
[ad_1]
برای دریافت آخرین اخبار مصرف کننده و صنعت ، روندهای برتر و چشم اندازهای بازار ، با اخبار Mintel همراه با نظرات تیم تحلیل گران گروه جهانی Mintel همراه باشید.
همه گیری در مورد چگونگی زندگی مردم ، اما همچنین در محل زندگی آنها تغییرات زیادی ایجاد کرده است. قفل کردن ، محدودیت ها و سیاست های نامشخص کار از خانه ، مصرف کنندگان را مجبور می کند رفتارهای خود را تغییر دهند که این باعث تسریع در زمانبندی و گسترش قلمرو امکان خانه می شود. وقتی صحبت از شهرها و نحوه استفاده از آنها می شود ، ذهنیت مصرف کننده در حال تغییر است. در قسمت این هفته ، آینده پژوهان و استراتژیست های روند مصرف در مورد اینکه آیا مفهوم – و جذابیت اساسی – در یک مرکز شهر منسوخ شده است یا نه ، نحوه تکامل شهرها برای پاسخگویی به خواسته های جدید مصرف کنندگان ، جوامع و اقتصاد و فرصت هایی که ایجاد می کنند ، بحث می کنند. برای مارک ها نقش بزرگتری در زندگی مصرف کنندگان دارند. اگر مفهوم خانه در حال گسترش کار باشد ، آیا شهرها دوباره به کانون تفریح ، یادگیری و بازی تبدیل خواهند شد؟ اکنون گوش کنید تا متوجه شوید.
کجا گوش دهید
با مهمانان دیدار کنید

الیشا یانگ (میزبان)
مدیر روند ، APAC

ریچارد کوپ
مشاور ارشد روندها ، EMEA

پرس شراب دیانا
تحلیلگر ارشد گرایش ها ، قاره آمریکا

متیو کراب
مدیر Mintel Trends ، APAC
Leave a reply