آینده کالاهای خانگی: 3 گرایش اصلی که باید به آنها توجه کنید

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]

مارکو آماسانتی


مارکو آماسانتی یک تحلیلگر خرده فروشی است که تمرکز خود را صرف هزینه در خانه ، از جمله DIY ، وسایل برقی و مبلمان کرده است.

محصولات خانگی یکی از بهترین بخشهای خرده فروشی غیر ضروری است ، زیرا از زمان شیوع COVID-19 با دوره های طولانی در داخل افزایش یافته است. در نهایت ، این دوره ها شاهد بوده اند که بسیاری از مصرف کنندگان فضای زندگی خود را دوباره ارزیابی می کنند، و بنابراین در اولویت قرار دادن هزینه های آن است. برای بسیاری ، کالاهای خانگی به عنوان یک مورد برجسته شده اند مقرون به صرفه تر برای شخصی سازی این فضاها. این امر با قطبی شدن تقاضا همراه بود ، زیرا بسیاری از مصرف کنندگان همچنان به مبارزه ادامه دادند و در نتیجه عدم اطمینان مداوم ، خریدها را کوچک یا محدود کردند.

محبوبیت کالاهای خانگی توسط افزایش زندگی انعطاف پذیر، و نیاز به این فضاهای زندگی برای انجام کارهای بیشتر – چه به عنوان یک فضای کار ، به مدرسه خانه ، ورزش یا برای فعالیت های اوقات فراغت. ما سه روند اصلی را جستجو می کنیم تا در این بخش به طور فزاینده مهم مورد توجه قرار بگیریم.

شبکه های اجتماعی نقشی اساسی در هزینه های خانه دارند

رسانه های اجتماعی به ویژه برای الهام گرفتن در ابتدای سفر خرید بسیار مهم هستند. این نقش فقط زمانی رشد کرده است که مسلماً رسانه های اجتماعی به کارآمدترین وسیله تعامل با مصرف کنندگان خانگی از زمان شیوع در مارس 2020 تبدیل شده اند.

در این میان ، نقش آن در بین مصرف کنندگان جوان بی نظیر است. در حقیقت ، وقتی به دنبال الهام از طراحی در برنامه ریزی یک اتاق هستید ، تقریباً نیمی از مصرف کنندگان 16 تا 34 ساله به رسانه های اجتماعی نگاه می کنند (به مراتب بالاتر از نزدیکترین عامل بعدی – نمایشگرهای داخل فروشگاه) به عنوان منبع اصلی تأثیرگذاری برای این گروه سنی.

طبیعت بسیار بصری لوازم جانبی منزل آن را با سیستم عامل هایی مانند اینستاگرام و Pinterest بسیار سازگار می کند. در نتیجه ، همکاری های مشهور آنلاین به خوبی در بازار بررسی می شود ، از رختخواب خواننده اخیر ریتا اورا در Next و House of Fraser ، خط شخصیت هالی ویلوبی شخصیت تلویزیونی در Dunelm ، تا همکاری بازیگر میشل کیگان با Very.co.uk.

همکاری ملافه و لوازم لوکس ریتا اورا با نکست

منبع: بعدی

همانطور که توسط شناسایی شده است Mintel Trend ‘Influentials’، تأثیر همتا و افراد مشهور می تواند به رفتار مصرف کننده کمک کند ، که مارک های لوازم خانگی باید در استراتژی های رسانه های اجتماعی خود در نظر بگیرند.

ظهور “مارک های سبک زندگی”

رسانه های اجتماعی نیز در ظهور “مارک های سبک زندگی” در محصولات خانگی نقش اساسی داشته اند. به این معنا که، بازار کالاهای خانگی روند محور و مد رو به جلو، که در سالهای اخیر رونق گرفته اند. این شاهد موجی از تازه واردان است که مارک های لباس آنها را هدایت می کنند ، زیرا آنها و سایر بخشها به دنبال توسعه خرده فروشی خانه خود برای ایجاد یک پیشنهاد جامع “نام تجاری سبک زندگی” هستند – برای کسانی که سبک خانه خود را به عنوان یک نوع گسترش سبک مد آنها.

اخیراً نمونه های زیادی از گسترش خرده فروشان مد در کالاهای خانگی وجود داشته است – مانند H&M ، Zara و Next Home و اخیراً Pretty Little Thing ، که لوازم خانگی خود را با نام “PLT home” در نوامبر راه اندازی کرد. این اتاق شامل مبلمان نرم ، سفره ، تختخواب ، گزینه های نگهداری و لوازم تزئینی مانند شمع و گل های خشک است.

خانه PLT با هدف “آوردن مد از کمد لباس به خانه شما” است.

منبع: Pretty Little Thing

پایداری: یک فرصت مهم

در میان مصرف کنندگان انگلیس که به طور فزاینده ای از نظر محیط زیست آگاه هستند ، مدارک سبز تعیین کننده مهم انتخاب است. در حقیقت ، عوامل محیطی بیشترین نقش را در انتخاب بین خریداران جوان بازی می کنند ، که اولویت آنها توسط یک چهارم خریداران 16 تا 34 سال است. جالب اینجاست که این میزان در میان ساکنان شهری (که نگرانی در مورد کیفیت هوا و آلودگی شاید به خانه نزدیکتر باشد) و خانوارهایی با درآمد بیش از 50،000 پوند نیز بیشترین بوده است.

با این وجود ، فضای زیادی برای پیشرفت در بازار لوازم خانگی با توجه به پایداری باقی مانده است. در حقیقت ، این موضوع در حال ایجاد شوک در صنعت مد است ، که بین آنها لوازم جانبی خانه از روابط نزدیک برخوردار است. مصرف کنندگان در حال حاضر از خرده فروشان مد می خواهند در این زمینه بیشتر کار کنند زیرا آنها بیشتر متوجه تأثیر مضر برخی از عادت های خرید بر محیط می شوند.

خرده فروشان باید از علاقه روزافزون مصرف کننده به پایداری بهره ببرند ، جایی که می تواند وسیله ای اساسی برای تشویق ورود به فروشگاه باشد ، به خصوص که اعتماد به تدریج به خیابان بزرگ برمی گردد. این عامل در توسعه مبادلات داخلی مانند فروشگاه مهم است ابتکار خرید IKEA – الگویی که می تواند با حرکت به جلو برای پوشش بخشهای جدید خانه مانند کفپوش گسترش یابد.

هزینه های خانه ادامه خواهد یافت

مینتل پیش بینی می کند که این هزینه در آینده نیز افزایش یابد. بیشتر اینها در نتیجه تداوم روندهای مشاهده شده در سال گذشته ، خواه دوره های طولانی در داخل ، همراه با اولویت بندی مداوم خانه و تغییر جهت هزینه ها خواهد بود. در حالی که سال گذشته استقبال جدیدتری از خانه شده است ، هم در نقش آن در زندگی روزمره و هم رفاه.

این هزینه ها همچنین باید با بازیابی پروژه های بزرگتر جبران شود. در حقیقت ، سال گذشته بسیاری از خانه های خود ، به ویژه مناطق اشتراکی ، ارزیابی مجدد کرده و این موارد را در هزینه های آینده در اولویت قرار داده اند. در حالی که بیشتر این موارد به دلیل بی درنگ اختلال ، فشارهای مالی و عدم تمایل به ورود تجار به خانه در سال گذشته محدود شده بود ، این می تواند بازار را برای یک تقاضای جدید آماده کند ، مانند وسایل داخلی منزل ، بازسازی آشپزخانه و حمام و اصلاح باغ در سال آینده و فراتر از آن.

هرگونه افزایش در این پروژه های بزرگ تأثیر مهمی در بخشهای بلیط پایین مانند ظروف سفره ، ملافه و شمع خواهد داشت ، زیرا مصرف کنندگان به دنبال لباس و تکمیل این فضاهای جدید هستند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>