آینده تحرک: نگاهی به سال 2021 و بعد از آن

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments


هانا کششیان


هانا کششیان تحلیلگر خودرو در مینتل است. او بینش هایی در مورد صنعت خودرو ارائه می دهد و بر روندهای مصرف کننده در حال ظهور ، اتفاقات صنعت و آخرین پیشرفت های خودرو تمرکز دارد.

در ابتدای ابتلا به بیماری همه گیر COVID-19 ، به نظر می رسید نوآوری های خودرو با فروش راکد متوقف می شوند و همچنین اشتهای مصرف کننده برای نوآوری های خودرو (و برچسب های قیمت آنها) در این دوره عدم اطمینان اقتصادی کاهش می یابد. اما برخلاف همه احتمالات ، عکس این اتفاق افتاد. طبق تحقیقات IHS Markit در سال 2020 ، ثبت نام وسایل نقلیه الکتریکی در ایالات متحده به رکورد سهم بازار 1.8٪ رسیده است و بر اساس تحقیقات Mintel در مورد تحرک ، بیش از نیمی از مصرف کنندگان اظهار علاقه مند به خرید یک وسیله نقلیه هیبریدی یا الکتریکی هستند.

تشویق مصرف کنندگان وسایل نقلیه الکتریکی

یکی از چالش های عادی سازی وسایل نقلیه برقی و خودمختار در ایالات متحده عدم حمایت قابل توجه دولت از نظر معرفی صورتحساب های زیرساختی و همچنین اقدامات مقابله با مقرون به صرفه بودن وسایل نقلیه بوده است. با این حال ، دولت فعلی با تعهد رئیس جمهور بایدن برای داشتن یک ناوگان فدرال کاملاً الکتریکی علاوه بر لایحه پیشنهادی زیرساخت خود که خواستار شارژرهای بیشتر وسایل نقلیه الکتریکی است ، علاوه بر این ، انگیزه خود را برای آینده تحرک سنگین تر می کند.

در حالی که این طرح اطلاعات محدودی در مورد چگونگی تأثیر آن بر وسایل نقلیه مستقل ارائه می دهد ، اما با وعده های سازنده تجهیزات اصلی (OEM) برای ارائه وسایل نقلیه پایدارتر جفت می شود. فقط امسال صنعت خودرو آمادگی دارد وسایل نقلیه الکتریکی بیشتری از هر زمان دیگری به بازار بیاورد. یک طرح زیربنایی که به دنبال برابری قیمت برای وسایل نقلیه الکتریکی است ، هدف از این کار کمک به غلبه بر یکی از موانع بزرگ خرید است: مقرون به صرفه بودن خودرو.

در حال حاضر ، اعتبار مالیاتی فدرال برای خریداران وسایل نقلیه الکتریکی تا سقف 7500 دلار در نظر گرفته شده است اما مصرف کنندگان متوجه می شوند بسته به نوع نصب شده از خودروی خود ، خودروی آنها فاقد صلاحیت است. این بدان دلیل است که پس از فروش 200 هزار خودروی برقی توسط خودروسازان ، خودروهای آنها دیگر واجد شرایط تشویقی نیستند. طبق طرح پیشنهادی جدید ، سقف نه تنها ممکن است برداشته شود بلکه ممکن است پارامترهای جدیدی برای افزایش اعتبار ارائه شود.

با نگاهی به دنیایی با وسایل نقلیه پایدارتر ، وسایل نقلیه برقی همچنین طیف گسترده ای از ویژگی های جدید فن آوری را ارائه می دهند که به دلیل نحوه تولید آنها معرفی می شود. در حالی که اقدامات واکسیناسیون در حال انجام است ، نگرش مصرف کنندگان نسبت به سلامتی و ایمنی تا حد زیادی تغییر کرده است – حتی در مورد وسایل نقلیه آنها. تقریباً دو سوم مصرف کنندگان به فناوری علاقه مند هستند که وسایل نقلیه خود را خود تمیز می کند. گذشته از کمک به مصرف کنندگان برای مرتب نگه داشتن وسایل نقلیه خود ، تولیدکنندگان خودرو به دنبال ویژگی های مربوط به خودروهای آینده مانند سوئیچ های احتراق بیومتریک هستند که مصرف کنندگان از آنها برای راه اندازی وسایل نقلیه خود از خواننده اثر انگشت استفاده می کنند و همچنین فناوری نظارت عاطفی که باعث تغییر فضای داخلی کابین می شود. خلق و خوی مصرف کننده ، احتمال خشم جاده را کاهش می دهد.

آنچه ما فکر می کنیم

بنابراین اگرچه ممکن است در سال 2021 وسایل نقلیه پرنده نداشته باشیم ، اما انبوهی از نوآوری های خودرویی در حال انجام است که به دنبال این است که علاوه بر ایمنی و پایداری وسایل نقلیه ، از سواری نیز لذت بیشتری ببرد. با کمک دولت ، این احتمال وجود دارد که این نوآوری ها برای مصرف کننده روزمره خوش طعم تر و از نظر مالی امکان پذیر شود ، و واقع بینانه تر شدن فرزندخواندگی باشد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>