بازگشایی سالن های ورزشی در انگلیس: چگونه می توانند مرتبط بمانند؟

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]

پل دیویس


پاول دیویس یک تحلیلگر ارشد خدمات مالی است ، در حال تحقیق و نوشتن گزارش های خدمات مالی انگلیس و ارائه آدرس های کلیدی در رویدادهای گفتگوی بزرگ مینتل است.

سالن های ورزشی در سراسر انگلیس خود را برای مدت زمان طولانی انتظار برای بازگشایی در 12 آوریل آماده می کنندهفتم. این یک نقطه عطف مهم در بهبود بخشیدن به بخش خواهد بود، با این وجود اپراتورها برای بازگشت به سطح معاملات قبل از همه گیری ، هنوز چالش های زیادی برای غلبه بر آنها دارند.

استفاده از واکسن تعداد بیشتری از علاقه مندان به ورزش را به بازگشت تشویق می کند …

با نگاهی به نکات یادگیری در مورد قفل اولیه سرتاسر انگلستان ، می دانیم که برخی از ورزشکاران در هنگام بازگشایی از بازدید از این مکان ها اجتناب می کنند. در اواخر سپتامبر سال 2020 ، فقط یک سوم از ورزشکاران پیش از COVID-19 به ورزشگاه بازگشتند ، چند ماه پس از اجازه بازگشایی.

اما اکنون شرایط بسیار متفاوت است. نگرانی مصرف کنندگان در مورد احتمال قرار گرفتن در معرض ویروس در هفته های اخیر کاهش یافته است همانطور که تعداد موارد کاهش می یابد و روند واکسن به حرکت خود ادامه می دهد. این باید به شما کمک کند تا اعتماد به نفس خود را در بازدید از مکانهای سرپوشیده مانند سالنهای ورزشی انجام دهید.

… اما مصرف کنندگان به راحتی عادت های خود را ترک نخواهند کرد

از طرف دیگر ، عادت های ورزشی مصرف کنندگان به دور از سالن بدنسازی در طی این قفل جدید بیشتر ریشه دوانده است. خرید وسایل ورزشی خانگی از ابتدای COVID-19 مشهور شده است و برخی از افراد نیز نوع جدیدی از ورزش مانند دویدن یا یوگا را انجام داده اند. در همین حال ، ورزش در فضای باز برای بیشتر افراد در ماه های گرمتر بهار و تابستان ترجیح داده خواهد شد ، با تحقیقات مینتل تاکید شده است که بسیاری از افراد قصد دارند حتی در صورت وجود امکانات داخلی ، به ورزش بیشتر در خارج از منزل ادامه دهند.

زن هنگام تماشای فیلم تمرین روی لپ تاپ و کودکش که در حال بازی است ، تمرین می کند

منبع: ایستوک

ضربه دیگر برای سالن های ورزشی این است که آنها در شلوغ ترین زمان سال خود در جذب اعضای جدید از دست رفته اند. زمان قفل ژانویه برای باشگاه های سلامتی و تناسب اندام که معمولاً از مصوبه های سال های جدید مصرف کنندگان برای داشتن تناسب اندام و سلامت بهره می برند ، نمی تواند بدتر باشد. با گفتن این موارد ، احتمالاً برخی از برداشتن قفل به عنوان فرصتی برای “شروع مجدد” و تقویت فعالیت ورزشی خود استفاده می کنند. بیش از 10٪ از افراد می گویند که بازگشت به روال معمول ورزش خود یکی از کارهایی است که بدنبال انجام آرامش اقدامات می باشد.

فرصت های انشعاب در مکان های جدید

در طول همه گیری ، سالنهای ورزشی مجبور به سازگاری شدند با آوردن خدمات آنها به خانه های مصرف کنندگان با توسعه و راه اندازی کلاسهای مجازی یا آموزش شخصی. همانطور که ورزشکاران بازگشت به مکانها را در نظر می گیرند ، اطمینان از بازگشت آنها به همان مکانی که قبل از COVID-19 بازدید کرده اند تضمینی نیست.

سبک زندگی و الگوی کار بسیاری از مصرف کنندگان برای همیشه تغییر کرده است. کار از راه دور به یکی از ویژگیهای رایج جامعه تبدیل خواهد شد ، در نتیجه رفت و آمد کمتری انجام می شود و افراد بیشتری از شهرها به مناطق حومه یا حتی روستایی کوچ می کنند.

این ورزشگاه ها را مجبور می کند تا خود را برای مطابقت با سبک زندگی مصرف کنندگان تغییر مکان دهند. به احتمال زیاد در شهرهای حومه ای که برخی از افراد بیشتر وقت خود را می گذرانند ، شاهد ورزشگاه ها و امکانات تناسب اندام بیشتری خواهیم بود.

در همین حال ، سالن های ورزشی که قبلاً کلاس های اوایل صبح یا اواخر شب را برای جلب مسافران در داخل و خارج از لندن برنامه ریزی می کردند ، احتمالاً متوجه تقاضای برنامه های انعطاف پذیرتری می شوند که به افراد اجازه می دهد در طول ناهار ، یا حتی در طول روز در آنجا شرکت کنند.

ورزشگاه ها باید بر جنبه اجتماعی خود تأکید کنند

ورزشگاه ها همچنین می توانند نقشی حیاتی در مقابله با احساس تنهایی داشته باشند در بسیاری از مردم در سراسر همه گیر تجربه شده است. اکثر مصرف کنندگان اوقات فراغت گفتند که وقتی در حین قفل اولیه در بهار 2020 تعطیل بودند ، معاشرت در مکانهایی مانند میخانه ها و سالن های بدنسازی را از دست داده اند.

منبع: Unsplash

در حالی که ارتباطات مجازی برای بسیاری از افراد در سراسر قفل پشتیبانی بزرگی بوده است ، مصرف کنندگان از دیدن دوستان و خانواده و ملاقات حضوری با افراد جدید بسیار ناامید هستند. به ویژه برای مصرف کنندگان جوان ، سالن های ورزشی یک مرکز اجتماعی است جایی که آنها می توانند با افراد همفکر تمرین و پاتوق کنند.

این یک مزیت اصلی رقابتی برای سالن های ورزشی در نبرد با گزینه های مجازی خواهد بود و یکی از مواردی است که آنها باید حداکثر آن را کشف کنند. کلاس های گروه های کوچک نه تنها محبوب هستند تا نگرانی های ایمنی مصرف کنندگان را کاهش دهند بلکه احتمال ایجاد پیوندهای قوی اعضا با مربیان و یکدیگر را نیز افزایش می دهند.

چشم انداز بلند مدت ورزشگاه ها چیست؟

میراث ماندگار همه گیر در صنعت تناسب اندام دو برابر خواهد بود. اولا ، خواهیم دید که مصرف کنندگان هم به سلامت جسمی و هم روحی خود اهمیت بیشتری می دهند. این به وضوح خبر خوبی برای سالن های ورزشی است ، زیرا مخاطبان آنها باید نسبت به قبل از COVID-19 بیشتر باشند.

در مرحله دوم ، ما همچنان شاهد افزایش استفاده از برنامه های تناسب اندام دیجیتال خواهیم بود، همانطور که مصرف کنندگان بیشتری به دنبال پیگیری ورزش ، تغذیه و فعالیت برای تقویت سلامت ذهنی خود هستند. بیش از نیمی از مصرف کنندگان حتی پس از اتمام COVID-19 قصد استفاده از سرویس بهداشتی یا تناسب اندام آنلاین را دارند. این می تواند به عنوان تهدیدی برای محبوبیت سالن های ورزشی شناخته شود ، اما در عوض اپراتورها باید آن را راهی برای ارتقا service خدمات خود و تقویت روابط خود با اعضا بدانند.

مصرف کنندگان دیگر فقط بر اساس هزینه ، تجهیزات و موقعیت مکانی سالن ورزشی را انتخاب نخواهند کرد. افراد بیشتری قابلیت های دیجیتالی اپراتور و پشتیبانی از بهزیستی ذهنی را در نظر می گیرند.

انتظارات مصرف کنندگان از سالن های ورزشی برای همیشه تغییر کرده است و اپراتورهایی که به این مناطق جدید تقاضا می پردازند با ورود به “حالت عادی بعدی” برای صنعت تناسب اندام ، سریعتر بهبود می یابند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>