تماشاگران ورزش تلویزیون در خانه را با نوشیدنی های جهانی هدف قرار دهید

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments


مارتین پاسکو


مارتین پاسکو یک تحلیلگر ارشد جهانی Mintel Food & Drink است ، و آخرین نوآوری ها و تحولات بازار در Spirits and Wines و برخی از گروه های غذایی را کنترل و درگیر می کند.

با سفرهای بین المللی – حتی به قاره اروپا – همچنان محدود ، فرصت هایی برای مارک های نوشیدنی های الکلی و نوشابه وجود دارد که می توانند تجربه تماشاگران تلویزیونی را افزایش دهند از مسابقات آینده یورو یورو و سایر رویدادهای ورزشی تابستانی آینده مانند بازیهای المپیک 2021 توکیو. ما بررسی می کنیم که چگونه مارک های نوشیدنی می توانند طعم های بین المللی را برای طرفداران ورزش فراهم کنند تا هنگام تماشای بازی ها از خانه از طرفداران لذت ببرند.

جوانه های چشایی را با طعم و مزه از کشورهای رقیب حمل کنید

علاقه مصرف کنندگان به طعم های بین المللی قبل از همه گیری زیاد بود. پس از مدت ها قفل شدن ، مصرف کنندگان برای از بین بردن یکنواختی سبک زندگی درب منازل به درمانهایی احتیاج دارند.

بسیاری از مصرف کنندگان حتی اگر نتوانند به مسافرت بروند ، مشتاقند که در یک روز تعطیل به جوانه های چشایی خود بپردازند. نوشیدنی ها نیز یک درمان نسبتاً مقرون به صرفه هستند – مخصوصاً اگر خرده فروشی خریداری کنید. هزاره ها ، که بازار بزرگی برای مارک های نوشیدنی خواهد بود ، بسیار تجربی هستند و هنوز هم مشتاقانه سعی دارند طعم های جدید را امتحان کنند.

در اینجا ، ما نوشیدنی های چندین کشور را که در مسابقات اروپا بازی می کنند شناسایی می کنیم تا مصرف کنندگان بتوانند نوشیدنی های کشورهای خاص را برای همگام سازی با مسابقات انجام دهند.

منبع: آمازون

با اشاره به دارندگان جام جهانی فعلی فرانسه ، مصرف کنندگان می توانند امتحان کنند Tanqueray Blackcurrant Royale (40٪ ABV) ، که با توت فرنگی سیاه متعادل با گیاهان کلاسیک لندن خشک جین (انگلستان) ساخته می شود. این اثر از میراث فرانسه ، سفرهای چارلز تانکوئری و رمز و راز و انحطاط فرانسه الهام گرفته شده است.

برای کسانی که برای روسیه ریشه دارند ، گوسی فلیپ فلاپآبجو بدون فیلتر ، پاک نشده و غیر پاستوریزه یک گزینه سبک و سرگرم کننده برای یک میوه میوه سنتی است. این یک اسموتی ترش زردآلو ، گیلاس شیرین و میوه شور از روسیه است.

منبع: Mintel GNPD

یک لیوان بلند کنید تا با این کار تیم اسپانیا را تشویق کنید آهک و نعناع فلفل دلمه ای سخت از اسپانیا. این نوشیدنی الکلی تخمیر شده کم کالری با استفاده از شکر نیشکر قهوه ای تهیه شده است.

منبع: Mintel GNPD

آیا سوئیس می تواند شکل خود را پیدا کند؟ جرعه جرعه همراه با آبجو مروارید آلو طعم دار هلو ساندریا (سوئیس). این نوشیدنی با طعم سانگوای هلو که در سوئیس به بازار عرضه شده است ، باعث چرخش میوه ای ، سبک و حباب دار بر روی بقایای سنتی اسپانیا می شود.

منبع: Mintel GNPD

با کوکتل هایی به سبک ژاپنی به هیجان بازی های المپیک توکیو ضربه بزنید

المپیک توکیو به دلیل COVID-19 به سال 2021 موکول شد. دولت ژاپن اعلام کرده است که این مراسم بدون تماشاگران زنده ادامه خواهد داشت. طعم های ژاپنی در نوشیدنی های الکلی مورد تقاضا خواهد بود ، زیرا این رویداد توجه و توجه مردم و میزبان را به غذاها و نوشیدنی ها معطوف می کند.

منبع: توییتر / DanTheScribebler

مارک های Spirits باید از هیجان بازی های المپیک استفاده کنند با تبلیغ کوکتل های کلاسیک با چرخش ژاپنی. به عنوان مثال ، ارواح غربی می توانند کوکتل های کلاسیک را با پیچ و تاب ژاپنی مانند ساک-تینی (ودکا مارتینی با الکل سنتی ژاپنی) تبلیغ کنند.

گینزا اسپریتز (استرالیا) یک سوزن یوزو است که با Tanqueray Gin ، لیمو و شیسو بهم ریخته مخلوط می شود ، و یک اسپریتز از مهمات که روی یخ قرار می گیرد به روشی دو برابر است.

منبع: وبلاگ کوبه جونز

مد قدیمی ماتچا (ایالات متحده). این نوشیدنی “Matcha Old Fashion” که در یک رستوران ژاپنی در ایالات متحده سرو می شود ، با بوربن ، شکر دمارا ، ماتچا ، تلخی پرتقال و تزیین پوست پرتقال تهیه می شود.

منبع: اینستاگرام ، EBESU Robata و سوشی ،ebesurobata

طعم دهنده های عجیب و غریب را برای تعدیل کنندگان الکل ارائه دهید

روند معتدل شدن الکل از زمان شروع COVID-19 سرعت گرفته است ، زیرا مصرف کنندگان توجه بیشتری به سلامتی خود دارند. در سه سال گذشته ، اروپا بیشترین تعداد کل مصرف جهانی الکل را بدون مصرف الکل را به خود اختصاص داده است ، انگلستان و لهستان پیشگامان ابتکار عمل هستند.

آبجو بدون الکل با طعم آناناس آناناس و گواوا (لهستان) این خوراکی سالم از لهستان ترکیبی از آبجو بدون لیموترش با طعم های عجیب آناناس و گواوا است.

منبع: Mintel GNPD

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>