به مصرف کنندگان کمک کنید تا جشن های “گمشده” تعطیلات را پس بگیرند

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments


ملانی بارتلمه


Melanie Zanoza Bartelme یک تحلیلگر جهانی غذا در Mintel است ، و بینش هایی را در مورد نوآوری جهانی و روند مصرف کننده در تعدادی از گروه های غذایی ارائه می دهد.

مصرف کنندگان در قاره آمریکا و اروپا یک سال جشن های سنتی تعطیلات را از دست داده اند. مارک های غذایی و آشامیدنی می توانند به مصرف کنندگان کمک کنند تا ببینند که هنوز هم می توانند زمان از دست رفته را جبران کرده و مناسبت های جدیدی را برای جشن گرفتن تعطیلات فصلی و رویدادها ایجاد کنند.

بسیاری از مصرف کنندگان یک سال جشن های “عادی” را از دست داده اند

مصرف کنندگان در قاره آمریکا و اروپا مجبور شده اند جشن های خود را با توجه به بیماری همه گیر قربانی کنند. به گفته مصرف کننده جهانی مینتل ، از هر پنج مصرف کننده فرانسوی ، سه نفر می گویند که خوردن و آشامیدن راه اصلی ارتباط آنها با دوستان و خانواده است.

این جشن شامل جشن های بزرگ ، مانند تعطیلات بزرگ ، و همچنین جشن های فردی ، مانند تولد ، فارغ التحصیلی و موارد دیگر است. پس از بسیاری از حوادث لغو شده در سال 2020 ، مصرف کنندگان به دنبال راه های ایمن برای جمع شدن با خانواده ، دوستان و سایر عزیزان برای جبران وقت از دست رفته هستند. این احتمالاً شامل گردهمایی هایی است که برای جبران فصل تعطیلات به تعویق افتاده 2020 ، مانند “شکرگذاری در ماه مه” یا “کریسمس در جولای” جبران می شود.

دقیقاً مانند اکران فیلم های در فضای باز که در سال 2020 اتفاق افتاد ، تعطیلات برنامه ریزی شده می تواند به سنت های جدیدی تبدیل شود که از همه گیری دوام بیشتری داشته باشد زیرا دلایلی برای جمع آوری – و مصرف غذا و نوشیدنی های جشن – در طول سال فراهم می کند.

مصرف کنندگان را تشویق کنید تا تعطیلاتی را که از دست داده اند دوباره پس بگیرند

مارک های غذایی و آشامیدنی با کمک به آنها در تصور راه های جدید برای جشن گرفتن ، می توانند به مصرف کنندگان کمک کنند تا جشن تعطیلات را که مجبور به تعویق انداختند ، جبران کنند.

با تشکر از بیماری همه گیر ، بسیاری از مصرف کنندگان مجبور شده اند تعطیلات خود را در طول سال تغییر دهند ، یا از کریسمس و هانوکا گرفته تا فارغ التحصیلی ها و عروسی ها به تعویق بیندازند. با این وجود به عنوان امید برای ساختن “عادی” تابستان و پاییز ، فرصتی برای نشان دادن به مصرف کنندگان وجود دارد که نیازی نیست منتظر رویداد “واقعی” برای مشاهده و جشن گرفتن آن باشند.

این عمل سابقه دارد: به عنوان مثال ، در آمریکای شمالی ، کریسمس در ماه ژوئیه تعمید سنتی زمستانی را به یک جشن تابستانی تبدیل می کند. از آنجایی که همه گیری باعث شده است که زمان برای برخی بی معنی باشد ، فرصتی پیش می آید که با از دست دادن معنا ، مصرف کنندگان را ترغیب کنیم تا هر وقت خواستند این تعطیلات از دست رفته را جشن بگیرند.

نحوه استفاده از محصولات تعطیلات را به روش های جدید به مصرف کنندگان نشان دهید

مارک های غذایی و آشامیدنی می توانند مصرف کنندگان را به استفاده از محصولی که به طور معمول با تعطیلات خاصی در طول سال مرتبط است ترغیب کنند و یا این محصولات را با تعطیلات مختلف هماهنگ کنند.

تغییر انجمن های تعطیلات
پانتون به طور سنتی با تعطیلات کریسمس همراه است ، اما نانوایی شیکاگو نان با کیفیت ناجی با گره زدن به روز ولنتاین (ایالات متحده) یک موقعیت استفاده جدید ایجاد کرد.

کلوچه های تعطیلات در تمام طول سال
فرارا در حال تغییر موقعیت خود است کوکی کره کره دانمارکی (ایالات متحده) و کوکی های متنوع Delacre Fine بلژیکی (اروپا) “برای لذت بردن از زندگی روزمره در طول سال.”

میان وعده ها تبدیل به ولنتاین می شوند
نجوا یک محصول ویژه روز ولنتاین به نام Cheesygrams به عنوان راهی برای بستن میان وعده به تعطیلاتی که به طور سنتی با آب نبات و شیرینی مرتبط است (ایالات متحده).

یک محصول می تواند برای چندین روز تعطیل کار کند

مادر خوب مفهوم تقویم ظهور را برای قرار دادن مجموعه کوچک و عسل های خود به عنوان ایده آل برای جشن گرفتن هر تعطیلات ، از جمله روز ولنتاین و روز مادر ، سازگار کرد. فرصت هایی برای افزایش ماندگاری مجموعه های تخصصی و هدیه در طول سال وجود دارد.

لحظه های روزمره را جشن بگیرید

در طول بیماری همه گیر COVID-19 ، مصرف کنندگان با اضطراب ، افسردگی ، ترس و استرس دست و پنجه نرم می کنند. برای برخی از افراد ، گذراندن روزانه – و اکنون ، یک سال همه گیری همه گیر – به شاهکاری تبدیل شده است که ارزش تجلیل دارد. مارک های غذایی و آشامیدنی می توانند پیام هایی در مورد چگونگی استفاده مصرف کنندگان از محصولاتشان برای معالجه خود و عزیزانشان ایجاد کنند ، هر زمان که نیاز به افزایش داشته باشند ، خواه تولد حیوان خانگی آنها باشد یا چهارشنبه دیگری که از لیست خود عبور کرده اند. آیین های روزمره از این قبیل می توانند حمایت عاطفی از مصرف کنندگان را فراهم کنند ، همانطور که در Mintel Trend ، “Feed The Mind” بررسی شده است.

مصرف کنندگان پذیرای غذا و نوشیدنی هستند که حتی بدون وجود موقعیت مناسب احساس خاص می کنند. به عنوان مثال ، تقریبا نیمی از مصرف کنندگان دسر در انگلیس اظهار داشتند که دوست دارند دسرهایی با “فاکتورهای واو” (به عنوان مثال خرده شکلات ، زرق و برق) در طول سال در دسترس داشته باشند.

در ایام تعطیلات غذا هیاهو ایجاد کنید

تعطیلات غذایی – در غیر این صورت ملی شناخته می شود [fill in the blank] روزها – توانایی تشویق مصرف کنندگان برای استفاده بیشتر از محصولات غذایی و آشامیدنی یا روش های جدید را داشته باشید.

کمپین های ایمیل و رسانه های اجتماعی شروع به پذیرش این “تعطیلات غذایی” کرده اند. به عنوان مثال ، آزمایشگاه Spice مستقر در ایالات متحده ، روز تاکو مکزیک (31 مارس) را با فصلی Taco خود پیوند داده و به مشترکان ایمیل یادآوری می کند که این تعطیلات در ایالات متحده نیز در 4 اکتبر برگزار می شود.

همچنین امکان ارتباط غذا با تعطیلات غیر غذایی وجود دارد. به عنوان مثال ، برای روز ملی تک شاخ امسال مادران کوکی های موجود Sparkling Mythical Creature را ایجاد کردند و با نانوایی Sprinkles برای تهیه کاپ کیک های موجود Mythical Creature همکاری کردند. مارک های غذایی و آشامیدنی این فرصت را دارند که در این روزهای تعطیلات پیوند یا تولید کنند تا در هر روز از سال لذت و سرور ایجاد کنند.

آنچه ما فکر می کنیم

همانطور که ترس از اطراف COVID-19 شروع به برطرف شدن می کند ، فرصتی فراهم می شود تا به مصرف کنندگان نشان دهد که چگونه می توان از غذا و نوشیدنی که به طور سنتی به تعطیلات خاص متصل است ، در هر زمان از سال لذت برد ، و به طور خاص ، زیرا مصرف کنندگان تعطیلاتی را که در زمان های مختلف از دست داده اند جشن می گیرند سال

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>