تجارب و آینده تجارت الکترونیکی

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]


برای اطلاع از آخرین اخبار مصرف کننده و صنعت ، روندهای برتر و چشم اندازهای بازار ، با اخبار Mintel همراه با نظرات تیم تحلیلگران گروه جهانی Mintel همراه باشید.

این هفته در گفتگوی کوچک ، سامانتا دوور میزبان با کارشناسان خرده فروشی که اروپا و آمریکای شمالی را پوشش می دهند به گفتگو در مورد آینده تجارت الکترونیکی می پردازد. این صنعت در سالهای اخیر به طور مداوم رشد کرده است اما میزان علاقه و مصرف کننده در طی همه گیر شدن بسیار بالا رفته است. بنابراین ، چه چیزی برای بازار بیش از حد اشباع شده وجود دارد؟ کارشناسان ما در مورد چالش های تازه واردان به چشم انداز مستقیم به مصرف کننده (DTC) ، رفتارهای موجود در مصرف کننده که تجارت اجتماعی بر روی آن ایجاد می کند تا خرید یکپارچه را ایجاد کند ، و مرز نامشخص بین تجارت الکترونیکی و تجربیات را بحث می کنند. حریم خصوصی ، فناوری و خرید محلی و آگاهانه – چقدر برای مارک های رقابت کننده در فضا مهم هستند و بازاریاب ها چگونه می توانند استراتژی خود را متمرکز کنند؟ گوش کنید تا بفهمید!

کجا گوش کنید

با مهمانان دیدار کنید

سامانتا دوور (میزبان)
تحلیلگر ارشد زیبایی و مراقبت شخصی ، گزارش های Mintel انگلستان

الکسیس سالوا کالر
تحلیلگر ارشد تحقیقات ، خرده فروشی و تجارت الکترونیکی ، گزارش Mintel ایالات متحده

الکس میلینازو
تحلیل گر روند ، آمریکای شمالی

نیک کارول
دستیار مدیر تحقیقات خرده فروشی اروپا

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>