بیش از 75٪ هندی ها برای رفع استرس میان وعده می خورند

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]


تیم روابط عمومی جهانی مینتل که 24 ساعت شبانه روز در دسترس است ، خوشحال است که روزنامه نگاران معتبر را برای دسترسی به تحقیقات ما فراهم می کند ، مصاحبه هایی را با تحلیلگران متخصص ما ترتیب می دهد و آخرین دیدگاه ها را در بین گروه ها و کشورها به اشتراک می گذارد.

احساسات محرک قدرتمندی در میان وعده ها هستند. طبق آخرین تحقیقات مینتل ، متخصصان در مورد آنچه مصرف کنندگان می خواهند و چرا ، اکثر مصرف کنندگان هندی قبول دارند که برای رفع خستگی میان وعده می کنند (77٪) و فشار (76٪) * با این حال ، برای نزدیک به

در حقیقت ، به دلیل شروع همه گیری ، از هر 10 هند 9 نفر (90٪) ** 9 نفر توافق کردند که به نوعی از استرس رنج می برند ، در حالی که 38٪ از مصرف کنندگان برای کنار آمدن با استرس به مواد غذایی با مزایای اضافی علاقه نشان داده اند. در همین حال ، از زمان شروع اولین قفل COVID-19 ، تقریباً از هر پنج نفر دو نفر (39٪) مصرف میان وعده را افزایش داده اند.

روشیکش آراوکار ، معاون دانشیار ، غذا و نوشیدنی ، Mintel Consumer Reports South APAC

“تحقیقات ما ارتباط واضحی بین بهزیستی احساسی – یا درک بهزیستی – و میان وعده را نشان می دهد ، که به مارک ها فرصت می دهد تا مناسبت های میان وعده را با لحظات استرس زدایی و آرامش مرتبط کنند. مارک ها می توانند با برجسته کردن احساسات عاطفی از طریق مفهوم راحتی ، نوستالژی و آشنایی از طریق بازاریابی و ارتباطات تجاری ، مورد توجه مصرف کنندگان قرار گیرند.

“COVID-19 نقش میان وعده ها را در کمک به مصرف کنندگان در کنار آمدن با استرس و عدم اطمینان تقویت کرده است. با انتقال مصرف کنندگان به “عادی بعدی” پس از همه گیری ، آنها همچنان به دنبال غذایی می روند که راحتی و امنیت را فراهم می کند. در 12 تا 18 ماه آینده ، مصرف کنندگان انتظار دارند که مارک های میان وعده به نیازهای عاطفی خود در کاهش استرس و آرامش پاسخ دهند. قرار دادن میان وعده ها به عنوان غذای مطبوع با مزایای سلامتی می تواند به برندها کمک کند ارتباط عاطفی با مصرف کنندگان برقرار کنند. آنها همچنین می توانند با معرفی مواد حاوی عصب و مواد آدابوژن و انتقال مزایای آرامش بخشی که برای آنها ایجاد می شود ، مورد توجه مصرف کنندگان تحت فشار قرار بگیرند. “

فرصتی برای مارک ها برای تمرکز بر سلامت و برچسب تمیز

در حالی که طعم و مزه برای مصرف کنندگان مهم است ، مارک ها فرصتی برای سوار شدن برچسب تمیز و امواج سلامتی دارند. تحقیقات Mintel نشان می دهد که نزدیک به دو سوم مصرف کنندگان (71٪) می گویند طعم و مزه مهمتر از سلامت میان وعده است ، در حالی که 85٪ از مصرف کنندگان هندی آرزو می کنند گزینه های میان وعده سالم موجود باشد. در میان محصولات جدید میان وعده در هند بین فوریه 2016 تا ژانویه 2021 ، Mintel GNPD نشان می دهد که رشد ادعاهای طبیعی مانند ادعای “بدون مواد افزودنی یا مواد نگهدارنده” از 11٪ به 16٪ افزایش یافته و “بدون مواد نگهدارنده اضافه شده / مصنوعی” است. از 7٪ به 15٪ افزایش یافته است.

“برای مارک های میان وعده مهم است که طعم ، افراط و همچنین سلامتی را ارائه دهند. همراه داشتن یک مارک تجاری با لحظات شادی ، در حالی که به حداکثر رساندن طعم و مزه ، لذت بردن و لذت بردن از آن می شود ، مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته و به رانندگی استفاده می کند. همه گیری علاقمندی مصرف کنندگان به غذای سالم را افزایش داده و این امر به گروه میان وعده نیز گسترش می یابد. مارک های میان وعده می توانند با تقویت طبیعی بودن محصول ، از بین بردن مواد مصنوعی و مواد مغذی و تقویت مواد مغذی مطابق با روند برچسب تمیز ، به مصرف کنندگان در دستیابی به اهداف بهداشتی شخصی خود کمک کنند.

“رشد ادعاهای برچسب تمیز ، مانند عدم افزودنی یا مواد نگهدارنده ، در هند بیشتر نشان دهنده تغییر در موقعیت سلامت است و ما انتظار داریم که تقاضا برای فرمولاسیون های آزادتر افزایش یابد. همانطور که روند برچسب تمیز در هند ریشه می گیرد ، مصرف کنندگان به دنبال محصولات ساخته شده با مواد اولیه ساده و آشنا می گردند. پتانسیل مارک های میان وعده برای پاک کردن لیست مواد تشکیل دهنده و برجسته شدن در بازار شلوغ میان وعده وجود دارد. “

بسته های کوچک و میان وعده های بدون احساس گناه می توانند خرید را به همراه داشته باشند

وقتی صحبت از مهمترین دلایل میان وعده می شود ، احساس گناه از نزدیک باعث کسالت و استرس می شود ، زیرا 60٪ هندی ها می گویند میان وعده لذت گناهی است. در حقیقت ، از هر ده ده (40٪) میان وعده سنگین *** تمایل دارند بسته میان وعده را باز کنند و نه اینکه آن را برای بعد ذخیره کنند. در حالی که 36٪ اظهار داشتند که پیگیری میزان تنقلاتی که مصرف می کنند دشوار است.

در حالی که بسته های کوچکتر می توانند به مصرف آگاهانه کمک کنند ، بانک اطلاعات جهانی محصولات جدید Mintel (GNPD) تأکید می کند که اکثر محصولات میان وعده جدید در هند بین فوریه 2020 و ژانویه 2021 در اندازه بسته های 101-250 گرم (37٪) ارائه می شود ، در حالی که 7٪ از این پرتاب ها در اندازه های واحد 21-40 گرم است.

“بخش قابل توجهی از مردم میان وعده را یک لذت گناهکار می دانند. بنابراین ، میان وعده های غنی شده با تغذیه اضافه شده ، مانند پروتئین اضافه شده ، مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته و گناه مربوط به میان وعده را برطرف می کند. مارک هایی که به مصرف کنندگان کمک می کنند میان وعده ها را توجیه کرده و احساسات خوبی در میان وعده ها را بالا ببرند ، موجب رضایت مصرف کنندگان می شود.

“بسته هایی با اندازه وعده های کمتری ، کنترل بخشی ذاتی را فراهم می کنند که مصرف کالری را محدود می کند و از پرخوری جلوگیری می کند. از این رو ، بسته های میان وعده با اندازه بسته های واحد 21-40 گرم برای ارائه یک وعده ایده آل هستند و برای میان وعده های سنگین که به سختی می توانند مقدار غذای خود را هنگام میان وعده بخورند ، بسیار جذاب خواهد بود. مارک های میان وعده می توانند از اندازه های کوچک بسته استفاده کنند تا به مصرف کنندگان کمک کند میزان مصرف خود را پیگیری کنند. در هند ، چند مارک میان وعده مبتدی اکنون بر میان وعده های سالم تمرکز کرده اند و به طور موثری از ویژگی های بهتر برای شما برای ارائه ارزش افزوده و انگیزه خرید استفاده می کنند. نشانه گذاری این بسته ها با محتوای کالری یا علائم مربوط به سلامتی و تغذیه می تواند به تعادل بین افراط و سلامتی کمک کند. علاوه بر این ، مارک ها می توانند با امتیاز قیمت مبتنی بر ارزش بازی کنند تا بسته های کوچک را به عنوان گزینه های مقرون به صرفه برای بسته های عادی قرار دهند. “

* 3000 کاربر اینترنت هندی 18 سال به بالا ، دسامبر 2020
** 3000 کاربر اینترنت هندی بالای 18 سال ، آوریل 2020
*** مصرف کنندگانی که حداقل دو بار در روز میان وعده می خورند

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>