بیس بال به دنبال رشد جنبش جوانان خود است

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]

کالین اوبراین


کالین اوبراین یک تحلیلگر بینش مصرف کننده ورزشی در Mintel است. او با استفاده از اشتیاق مادام العمر و دانش خود در صنعت ، مسئول تحقیق و نوشتن گزارش در مورد دنیای ورزش در ایالات متحده است.

در سراسر دنیای ورزش ، مصرف کنندگان ژنرال Z به همان درجه ای که هم نسلان قدیمی خود دارند ، ورزش را دنبال نمی کنند. در میان ورزش هایی که بزرگترین مشکل جذب طرفداران جوان تر است ، بیس بال در بالای جدول رده بندی قرار دارد. با این حال، MLB و این ورزش به طور کلی در تلاشند تا طرفداران جوان را مجذوب خود کنند و راه های جدیدی برای ایجاد ارتباطات ماندگار و به یاد ماندنی با مصرف کنندگان پیدا کنند. بیس بال برای رشد محبوبیت جوانان خود راهی طولانی دارد اما هنوز در رده نهم قرار ندارد. تا زمانی که این ورزش به طور فعال به دنبال جذب جوانترین طرفداران خود باشد ، بازدیدها موفقیت آمیز خواهد بود.

Gen Z fandom در سراسر دنیای ورزش مشکلی ایجاد می کند ، اما بیس بال همچنین با مسئله درک آن به عنوان یک ورزش قدیمی مواجه است. اغلب اوقات ، درک واقعیت در ذهن مصرف کنندگان است. بنابراین ، این یک MLB ضروری است و به طور کلی این ورزش همچنان تلاش می کند تا بیس بال جوان تر به نظر برسد و برای مخاطبان جوان بهتر جذاب شود. با محتوای مناسب تر و دیدار با این طرفداران در جایی که هستند ، بیس بال می تواند به لکه دار کردن “قدیمی تر” و رشد جنبش جوانان کمک کند.

با طرفداران در جایی که هستند روبرو شوید – پوشش دیجیتال بیس بال را بپذیرید

در حالی که تلویزیون زنده روش شماره یک طرفداران برای دنبال کردن همه ورزش ها ، از جمله بیس بال است ، اما اهمیت روش های دیجیتالی فقط به ویژه برای طرفداران جوان بیشتر می شود. امروزه ، طرفداران برای پیگیری بهتر اقدامات در زمین ، به پخش جریانی ، وب سایت ها و رسانه های اجتماعی اعتماد می کنند. بر اساس تحقیقات Mintel در زمینه حمایت مالی و بازاریابی ورزشی ، با روند رو به رشد سیم بند و بند ناف ، طرفداران Gen Z بیشتر از رسانه های اجتماعی برای دنبال کردن ورزش به طور کلی استفاده می کنند تا تلویزیون زنده در خانه. برای مقابله با این روند ، بازی های MLB بیشتری به صورت آنلاین پخش می شوند و استفاده از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی در حال پیشرفت است.

آمازون 21 پخش خواهد شد نیویورک یانکی بازی های این فصل رایگان به آمازون نخست اعضا در منطقه پخش منطقه ای نیویورک. MLB و یوتیوب اکنون در سال دوم مشارکت هستند که در آن YouTube هفته ای یک بازی را به صورت رایگان برای همه مصرف کنندگان پخش می کند. علاوه بر در دسترس بودن پخش جریانی از طریق برنامه های شبکه های ورزشی منطقه ای ، روش های جدید آمازون و یوتیوب نشان می دهد که چگونه بیس بال رویکرد فعال تری در دسترسی بیشتر بازی های خود از طریق سیستم عامل های دیجیتال دارد.

علاوه بر پخش خود بازی ها ، بیس بال همچنان از رسانه های اجتماعی به عنوان روشی برای اتصال و جذب طرفداران استقبال می کند. برای افتتاحیه روز ، MLB ایجاد کرد جشنواره بزرگ، یک رویداد پنج ساعته در انقباض با هدف اجازه دادن به طرفداران برای کشف همه چیز بیس بال. Major Fest از مد بازیکنان توپ ، گرفته تا غذا در پارکینگ و بازی های ویدیویی و با حضور مهمانان مشهور در طول پخش ، سعی داشت دنیای بیس بال را در داخل و خارج از زمین برجسته کند. رویدادهایی مانند Major Fest از طریق تلاش بیس بال برای هدف قرار دادن طرفداران جوان ادامه خواهد یافت و مارک های مختلف صنعت را به روش های جدیدی برای جذب طرفداران بیس بال ارائه می دهد.

بازی تغییر کرده است – محتوا را در آغوش بگیرید

استفاده از واسطه های محتوای مناسب اولین قدم برای رشد فضای تبلیغاتی جوانان است. مرحله بعدی ایجاد محتوای بیشتر است که این طرفداران جوان برای شما جذاب و جذاب خواهند داشت. با توجه به اقدامات احتیاطی ناشی از بیماری همه گیر COVID-19 بدون حضور طرفداران محدود یا محدود ، چندین ورزش به دنبال افزودن عناصر جدیدی به پخش های ورزشی برای کمک به پر کردن خلا بودند. استفاده بیشتر از پخش کننده های “mic’d up” یکی از این برنامه ها بوده است. طبق تحقیقات Mintel در مورد ورزش ، بخش های مورد علاقه علاقه مندان به ورزش Gen Z بیش از هر نسل دیگری جذاب هستند ، زیرا بیش از یک سوم طرفداران Gen Z نشان می دهد که آنها می خواهند دسترسی بیشتری به شنیدن صحبت های بازیکنان در طول بازی داشته باشند. این بخشها می توانند به هواداران اجازه دهند تا از نزدیک شخصیت و زندگی شخصی بازیکنان بیس بال را ببینند. این نوع محتوای پشت صحنه ، به ویژه در هنگام بازی های زنده ، باید به پایه اصلی پخش بیس بال تبدیل شوند. آنها به خصوص توسط هواداران جوان لذت می برند و می توانند ارتباط بیشتری بین هواداران و بازیکنان ایجاد کنند.

https://www.youtube.com/watch؟v=cEnCJixeLI8

بازی یکی دیگر از حوزه هایی است که پتانسیل زیادی برای کمک به رشد پایگاه جوان بیس بال دارد. MLB نمایش 21 هدف بیس بال را برای رشد جنبش جوانان پذیرفته است. تبلیغات این بازی شامل عنوان “بازی تغییر کرده است” و یکی از ستاره های MLB در حال ظهور و جوان ، فرناندو تاتیس جونیور، روی جلد. هواداران جوان می خواهند بازیکنان جشن بگیرند و با ذوق و شوق بازی کنند ، دقیقاً مانند تاتیس جونیور. سبک بازی او باعث شد که شورت سان دیگو پادرس فصل گذشته در رشد پیروان توییتر لیگ را هدایت کند و در نتیجه نماینده کاملی برای پوشش بازی ویدیویی بیس بال باشد. بازی به عنوان یک صنعت به سمت مخاطبان جوان و در میان طرفداران ورزش منحرف می شود ، طرفداران Gen Z و Millennial به احتمال زیاد علاقه مند به بازی نسخه بازی های ویدیویی از ورزش مورد علاقه خود هستند. واضح است که MLB از این علاقه به بازی استفاده می کند تا طرفداران Gen Z را بهتر مجذوب خود کند MLB نمایش 21 – رویکردی که همچنان به جلو حرکت می کند.

آنچه ما فکر می کنیم

جنرال الکتریک Z Z در سراسر دنیای ورزش مشکلی ایجاد می کند ، اما بیس بال همچنین با مسئله درک آن به عنوان یک ورزش قدیمی مواجه است. اغلب اوقات ، درک واقعیت در ذهن مصرف کنندگان است. بنابراین ، این یک MLB ضروری است و به طور کلی این ورزش همچنان تلاش می کند تا بیس بال جوان تر به نظر برسد و برای مخاطبان جوان بهتر جذاب شود. با محتوای مناسب تر و دیدار با این طرفداران در جایی که هستند ، بیس بال می تواند به لکه دار کردن “قدیمی تر” و رشد جنبش جوانان کمک کند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>