تأثیر سلامتی بر روی محصول بهداشتی سنتی

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments


آندره وروبل


Andrea Wroble یک تحلیلگر بهداشت و سلامتی در Mintel است. آندره بر نوشتن گزارش ها و ارائه بینش های مشتری محور برای مقوله های سلامتی و سلامتی تمرکز دارد.

بیش از هر زمان دیگری ، بزرگسالان در اولویت جنبه هایی از سلامتی خود هستند که طیف کاملی از سلامت روحی ، جسمی و عاطفی را پشتیبانی می کنند. افزایش سلامتی جامع ناشی از تغییر نیازهای بهداشتی مصرف کنندگان است. طبق تحقیقات مینتل در مورد روند مدیریت سلامت ، از آغاز سال 2020 ، تقریبا نیمی از بزرگسالان تأکید بیشتری بر کنترل استرس ، بهبود کیفیت استراحت / خواب ، صرف وقت برای خود و تقویت سیستم ایمنی بدن خود دارند. بیماری همه گیر COVID-19 به عنوان یک کاتالیزور برای برخی از جاه طلبی های سلامتی عمل می کند: بدنبال یک سال استرس شدید ، اضطراب بیماری و بی انگیزگی ، بزرگسالان نسبت به حفظ رفتارهای سالم هوشیارتر هستند. هنوز هم ، بزرگسالان بین عوامل بهداشتی داخلی و خارجی ارتباط برقرار کرده اند. به عنوان مثال ، از هر پنج بزرگسال دو نفر می گویند استرس به طور منظم خواب را مختل می کند ، بیش از نیمی از مصرف کنندگان می گویند استرس دلیل آنها برای درد منظم یا گاه به گاه است و تقریباً از هر ده بزرگسال سه نفر هنگام استرس دچار مشکلات گوارشی می شوند.

تقاطع سلامت عملکردی و نیازهای ذهنی / عاطفی نیاز به رویکرد پویاتر برای مراقبت های بهداشتی و محصولات با تمرکز بر سلامتی دارد. به همین ترتیب ، بازیگران اصلی در میان گروه ها با ترکیب مواد جامع ، اتخاذ استراتژی های بازاریابی با مراقبت از خود و ایجاد فرمول هایی برای درمان چندین نیاز بهداشتی همزمان ، از تأثیرات سلامتی استقبال می کنند.

مارک های مراقبت از دهان و دندان با پشتیبانی از برنامه های روزمره با سلامتی ترکیب می شوند

رانندگان Mintel Trend هفت مضمون اساسی را که بر انتخاب و تغییر مصرف کننده تأثیر می گذارند ردیابی می کنند. این هفت محرک (رفاه ، محیط ، فناوری ، حقوق ، هویت ، ارزش و تجربیات) و ارکان زیربنایی می توانند به توضیح تغییرات اصلی رفتاری که احتمال تأثیر در مصرف کنندگان در سالهای آینده دارند ، کمک کنند.

همانطور که توسط راننده روند Mintel ، “ارزش” برجسته شده است ، مصرف کنندگان به دنبال راه هایی برای سهولت زندگی خود هستند. بنابراین ، مصرف کنندگان مراقب خریدهای خود هستند و بر اهمیت سادگی تأکید می کنند. COVID-19 تحولی در چگونگی ارزیابی معنای اساسی توسط مصرف کنندگان ایجاد کرده است: حمایت از اولویت های بهداشتی با بهم ریختگی کارهای روزمره می تواند برای بزرگسالان ارزش ایجاد کند. از نظر مراقبت از دهان و دندان ، “ارزش” با استفاده از عصر جدید مسواک های برقی که بر راحتی ، مقرون به صرفه بودن و بهینه سازی روال مصرف کننده تمرکز دارند ، بازی می کند. طبق داده های Mintel در مورد عادات بهداشت دهان و دندان در 12 ماه گذشته ، بیش از یک نفر از هر چهار بزرگسال مسواک خود را در سال گذشته ارتقا داده و استفاده از مسواک برقی از سال 2019 افزایش یافته است.

هوم توسط کلگیت اثبات ارزش با همگام سازی با سبک زندگی مصرف کنندگان است. مسواک هوشمند مستقیماً با سلامتی سیب برنامه ، بنابراین کاربران می توانند تمام اطلاعات سلامتی خود ، از جمله عادت های مسواک زدن ، را در یک مکان مناسب ذخیره کنند. علاوه بر این ، Hum یک سیستم پاداش برای ایجاد انگیزه در عادت های مسواک زدن روزانه ارائه می دهد. در مارس 2021 ، این نام تجاری با شرکت همکاری کرد فضای سر که در آن کاربران می توانند امتیاز مسواک زدن را برای یک آزمایش آزمایشی 60 روزه از برنامه محبوب مدیتیشن ، به نمایش بگذارند کلگیتحمایت از سلامت روحی و جسمی مصرف کنندگان.

خرده فروشان با تمرکز بر سلامتی از مراقبت های بهداشتی سنتی متمایز می شوند

مصرف کنندگان معمولاً برای تأمین نیازهای خود در زمینه مدیریت سلامت به مکان های خرده فروشی بهداشت و فروشگاه های دارویی مراجعه می کنند ، به این معنی که خرده فروشان توانایی حمایت از سلامت جسمی و روحی را دارند و می توانند گزینه های بهداشتی مصرف کننده یا محصولات بسته بندی را روی قفسه راهنمایی کنند. طبق تحقیق مینتل در مورد اعتماد مصرف کننده به مراکز درمانی ، بیش از یک از هر چهار بزرگسال می گویند اعتماد آنها به کلینیک های بهداشت خرده فروشی از سال 2019 بهبود یافته است ، که با روند رو به رشد مصرف کننده گان مکان های بهداشتی همسو است.

برای تمایز از امکانات بهداشتی درمانی سنتی ، خرده فروشان بر روی زندگی سالم ، عادات مراقبت های پیشگیرانه و موضوعات بهداشتی برتر مانند ایجاد قدرت سیستم ایمنی بدن تمرکز دارند. جابجایی مجدد درمان های OTC به عنوان راه حل هایی برای اهداف گسترده سلامت ، تأثیر سلامتی و مراقبت از خود در خدمات بهداشتی را نشان می دهد.

CVS، به ویژه ، برای تبلیغ محصولات سلامت محور و سلامتی خرده فروش به رسانه های اجتماعی روی آورده است. داروخانه در حال بستن راه حل های فروشگاهی برای مزایای سلامتی مصرف کنندگان است ، مانند جلوگیری از بیماری های مشترک و حمایت از خواب مطلوب. خرده فروش با به عهده گرفتن نقش یک مدافع سلامت ، خود را به عنوان یک شریک در مدیریت نیازهای بهداشتی همزمان قرار می دهد.

مسکن های OTC تاکتیک های بازاریابی و مشخصات مواد را برای رفع نیازهای متغیر مصرف کننده گسترش می دهند

درد جهانی است و تقریباً همه مصرف کنندگان برای کنترل ناراحتی از نوعی مسکن OTC استفاده می کنند. از آنجا که تجربه درد سازگار و متزلزل است ، بازار توسط محصولات اصلی ، قهرمانانه که مصرف کنندگان با آنها آشنا هستند و به کار آنها اعتماد دارند ، پشتیبانی می شود. با این حال ، برخی از بازیکنان اصلی به دنبال راه هایی برای برجسته شدن در قفسه با استفاده از روند زندگی مصرف کننده و یا ترکیب مواد تشکیل دهنده متمرکز بر سلامتی هستند.

میدول اخیراً استراتژی نام تجاری خود را برای تمرکز بر زنان جوان و علائم مربوط به قاعدگی مورد بازنگری قرار داده است – عنصر شخصی و همدلی نسبت به زنانی که دوره های ماهیانه را مدیریت می کنند ، به مارک امکان می دهد علاوه بر تسکین جسمی ، از حمایت عاطفی نیز برخوردار باشد. با توجه به تحقیقات آینده Mintel در مورد مدیریت درد OTC ، تقریباً از هر پنج زن 18 تا 24 ساله ، دو مورد مسکن جدید را امتحان می کند که برای مراحل خاصی از سلامت زنان مناسب باشد، از روش میدول به عنوان یک شریک در سلامت زنان حمایت می کند.

در سال 2019 ، آسپر کرم خط جدیدی از محصولات تسکین دهنده درد خارجی OTC با هدف کاهش علائم در حالی که رایحه درمانی ارائه می دهد ، راه اندازی کرد. فرمول های چند منظوره با روغنهای اساسی معطر تزریق می شوند تا مزایای درمانی بیشتری داشته باشند. به عنوان مثال فرمول اسطوخودوس ادعا می کند که احساس بی حسی را از بین می برد و اثرات آرام بخشی را ایجاد می کند.

برای مصرف كنندگانی كه درد خود را به طور منظم ناشی از استرس گزارش می كنند ، بیش از دو نفر از هر 5 نفر از مالش یا پمادهای دارویی تسكین دهنده درد خارجی استفاده می كنند – 11٪ بیشتر از كل جمعیت. راه اندازی محصول Aspercreme درد ناشی از استرس را از طریق رایحه درمانی برطرف می کند و همزمان با بهبود ، مزایای سلامتی نیز به شما ارائه می دهد.

آنچه ما فکر می کنیم

در سالهای آینده ، تار شدن محصولات و خدمات بهداشتی سنتی با سلامتی جهانی خواهد شد. مدیریت سلامتی و مراقبت از خود قبلاً فایده ای بود که با توجه به وقت و توانگری فراهم می شد. اکنون ، مصرف کنندگان از طریق محصولات و خدمات روزمره خود انتظار عناصر سلامتی را دارند و بازیکنان اصلی را برای تطبیق فرمول ها ، مزایا و استراتژی های بازاریابی به چالش می کشند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>