انعطاف پذیری خرده فروشی: با اشتیاق مصرف کنندگان ، بهبودی در حال انجام است

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]

دیانا اسمیت


دیانا اسمیت دستیار مدیر گزارش های خرده فروشی و پوشاک Mintel در ایالات متحده است. دیانا گزارش هایی را می نویسد و روندهای موجود در گروه های خرده فروشی و پوشاک را بررسی می کند.

COVID-19 بزرگترین اخلال کننده صنعت خرده فروشی است که تاکنون تجربه کرده است. در آغاز آن ، دشوار بود که فراتر از فروشگاه های بسته ، ماسک و وحشت خرید کالاهای اساسی را ببینید. با این وجود ، بیش از یک سال بعد ، این صنعت با قدرت انعطاف پذیری ، در جایگاه قدرت قرار گرفته است. پروتکل های جدید ، خدمات و فرصت های خرید در حال حاضر نمایان شده اند ، و نوآوری ها و فناوری های بیشتر به شکل دادن چشم انداز آینده ادامه می دهند.

در اینجا نگاهی داریم به برخی از روندهایی که ما در حال کنترل آنها هستیم و آنچه انتظار داریم در حالت عادی بعدی مشاهده کنیم.

خرده فروشی فیزیکی قبلاً مرده نبود و اکنون نیز نمی میرد

صنعت خرده فروشی آمریكا در نیمه دوم سال 2020 با موفقیت روبرو شد و سال را با سود فروش 3.4٪ به پایان رساند ، کاملاً مطابق با پیش بینی 3٪ مینتل است. توسعه خرده فروشی با رشد چشمگیر تجارت الکترونیکی ، با جهش فروش 31.8٪ در سال 2020 (در مقابل تخمین مینتل 32.6٪) ، تقویت شد. با این حال ، حتی با تمام نگاه به تجارت الکترونیکی ، این تنها کمتر از 14٪ از کل فروش در سال 2020 را تشکیل می دهد. در حالی که در حال گسترش است تا تقریبا 23٪ از فروش تا سال 2025 را گسترش دهد ، سهم شیر از فروش هنوز در خرده فروشی فیزیکی رخ می دهدبا ادامه استفاده از واکسن و خرده فروشان برای کاهش محدودیت های COVID-19 ، آجر و ملات در حال بازگشت است. این صنعت ادامه ثبت سودهای فروش را مطابق با سطح قبل از همه گیری در طول سال 2025 ادامه خواهد داد. نقش خرده فروشی فیزیکی بدون شک حیاتی تر از هر زمان دیگری است اما در آینده متفاوت به نظر می رسد و ادامه خواهد یافت. ما شاهد مفاهیم نسل بعدی فروشگاه ها ، دیجیتالی شدن بیشتر برای ساده سازی بیشتر روند خرید و در برخی موارد ، فروشگاه ها در حال تکامل برای تبدیل شدن به مراکز تحقق بخشیدن به نیازهای آنلاین خواهیم بود.

“خرید تمیز” به عنوان یک راننده اصلی خرده فروشی ادامه خواهد داشت

رانندگان اصلی ترجیح خرده فروش نیازهای اساسی مصرف کننده را شامل می شوند – قیمت مناسب ، خدمات مناسب به مشتری و انتخاب و در دسترس بودن محصول کافی. اما همه گیری پاکیزگی و بهداشت را به لیست مصرف کنندگان اضافه کرد و این چیزی است که برای ماندن در آن وجود دارد. با توجه به داده های ردیاب جهانی COVID-19 Mintel از Q1 2021 ، از هر پنج بزرگسال چهار نفر گفتند که بیماری همه گیر برای همیشه باعث تغییر طرز فکر آنها درباره سلامتی و ایمنی می شود. شماره یک عاملی که اکنون مصرف کنندگان در هنگام تصمیم گیری برای خرید از خرده فروشان به دنبال آن می گردند ، سیاست های تمیز و بهداشتی به روز شده است. آنها این مسئله را با ایمنی برابر می دانند که به اولویت بندی مجدد آنها در مورد سلامتی کامل بازمی گردد. خرده فروشان باید به دنبال به روزرسانی و حمایت از سیاست های خود باشند حتی پس از پایان تهدید همه گیری ، چه در فروشگاه ها و چه به صورت آنلاین. گزینه های خرید بدون تماس یکی از راه های مناسب برای رفع این نگرانی است.

خرده فروشی های تجربی با تجارب حضوری که معمولاً با م componentsلفه های مجازی جفت می شوند ، دوباره شروع می شوند

مصرف کنندگان آرزوی عادی بودن و توانایی شرکت در رویدادها و فعالیتهایی را دارند که بیش از یک سال از آن محدود شده است. همانطور که شاخه های بیشتری دارند ، خرده فروشان با شروع فرصت های بیشتری که دعوت به اجتماع ، تعامل و پرورش جامعه می کنند ، پاسخ می دهند. عمده ترین تجربه های خرده فروشی مانند مصرف کنندگان ، تجربه هایی است که به آنها امکان می دهد چیز جدیدی یاد بگیرند ، از آنها دعوت می کند که با فناوری دیجیتال عملی شوند یا احساس می کنند عضوی از یک جامعه هستند، طبق تحقیقات مینتل در مورد خرده فروشی تجربی در فروشگاه. با این اوصاف ، مصرف کنندگان در این زمینه احتیاط می کنند ، و دوباره در جمع زیادی احساس راحتی نمی کنند. بسیاری ترجیح می دهند رویدادهایی کنترل شوند (مثلاً محدودیت های حضور ، محدود به افراد واکسینه شده) و در خارج از کشور برگزار شود. با این حال، تقریباً سه چهارم بزرگسالان مایل به اثبات واکسیناسیون هستند تا بتوانند در رویدادهای بزرگ داخل منزل ورود پیدا کنند ، این بدان معنی است که خرده فروشان می توانند نسبت به ایجاد چنین دستورالعمل هایی برای کاهش نگرانی های کلی اطمینان داشته باشند، با توجه به داده های ردیاب جهانی COVID-19 Mintel. دری برای خرده فروشان باز است تا خلاقیت خود را در مورد آوردن پیشنهادات خود به فضای خارج از منزل که ممکن است عملی شود ، شاید از طریق پنجره های بازشو برای تلفن همراه باز کنند. برای خریداران مرددی که خواهان اجتماع و جنبه های سرگرم کننده ای هستند که رویدادها می توانند بدون ازدحام جمعیت ارائه دهند ، خرده فروشان باید گزینه های مجازی را ارائه دهند تا در صورت تمایل بتوانند از پشت صفحه شرکت کنند.

مصرف گرایی آگاهانه یک روند نیست. این یک انتخاب است

بیش از هر زمان دیگر ، مصرف کنندگان ، به ویژه جوان ترین نسل ها ، بر اساس اینکه کد اخلاقی و اخلاقی یک شرکت با کد خود مطابقت دارد ، دست به انتخاب محل خرید خود می زنند. مصرف کنندگان می خواهند بدانند که پول بدست آمده خود از اهدافی که به آنها اعتقاد دارند پشتیبانی خواهد کرد و آنها از قدرت خرید خود برای اعلام نظر خود استفاده می کنند. حداقل یک چهارم بزرگسالان ژنرال Z از خرده فروشانی که در مورد اقدامات داخلی خود شفاف هستند مانند تلاش های مربوط به تنوع ، عدالت و شمول یا رفتار منصفانه با کارمندان خود پشتیبانی خواهند کرد.، با توجه به تحقیقات آینده Mintel در مورد خرید تعطیلات زمستانی. اکنون زمان آن فرا رسیده است که برندها با افتخار آنچه را که برای آن ایستاده اند بازگو کنند و به آن اعتقاد داشته باشند.

خرده فروشی از نزدیک شخصی خواهد شد

تقریباً از هر پنج مصرف کننده ، سه مشتری تصمیم می گیرند که با خرده فروشانی که احساس می کنند ارزش خوبی دارند ، خرید کنند. در حالی که ارزش اغلب بر اساس دلار و سنت تعریف می شود ، خرده فروشان باهوش متوجه خواهند شد که ارزش فراتر از تعاریف مالی است و تلاش برای افزودن شخصی سازی بیش از آن است که بتوان کمی تعیین کرد. یک چهارم مصرف کنندگان در تحقیق مینتل گفتند که آنها می خواهند با خرده فروشانی که مانند یک دوست خوب با آنها رفتار می کنند خرید کنند، طبق تحقیقات مینتل در مورد وضعیت خرده فروشی و تجارت الکترونیکی. بنابراین ، عصر جدید شخصی سازی مستلزم خرید بیشتر قرار ملاقات چه در فروشگاه ها و چه به صورت دیجیتالی از طریق مشاوره های مجازی ، پخش مستقیم و ابزارهایی مانند AR و VR است که می تواند گزینه های سفارشی سازی را بهتر به نمایش بگذارد.

آنچه ما فکر می کنیم

علیرغم چالش های مداوم ، خرده فروشان و مارک های تجاری با اشتیاق به بسیاری از فرصت های جدید برای ارتباط بهتر با مشتریان بر اساس اولویت های فعلی و پیش بینی شده آنها ، مشتاقانه پاسخ می دهند. آنها همچنان به نوآوری و تکامل خود ادامه خواهند داد که باعث می شود مشتریان از نظر شخصی و مالی احساس امنیت ، حمایت و قدردانی کنند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>