تقریباً از هر 10 کاربر خوشبو کننده سه نفر آن را کمتر استفاده کرده اند

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]


تیم روابط عمومی جهانی مینتل که 24 ساعت شبانه روز در دسترس است ، خوشحال است که روزنامه نگاران معتبر را برای دسترسی به تحقیقات ما فراهم می کند ، مصاحبه هایی را با تحلیلگران متخصص ما ترتیب می دهد و آخرین دیدگاه ها را در بین گروه ها و کشورها به اشتراک می گذارد.

طبق تحقیقات جدید Mintel ، تمیز و تمیز ماندن در طول سال 2020 داستان دو نیمه بوده است. در حالی که فروش صابون دو برابر شد ، فروش خوشبوکننده ها همچنان نزولی بود.

قفل شدن و فاصله اجتماعی باعث کاهش چشمگیر استفاده از دئودورانت شده است ، زیرا ، طبق تحقیقات مینتل ، تقریباً از هر 10 کاربر (28٪) دئودورانت و ضد تعریق ، سه نفر از زمان شیوع COVID-19 این موارد را کمتر استفاده کرده اند* فراوانی استفاده به طور چشمگیری در بین مصرف کنندگان ژنرال Z (23 سال به پایین) و هزاره (24-39 ساله) کاهش یافته است. کمتر از نیمی از آنها (45٪) از ژنرال Z ها و 40٪ از هزاره ها کمتر از دئودورانت / ضد تعریق استفاده می کنند ، زیرا روند تصادف از لباس به بهداشت شخصی گسترش می یابد.

نگرانی در مورد استفاده از مواد شیمیایی در دئودورانت ها مانع مصرف در بین زنان است ، با 20٪ به هیچ عنوان از دئودورانت استفاده نمی کنند / بیشتر اوقات به دلیل نگرانی از اینکه استفاده از آن برای سلامتی آنها مضر است. به طور کلی ، بیش از یک سوم (35٪) از کاربران دئودورانت علاقه مند به خرید دئودورانت های ساخته شده با مواد طبیعی هستند ، در حالی که 34٪ به دئودورانت هایی با حداقل بسته بندی بدون پلاستیک علاقه مند هستند.

در حال حاضر در حال سقوط ، شیوع COVID-19 روند نزولی بازار را تشدید کرده است، با تخمین میزان فروش دئودورانت در سال 2020 7٪ به 369 میلیون پوند ، که از 394 میلیون پوند در سال 2019 کاهش یافته است. پیش بینی می شود فروش 5٪ بیشتر در سال 2021 به 352 میلیون پوند کاهش یابد.

امیلیا گرینسلید ، OTC و تحلیلگر مراقبت شخصی در Mintel ، گفت:

“خرید زرق و برق دار در میان بریتانیایی ها به این معنی بود که بازار خوشبو کننده ها حتی قبل از همه گیری نیز رنج می برد. با این حال ، قفل و فاصله های اجتماعی باعث کاهش ارزش در سال 2020 می شود. رویکرد آرامتر نسبت به روال نظافت شخصی به ویژه در بین جوانان بسیار محسوس است ، که احتمالاً نتیجه آن کمتر رفتن به خانه است. مصرف کنندگان وقت بیشتری را در خانه می گذرانند و برنامه های روزمره در طول روز تقسیم می شوند ، به این معنی است که برخلاف استفاده از دئودورانت ، راحت تر است که برای شستن در دوش بپرید.

“احتمال کار در خانه به جریان اصلی و ادامه مناسبت های اجتماعی کاهش یافته ، همراه با بودجه های تنگتر ، تأثیر بیشتری بر بازار خواهد داشت. به دلیل تخفیف و پیشنهادات ویژه ، هزینه های دئودورانت کم خواهد ماند ، و همچنین دسترسی گسترده مارک های شناخته شده در خرده فروشی های تخفیف. با علاقه زیاد به دئودورانت های طبیعی ، عاری از پلاستیک و قابل تعویض ، مارک های معروف می توانند اعتبار خود را افزایش دهند و مصرف کنندگان را به تشویق استفاده جلب کنند. ”

فروش صابون در سال 2020 دو برابر شد

در حالی که بازار خوشبوکننده همچنان با شکست روبرو است ، فروش صابون ** در سال 2020 دو برابر شد انگلیس 392 میلیون پوند برای تمیز نگه داشتن دستان خود کمک مالی کرد ، در حالی که در سال 2019 197 میلیون پوند بود. ثابت شده است که ضد عفونی کننده دست کاملاً ضروری است ، در حالی که میزان استفاده از آن در سال 2020 به 73٪ افزایش یافته است ، در حالی که این میزان در سال 2018 فقط 41٪ بوده است. علاوه بر این ، از هر 10 نفر (82٪) کاربر ضد عفونی کننده دست اکنون بیشتر از آن استفاده می کنند .

اما در حالی که استفاده کلی از صابون مایع (74٪) و صابون تکه ای (50٪) ثابت مانده است ، تعداد جوانان انگلیسی (16-24 ساله) که از صابون تخته ای استفاده می کنند به طرز چشمگیری کاهش یافته است – از 46٪ در سال 2018 به 30٪ در 2020

امیلیا گرینسلید ، OTC و تحلیلگر مراقبت شخصی در Mintel ، گفت:

بخش ضدعفونی کننده و شستشوی دست با حق بیمه در سال 2020 سوخت گرفته شد با ورود مارک های جدید به بازار و راه اندازی اندازه بسته های بزرگتر در قیمت های بالاتر در پاسخ به خرید عمده. با این وجود ، با شروع واکسن ، این خطر وجود دارد که مصرف کنندگان مجدداً به روالهای پیش از همه گیری مراجعه کنند.

“جوانان به دلیل نگرانی های بهداشتی در مورد تجمع باکتری ها ، از صابون بار دور شده اند. با وجود این ، از هر 10 خریدار صابون (27٪) سه نفر (16 تا 34 سال) می گویند که علاقه مند به تغییر شکل محصول برای کاهش تأثیر خود بر محیط زیست هستند. مارک ها می توانند نگرانی های بهداشتی و بهداشتی مصرف کنندگان را جلب کنند ، به عنوان مثال ، صابون های تکه ای یکبار مصرف یا آنهایی که می توانند به قطعات تقسیم شوند ، برای جلوگیری از درک آلودگی متقابل از طریق استفاده مشترک. ”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>