بازار فناوری بهداشت چین به رشد خود ادامه می دهد

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]


تیم روابط عمومی جهانی مینتل که 24 ساعت شبانه روز در دسترس است ، خوشحال است که روزنامه نگاران معتبر را برای دسترسی به تحقیقات ما فراهم می کند ، مصاحبه هایی را با تحلیل گران متخصص ما ترتیب می دهد و آخرین دیدگاه ها را در بین گروه ها و کشورها به اشتراک می گذارد.

فناوری سلامت در حال جلب توجه است زیرا مصرف کنندگان به دنبال راه هایی برای کنترل نگرانی های سلامتی از جمله پیری و استرس هستند. آخرین تحقیقات انجام شده توسط مینتل ، متخصصان در مورد خواسته و دلیل مصرف کنندگان ، نشان می دهد که در مقایسه با ساعت های هوشمند و سایر محصولات فناوری بهداشتی که از قبل به راحتی در بازار موجود هستند ، مصرف کنندگان چینی شهری بیشتر علاقه مند به انواع جدیدی از فن آوری مراقبت های بهداشتی مانند خانه هوشمند هستند تجهیزات تناسب اندام و اسلحه فاشیا. نیمی (50٪) از مصرف کنندگان شهری می گویند که در حال حاضر چنین محصولاتی را ندارند ، اما علاقه مند به خرید / بارگیری هستند.

علاوه بر این ، اکثر مصرف کنندگان چینی شهری علاقه مند به خرید خدمات بهداشتی شخصی DNA (66٪) ، بارگیری برنامه های مدیریت رژیم غذایی (63٪) و برنامه های بهداشت روان (62٪) هستند.

کاترین لیو ، تحلیلگر ارشد بهداشت و سلامتی در Mintel ، می گوید:

“بازار فناوری مراقبت های بهداشتی در چین همچنان رشد می کند. COVID-19 تأثیری جدی در هزینه های تولید فناوری و محصولات ارتباطی نداشته است. علاوه بر این ، مصرف کنندگان در شهرهای سطح پایین اشتها به چیزهای جدید دارند که می توانند سلامتی آنها را تقویت کنند. این افزایش باعث خواهد شد تجهیزات و برنامه های فناوری سلامت جریان اصلی پیدا کنند. مارک هایی که از قبل وارد آن شده اند ، یا به دنبال ورود به این فضا هستند ، باید مارک یا خط تولید خود را در نظر بگیرند و یا با مارک های دیگر درگیر در خدمات بهداشتی شخصی سازی شده DNA ، برنامه های مدیریت رژیم غذایی و برنامه های مرتبط با سلامت ذهن بدن – همه مناطقی که مصرف کنندگان اعلام کرده اند در آینده مورد توجه باشد. “

کیفیت خواب و پیگیری وزن مطلوب ترین حالت است

دو نوع عمده اطلاعات بهداشتی که مصرف کنندگان چینی شهری بیشتر می خواهند ثبت کنند ، کیفیت خواب (73٪) و وزن (73٪) است.

در همان زمان ، تحقیقات مینتل نشان می دهد در میان مصرف كنندگانی كه كاملاً موافق هستند كه داشتن ویژگی های عملی برای محصولات بهداشتی درمانی بسیار مهم است ، 71٪ مایلند اطلاعات بهداشتی شخصی را با پزشك / پرستار خود برای مدیریت سلامتی خود به اشتراک بگذارند.

کاترین لیو توضیح می دهد ، “طبق روند جهانی مصرف کننده Mintel در سال 2021 سلامتی تعریف نشده، این فناوری نقاط کنترل بیشتری را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد تا سلامت آنها را کنترل کند. از نظر محصولات مراقبت های بهداشتی ، اکثر مصرف کنندگان نگرانی عمده ای درباره حفظ حریم مطلق داده ها ندارند. برعکس ، همانطور که تحقیقات ما نشان می دهد آنها امیدوارند که داده ها را با افرادی به اشتراک بگذارند که می توانند به آنها در بهبود سلامت کمک کنند. “

ساده سازی داده ها در آینده حوزه تمرکز رقابتی است

تحقیقات مینتل نشان می دهد که 38٪ از مصرف کنندگان چینی شهری معتقدند که داده هایی که برای خواندن بسیار پیچیده هستند ، بر تجربه آنها با این محصول تأثیر می گذارد.

علاوه بر این ، 12٪ از مصرف کنندگان چینی شهری کاملاً موافقند که “محصولات فناوری مراقبت های بهداشتی که اطلاعات زیادی را ارائه می دهند ، می توانند مردم را بی مورد در مورد سلامتی خود نگران کنند”. در بین مصرف كنندگانی كه از سلامت جسمی و سلامت روانی خود اطمینان دارند ، این درصد به ترتیب به 19 و 18 درصد افزایش می یابد.

کاترین لیو نتیجه گیری می کند ، “از منظر تقاضا ، تعداد زیادی از مصرف کنندگان که به سلامتی خود اطمینان دارند امیدوارند که در روند بهبود سلامت خود از دریافت اطلاعات بیش از حد جلوگیری کنند. از دیدگاه عرضه ، تجهیزات و برنامه های فعلی فناوری سلامت در بازار عمدتاً بر این نکته تأکید دارند که محصولات می توانند داده های بهداشتی ملموس و نامشهود را جمع آوری کنند. با این حال ، اطلاعات بیشتر جمع آوری شده به این معنی نیست که چنین محصولاتی می تواند مصرف کنندگان را به خرید بیشتر جلب کند. برای تولیدکنندگان محصولات فناوری سلامت استفاده از داده ها ، ارائه داده ها به کاربران و یافتن تعادل بهتر بین بهبود سلامت جسمی و روانی مصرف کنندگان ضروری است. ساده سازی داده ها ممکن است نکته مهمی در نوآوری در آینده باشد. “

برای کسب اطلاعات بیشتر یا تعیین وقت مصاحبه با تیم تحلیلگر ما ، لطفاً با دفتر مطبوعاتی مینتل به آدرس [email protected] تماس بگیرید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>