تأثیر رسانه های اجتماعی در کلمبیا

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]

گریس مندز


گراسیانا یک تحلیلگر ارشد منطقه ای بینش مصرف کننده در آمریکای لاتین در Mintel است. او مسئول توسعه برنامه های تحقیقاتی ، تجزیه و تحلیل داده های مصرف کننده و بازار ، نوشتن گزارش های تحقیق در مورد چگونگی تحول روند مصرف کننده در منطقه و ارائه بینش به مشتریان است.

رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار می کنند ، اما همچنین می توانند فریبنده باشند. مکالمات آنلاین را بهبود ببخشید و دلیل آن باشید که مصرف کنندگان به جای اینکه بخواهند ارتباط خود را قطع کنند ، در آن تنظیم می شوند. این نه تنها به مصرف کنندگان کمک می کند تا به طور خلاصه از برق وصل شوند و یا ارتباط خود را با فناوری مدیریت کنند بلکه به طراحی مجدد خود فناوری نیز کمک می کنند تا بتواند به سلامتی کمک کند.

با تولید مشترک محصولات با مصرف کنندگان ارتباط برقرار کنید

یکی از جذاب ترین و قدرتمندترین راه هایی که مارک های کلمبیایی می توانند به دنبال برقراری ارتباط با مصرف کنندگان باشند ، استفاده از پتانسیل ایجاد اجتماعی در شبکه های اجتماعی است. تامین منابع گسترده می تواند الگوی مناسب جذب مشتری باشد ، به ویژه برای مارک های کوچکی که بودجه زیادی ندارند و می خواهند ارتباط شخصی را برجسته کنند. به عنوان مثال ، مارک غلات آرژانتین یکپارچه توسط یک متخصص تغذیه و وبلاگ نویس که با ایجاد طرفداران شبکه های اجتماعی خود از تولید مواد از مواد تا نامگذاری و بسته بندی مشترک تولید می کند ، راه اندازی شد.

مارک های زیبایی از موقعیت خاصی برخوردار هستند که می توانند از طریق این روش های اجتماعی از این رویکرد استفاده کنند ، مهمترین دلیل این امر این است که بیانگر خود بخشی اساسی از تجربه محصولات زیبایی است. مارک برزیلی رنگ آمیزی با دنبال کردن ایده ها و رأی دادن در مورد سوالات برند ، از ابتدا تا انتها یک مجموعه لاک ناخن را با پیروان اینستاگرام خود ایجاد کرد.

از اجتماع تا تجارت

نمی توان انکار کرد که رسانه های اجتماعی به دلیل قابلیت های بصری شناخته شده اند ، و این امر دریچه ای بزرگ برای نمایش و فروش محصولات خود توسط برندها است. پست ها و فیلم های قابل خرید می تواند برای مردم سهولت داشته باشد تا علاوه بر تحقیق درباره یک محصول ، خرید آن را نیز انجام دهند ، همه در یک مکان. برای مارک های CPG در کلمبیا ، پتانسیل استفاده نشده قابل توجهی در تجارت اجتماعی وجود دارد ، زیرا بسیاری هنوز به سادگی از شبکه های اجتماعی برای تبلیغ سیستم عامل ها و برنامه های تجارت الکترونیکی خارجی استفاده می کنند. در ادامه ، مصرف کنندگان انتظار دارند مارک ها سفر بی نظیرتری را در زمینه های اجتماعی ارائه دهند و در صورت تمایل مارک ها به ارتباط با مصرف کنندگان ، باید از ویژگی های قابل خریداری شبکه های اجتماعی (به عنوان مثال پست ها ، پخش های زنده) استفاده کنند.

ایجاد حلقه اعتماد

مارک ها همچنین باید با این واقعیت کار کنند که تعداد زیادی از کلمبیایی ها هنوز هم می خواهند از افرادی که می شناسند توصیه بگیرند. چیزی شبیه به آنچه شرکت چینی دارد پیندوودو فقط انجام شده است می تواند یک راه حل برای تحقق این امر در اجتماعی باشد. Pinduoduo یک پلت فرم تجارت الکترونیکی است که اجزای اجتماعی را به تجربه خرید آنلاین وارد می کند. اخیراً این ویژگی جدیدی به نام “دایره اعتماد” را ارائه داده است که به مصرف کنندگان امکان می دهد محصولات خریداری شده و نظرات خود را با افراد معتبری که به گروه خود اضافه کرده اند به اشتراک بگذارند. با ایجاد یک حلقه از قابلیت اعتماد ، مارک ها و خرده فروشان می توانند خود را به عنوان جوامع معتبری معرفی کنند که اطلاعات ، بررسی ها و توصیه های معتبر را به ارمغان می آورند ، در عین حال یک تجربه خرید مطمئن و اطمینان بخش در سیستم عامل ایجاد می کنند و مصرف کنندگان بیشتری را به خریداران آنلاین تبدیل می کنند.

مصرف کنندگان تضاد دارند

کلمبیایی ها همچنین با توجه به شخصیت های دیجیتالی خود نسبت به زندگی فیزیکی خود احساس تعارض می کنند. در حالی که تقریباً همه کلمبیایی ها در ژوئیه سال 2020 به شبکه های اجتماعی دسترسی پیدا کرده بودند ، از هر 5 نفر سه نفر گفتند که آنها به طور فعال به دنبال راه هایی برای قطع ارتباط با تلفن هوشمند خود در طول روز هستند. مهم است که نه تنها به مصرف کنندگان کمک شود تا از برق کوتاه و یا ارتباط خود را با فناوری مدیریت کنند ، بلکه همچنین باید خود فناوری را از نو اختراع کرد تا بتواند به رفاه کمک کند.

شرکت های CPG می توانند تجربیات بدون صفحه نمایش را که محصولات آنها را در جلو و مرکز قرار می دهند ، تقویت کنند. به عنوان مثال ، مارک های غذایی و آشامیدنی می توانند اهمیت هیدراته ماندن ، استراحت ناهار و قهوه از صفحه نمایش را افزایش دهند و BPC می تواند افراد را به مرطوب نگه داشتن بدن ، دست ها و لب های خود در طول روز کاری ترغیب کند. مارک های خانگی می توانند به مردم یادآوری کنند که فضای کار خود را تمیز و مرتب نگه دارند تا راهی برای ارتباط با محیط فیزیکی و استراحت ذهن باشد.

Audio پخش کننده بعدی رسانه های اجتماعی است

با وجود محرک های بصری بسیار زیاد و خستگی دیجیتالی ، جای تعجب نیست که محتوای صوتی در حال جلب توجه است. صدا می تواند صمیمی تر ، خودجوش و “زنده” تر از سایر اشکال اجتماعی باشد. ClubHouse، یک برنامه صوتی است که به شما امکان می دهد در اتاق گفتگو برای بحث در مورد موضوعات مختلف جمع شوند ، از 10 میلیون بارگیری جهانی در فوریه 2020 عبور کرد و واقعاً مورد توجه کلمبیایی ها قرار گرفت. شرکت های منطقه اکنون با استفاده از مارک های روغن زیتون برزیلی از آن استفاده می کنند بلع ترویج مکالمه در مورد تغذیه سالم و نسکائو میزبانی مباحث مربوط به قدرت تحول آفرین ورزش.

آنچه ما فکر می کنیم

رسانه های اجتماعی باعث می شوند مصرف کنندگان هم از افرادی که به آنها اهمیت می دهند و هم از ارزش هایی که برای آنها قائل هستند ، ارتباط برقرار کرده و از آنها جدا شوند. همچنین این بستر انتخابی است که مردم می توانند نظرات خود را بیان کنند و از حقوق خود دفاع کنند. مارک های تجاری می توانند با قرار دادن خود به عنوان بخشی جدایی ناپذیر در ایجاد جوامع قدرتمند و اجازه دادن به مصرف کننده در تولید محصولات ، از این امر به نفع خود استفاده کنند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>