با رونق بازار DIY فروش Kingfisher بیش از 60٪ رشد می کند

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments


مارکو آماسانتی


Marco Amasanti یک تحلیلگر خرده فروشی است که تمرکز خود را صرف هزینه های خانه ، از جمله DIY ، وسایل برقی و مبلمان می کند.

به عنوان خرده فروشی خانه و DIY Kingfisher گزارش داد که درآمد آن با 61.9٪ افزایش به 4.4 میلیارد پوند رسیده است، ما نشان می دهیم که چگونه تغییر توجه مصرف کننده به سمت بهبود خانه ها به موفقیت شرکت در طول سال گذشته کمک کرده است.

مارک های Kingfisher شامل B&Q ، Screwfix و خرده فروشان فرانسوی Castorama و Brico Depot است.

منبع: شاه ماهی

COVID-19 باعث تقویت بازار بهبود مسکن شد

چه تفاوتی در یک سال ایجاد می کند … این بار در سال گذشته ، فروش Kingfisher به شدت در خرده فروشی خانه ها کاهش یافته است ، زیرا مصرف کنندگان تقریباً از همه هزینه های غیر ضروری جلوگیری کردند و اکثر قریب به اتفاق فروشگاه ها حداقل برای ماه گذشته بسته شده بودند. از آن زمان ، با این حال ، ثابت شده است که بهسازی خانه در بازارهای خرده فروشی با بهترین عملکرد است، مانند با دوره های طولانی در داخل و افزایش تقاضای زندگی انعطاف پذیر ، آن را افزایش داد.

در واقع ، از زمان بازگشایی فروشگاه های آنها پس از اولین قفل در ماه مه سال 2020 ، Kingfisher و متخصصان برجسته DIY با رشد دو رقمی فروش در سراسر بازار ، به عقب نگاه نکردند. این خرده فروشان همچنین به سوق دادن بیشتر به سمت تجارت الکترونیکی کمک کرده اند، همانطور که بسیاری ، به ویژه مبتدیان ، همچنان به خرید تخصص خود در هنگام خرید آنلاین می پردازند.

با توجه به این تغییر در رفتارهای مصرف کننده ، راه اندازی Screwfix توسط Kingfisher به عنوان یک خرده فروش فقط آنلاین در فرانسه جذاب است. این فرصت با موفقیت بزرگ آمازون ، که در یک سال گذشته به یک مقصد مهم DIY در سراسر اروپا تبدیل شده است ، مشخص شده است. همچنین ManoMano ، که تقاضای متخصص در حوزه آنلاین را نشان داده است.

روند DIY برای بلند مدت است

این تغییرات در سال گذشته بدون شک پیامدهای طولانی مدت تری خواهد داشت. در میان متخصصانی مانند Kingfisher ، رشد همچنین توسط اعتماد به نفس تازه انجام شده برای خودت انجام شود، که تا حدی روند صعودی Do-It-For-Me (پرداخت شخص دیگری برای خدمات) را معکوس کرده است ، همانطور که در دهه گذشته مشاهده شده است. بر این اساس ، این چشم انداز برای این متخصصان فروشگاه بزرگ DIY یک تخته پرش ایجاد کرده است تا در آینده ادغام شوند.

با این حال ، آنها باید هم اکنون برای استفاده از این امر اقدام کنند. شاید مهمترین ، متخصصان می توانند از این فرصت برای افزایش تعامل با جمعیتی که به طور سنتی کمتر درگیر آن است استفاده کنندمانند مصرف کنندگان جوان و زن. به همین ترتیب ، با توجه به رشد بی سابقه تجارت الکترونیکی ، این متخصصان بهتر باید از شبکه های فروشگاهی خود استفاده کنند تا USP خود را به مشتریانی که از طریق اینترنت خرید می کنند گسترش دهند. در حقیقت ، این تجربه آنلاین در فروشگاه و ایجاد یک تجربه خرید کاملتر چند کاناله ، برای رونق آینده آنها بسیار مهم است ، به ویژه در مبارزه با غیر متخصصان و بازیکنان ناب.

آنچه ما فکر می کنیم

در سالهای آینده ، منتل انتظار دارد که متخصصانی مانند Kingfisher به رشد خود ادامه دهند؛ با این حال ، با کاهش محدودیت ها ، این ثبات ایجاد می کند و سایر بخشهای غیر ضروری مانند مسافرت ، سرگرمی و لباس کاملاً به میز بازمی گردند. این پیش بینی در اثر طوفان پروژه های بزرگتر خانه سازی ، مانند آشپزخانه ، منازل و باغ ها ، که قرار است پس از یک سال لگن بازیابی شوند ، جلب خواهد شد. برای گزارشات بیشتر در مورد بازار DIY انگلیس و اروپا در DIY Retailing آینده خود – انگلیس ، مه 2021 و DIY خرده فروشی – اروپا ، مه 2021 گزارش دهید

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>