بهداشت روان: آنچه مصرف کنندگان می خواهند و برندها تأثیر می گذارد

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]


برای اطلاع از آخرین اخبار مصرف کننده و صنعت ، روندهای برتر و چشم اندازهای بازار ، با اخبار Mintel همراه با نظرات تیم تحلیلگران گروه جهانی Mintel همراه باشید.

آگاهی ، تأثیر و حمایت از بهداشت روان به نگرانی های اساسی در سال های اخیر تبدیل شده و با شیوع همه گیر سرعت گرفته است. در این قسمت ، میزبان ادوارد برگن با متخصصان مصرف کننده و صنعت در زمینه های بهداشت و سلامتی ، غذا و نوشیدنی ، و زیبایی و مراقبت های شخصی به گفتگو می پردازد و در مورد چشم انداز پویای آگاهی و عملکرد بهداشت روان از دیدگاه مصرف کننده بحث می کند. با اعتراف اکثر مصرف کنندگان به اینکه در زندگی روزمره خود دچار استرس ، اضطراب و فرسودگی شغلی شده اند ، فرصت های بی نظیری برای مارک های CPG و DTC برای ایجاد محصولات و راه حل های قابل دسترسی و قابل دسترسی وجود دارد. چه مارک هایی باید در حمایت از سفرهای بهداشت روان مصرف کنندگان نقش داشته باشند؟ اکنون گوش کنید تا متوجه شوید!

کجا گوش کنید

با مهمانان دیدار کنید

ادوارد برگن (میزبان)
مشاور

آندره وروبل
گزارشگر Mintel در ایالات متحده ، تحلیلگر ارشد تحقیقات بهداشت و سلامتی

الکس بکت
دستیار مدیر ، غذا و نوشیدنی

اندرو مک دوگل
دستیار مدیر ، زیبایی

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>