان ، نشان می دهد که بیش از سه پنجم (63٪) آمریکایی ها می گویند که آنها از مارک های زیبایی الهام گرفته اند که تنوع تبلیغات را نشان می دهند ، با اکثر کسانی که مایل به دیدن هستند تنوع در تبلیغات زیبایی / آرایش می گویند این احساس را دارند زیرا “زندگی واقعی را منعکس می کند” (68٪) و “نشان می دهد که روشهای مختلفی برای زیبا بودن وجود دارد” (56٪). علاوه بر این ، تقریباً نیمی (47٪) از مصرف کنندگان زیبایی می گویند که آنها در سال گذشته به دنبال مارک هایی با تنوع یا فراگیری بوده اند و یک چهارم (24٪) با مارک های زیبایی که متعلق به اقلیت هستند خرید کرده اند.

با نشان دادن تمایل بیشتر برای تغییر در مارک های زیبایی ، تقریباً سه چهارم بزرگسالان موافقند که صنعت زیبایی در زمینه ناامنی های زنان (73٪) عمل می کند و ایده جامعه درباره زیبایی بیش از حد سخت (72٪) تعریف شده است. این موضوع به فرصت های مارک های زیبایی اشاره دارد تا با الهام گرفتن و توانمندسازی مصرف کنندگان ، از این برداشت های منفی دور شوند.

کلر هنیگان ، تحلیلگر ارشد زیبایی و مراقبت شخصی ، در Mintel گفت:

“بازاریابی زیبایی به طور فزاینده ای از” الهام بخش “به” الهام بخش “تغییر می کند. مارک های موفق تشخیص می دهند که تعهد قوی به تنوع و شمول – چه از طریق اشتغال ، تبلیغات و / یا توسعه محصول – به شما کمک می کند تا الهام گرفته و توانمند شوید. علامت های تجاری این فرصت را دارند که با تلفیق انواع مختلف تنوع زیبایی به طریقی و در یک مکان و زمان ، واقعاً از نظر آنها معتبر باشند. به عنوان مثال ، انتظار برای تبلیغ محصولات خنثی جنسیتی تا ماه پراید در ماه ژوئن را می توان به عنوان یک مارک بازاریابی به جای ارزش نام تجاری درک کرد. مارک هایی که برنده هستند ، آنهایی هستند که به عنوان یک روش مداوم به تنوع متعهد شده اند و واقعاً به شنوندگان خود گوش می دهند تا نحوه درک این تلاش ها را تعیین کنند. “

یک رویکرد یکپارچه برای DEI کاملاً بی نقص است

درک درک مصرف کننده از شمول زیبایی پیچیده و ظریف است. نیمی (52٪) از مصرف كنندگانی كه از محصولات زیبایی استفاده می كنند ، می گویند كه محصولات ارزان قیمت نشانگر این است كه ماركی شامل می شود ، در حالی كه 48٪ می گویند كه طیف گسترده ای از سایه ها ، نام تجاری را شامل می شود. دو پنجم (39٪) احساس می کنند که مارک ها گروه های مختلفی را در تبلیغات نمایان می کنند که باعث فراگیر شدن آنها می شود. اما شاخص های شمول بسته به مرحله زندگی متفاوت است. به عنوان مثال ، 55٪ از Baby Boomers * می گویند مارک هایی با محصولی که انواع مختلفی از نیازهای سنی را برآورده می کنند شامل می شوند ، اما فقط 32٪ از Gen Z ** موافق هستند. و 40٪ از ژنرال Z فکر می کنند مارک هایی که محصولات خنثی جنسیتی ارائه می دهند در مقایسه با تنها 25٪ Baby Boomers فراگیر است.

وی افزود: “هنگامی كه مصرف كنندگان به این موضوع توجه دارند كه آیا یك برند تجاری زیبایی فراگیر است یا خیر ، تاكید عمده این است كه آیا این برند نیازهای خود مشتری را برآورده می كند – اینكه شخصاً چقدر برند برای وی قابل دسترسی است – بر اهمیت شناخت ارزش ها و نیازهای اصلی مخاطب تأكید می كند. این رویکرد منجر به این شده است که برخی مارک ها محصولات کاملاً شخصی و فراگیر مانند L’Oreal Perso را تولید کنند ، گفته می شود این محصول در سال 2021 عرضه می شود و از AI برای ایجاد فرمول های شخصی سازی مراقبت از پوست استفاده می کند. در همین زمان ، مارک های دیگر با رویکردی مینیمالیستی یا جهانی در حال کشف فراگیری هستند. نام تجاری مراقبت از پوست Humanrace خود را به عنوان “مناسب برای همه انسانها” به بازار عرضه می کند. هر رویکردی که باشد ، مارک هایی که بتوانند تلاش های فراگیری خود را با نیازها و انتظارات مخاطبان هدف خود هماهنگ کنند ، موفقیت تجاری بیشتری خواهند داشت. “

* مینتل Baby Boomers را نسلی تعریف می کند که بین سالهای 1946 و 1964 متولد شده است.
** مینتل Gen Z را نسلی متولد شده بین 1995 و 2007 تعریف می کند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>