تأثیر COVID-19 در جامعه LGBTQ +

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]


تیم روابط عمومی جهانی مینتل که 24 ساعت شبانه روز در دسترس است ، خوشحال است که روزنامه نگاران معتبر را برای دسترسی به تحقیقات ما فراهم می کند ، مصاحبه هایی را با تحلیلگران متخصص ما ترتیب می دهد و آخرین دیدگاه ها را در بین گروه ها و کشورها به اشتراک می گذارد.

  • 53٪ از بزرگسالان LGBTQ + می گویند که فاصله اجتماعی و سفارشات در خانه بر سلامت ذهنی آنها تأثیر منفی می گذارد.
  • 29٪ احساس نمی کنند عضوی از جامعه اصلی LGBTQ + هستند.
  • 38٪ احساس می کنند که می توانند خودشان را در اطراف خانواده خود قرار دهند. 48٪ احساس می کنند می توانند همان کسانی باشند که واقعاً با دوستانشان هستند.

بیماری همه گیر COVID-19 به میزان مختلف بر تمام آمریکایی ها تأثیر گذاشته است و مبارزات جوامع سنتی به حاشیه رانده شده را تشدید و تشدید می کند و جامعه LGBTQ + نیز از این قاعده مستثنی نیست. تحقیقات جدید Mintel ، متخصصان در مورد خواسته و دلیل مصرف کنندگان ، نشان می دهد که محدودیت های همه گیری ، احساس انزوای احساس شده توسط بسیاری از مصرف کنندگان LGBTQ + را تشدید کرده است. بیش از نیمی (53٪) از بزرگسالان LGBTQ + می گویند که فاصله اجتماعی و سفارشات در خانه منفی بر سلامت روانی آنها تأثیر می گذارد ، در حالی که این نسبت در 44٪ از جمعیت بیشتر است. تقریباً سه پنجم (64٪) آمریکایی ها احساس می کنند که در حین قفل کردن سیستم حمایت عاطفی دارند و به 58٪ بزرگسالان + LGBTQ کاهش می یابد.

اما نگرانی ها فقط به سلامت روان محدود نمی شوند. در حال حاضر 36٪ از مصرف کنندگان LGBTQ + نسبت به سال گذشته از نظر مالی ثبات کمتری دارند ، در مقابل 29٪ از آمریکایی ها به طور کلی. از هر 10 مصرف کننده (30٪) LGBTQ + سه نفر نگران هزینه های مراقبت های بهداشتی هستند ، در حالی که کل جمعیت 24٪ است.

لیزا دوبینا ، تحلیلگر ارشد فرهنگ و هویت ، مینتل گفت:

“به دنبال یک سال آسیب زا که توسط یک همه گیری جهانی ، مبارزه اقتصادی و اختلاف نظر سیاسی مشخص شده است ، جمعیت LGBTQ + در آغاز سال 2021 در موقعیت منحصر به فرد و ناپایداری قرار دارد. آنها به احتمال زیاد شغل خود را از دست داده اند ، از نظر مالی در تلاش هستند و احساس می کنند که سلامت ذهنی آنها تحت تأثیر رویدادهای سال 2020 قرار گرفته است. علیرغم این مبارزات ، جوامع LGBTQ + هنوز در سال گذشته شکوفا شدند و به سطوح جدیدی از نمایندگی و گنجاندن دست یافتند. با نگاه به سال آینده ، بزرگسالان LGBTQ + می گویند که محافظت و تقویت حقوق LGBTQ + و همچنین گسترش چشم اندازهای جامعه ، نکته اصلی جامعه کل جامعه است. “

جامعه LGBTQ + درمورد فراگیر بودن کوتاهی می کند ، اما هنوز هم جشن وجود دارد

از آنجا که جامعه LGBTQ + نشان دهنده عشق و پذیرش در هویت های مختلف است ، بسیاری از افراد می توانند این واقعیت را فراموش کنند یا نادیده بگیرند که مانند همه جوامع ، جامعه LGBTQ + مبارزات داخلی خود را دارد ، از جمله موارد نژادپرستی ، تبعیض جنسی و حتی ترنسوبیا. تحقیقات Mintel نشان می دهد که 29٪ از آمریکایی های LGBTQ + احساس نمی کنند عضوی از جامعه اصلی LGBTQ + هستند.

“بسیاری از گروه های حمایت از دگرباشان جنسی + در طی چند سال گذشته در تلاش بوده اند تا از لحاظ درگیری و تقاطع بیشتر استفاده کنند ، اما برخی از افراد هنوز احساس ناشناخته و ناشناخته دارند. در ژوئن سال 2020 ، هنگامی که ماه پراید با تظاهرات سراسری زندگی سیاه پوست اهمیت دارد ، بسیاری از افراد در انجمن LGBTQ + نیز مجبور شدند که مقطعی بودن کار خود را نشان دهند و تشخیص دهند که تلاش های قبلی برای حمایت از نژاد به طور کامل شامل نمی شود. “

اما علی رغم این ، و در مواجهه با یک همه گیری جهانی ، سال 2020 نمایشی پیشگامانه برای جامعه LGBTQ + از طریق راه اندازی و موفقیت در چندین بازدید از فرهنگ پاپ مانند “Schitt’s Creek” ، “Happiest Season” و آلبوم لیدی گاگا ، “Chromatica” بود. “

“موفقیت اصلی نمایش تلویزیونی” Schitt’s Creek “و برنامه HGB’s LGBTQ + تعطیلات” خوشبختترین فصل “نه تنها نشان می دهد که چگونه پذیرش و عادی سازی هویت های LGBTQ + با جهش و مرز افزایش می یابد ، بلکه همچنین از مقاومت و خلاقیت جوامع جهانی LGBTQ + برخوردار است. دوبینا ادامه داد: حتی در زمان مبارزه ، نیاز به اصالت ، مقبولیت و عشق به خود راهی برای شکوفایی و ارتباط مردم در سراسر جهان پیدا کرد.

با تکیه بر خانواده منتخب خود

سرانجام ، تحقیقات Mintel اهمیت دوستان و خانواده منتخب را برای افراد در انجمن LGBTQ نشان می دهد. در حالی که فقط یک سوم (33٪) از بزرگسالان LGBTQ در میان خانواده بیولوژیکی خود احساس استقبال می کنند ، این در حالی است که آنها در میان دوستان خود هستند تا 42٪. یک چهارم (25٪) معتقدند که آنها با خانواده خود علایق مشترکی دارند ، اما تقریباً دو برابر این (46٪) در مورد دوستانشان احساس یکسانی دارند. و در حالی که فقط 38٪ احساس می کنند که می توانند خودشان را در اطراف خانواده خود قرار دهند ، تقریباً نیمی از آنها (48٪) احساس می کنند که می توانند خود واقعیشان در کنار دوستان باشند.

“برای مارک هایی که به دنبال تعامل با انجمن های LGBTQ + هستند ، مهم است که نیاز گروه مصرف کننده به احساس قدرت و توانایی بیان واقعی خود را جلب کنند. با درک آنچه که رفتار آنها را تحریک می کند و انگیزه آنها را ایجاد می کند ، مارک های تجاری می توانند با تلاشهایی که مقطعی و خاص نیازهای LGBTQ + است ، بخشهای مصرف کننده LGBTQ + را جذب کنند.

“شرکتهایی که به بخشهای مصرف کننده LGBTQ + خدمت می کنند و / یا احساس می کنند حمایت از جوامع LGBTQ + با ارزشهای تجاری آنها همسو است این فرصت را دارند که در دفاع از حقوق LGBTQ + نقشی داشته باشند. طی چهار سال گذشته ، اختلاف نظر در اختلافات سیاسی و اخلاقی اعتماد آمریکا به سازمانهای دولتی را خدشه دار کرده و بخش تجارت را به عنوان یکی از نهادهایی که مصرف کنندگان از نظر اخلاقی و منبع تغییر مثبت تلقی می کنند ، ترک کرده است. مصرف کنندگان برای رفع مشکلات ملی و دفاع از حقوق مصرف کننده بیش از هر زمان دیگری به دنبال مارک ها و رهبران تجاری هستند. “

* برای اهداف این تحقیق ، مینتل از تعریف زیر استفاده می کند: LGBTQ + مخفف کلمه “همجنسگرایان ، همجنس گرایان ، دوجنسگرایان ، تراجنسیتی ها ، کوئر یا سایر شناسایی ها” است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>