آیا VR و جریان مستقیم آینده رویدادها است؟

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]


برای دریافت آخرین اخبار مصرف کننده و صنعت ، روندهای برتر و چشم اندازهای بازار ، با اخبار Mintel همراه با نظرات تیم تحلیل گران گروه جهانی Mintel همراه باشید.

“روز آزادی” در 19 ژوئیه زمانی است که انتظار می رود بسیاری از آزادی های قدیمی برای شرکت در رویدادها در انگلیس برگردند. با وجود این آزادی تازه پیدا شده ، چگونه مکان های رویدادهای زنده نیاز به تنظیم و استفاده از عادت های تازه شکل گرفته مصرف کننده دارند؟

همه گیری ، تقاضای مصرف کنندگان برای جریان مستقیم ، واقعیت مجازی (VR) و تجربه دیجیتال را تسریع کرده استs از آوریل 2021 ، دو سوم کسانی که علاقه مند به پرداخت هزینه برای پخش مستقیم یک رویداد موسیقی هستند گفت که آنها حاضرند بیش از 10 پوند برای آن بپردازند. اپراتورها در اینجا این فرصت را دارند تا اشتهای روزافزون مصرف کنندگان برای مصرف دیجیتال را برآورده کنند و به “فضای سوم” بپردازند.

در این وبلاگ مشارکتی ، کارشناسان اوقات فراغت و فناوری ما در مورد خلاقانه ترین نمونه مکان های رویداد زنده با استفاده از VR برای بازآفرینی این تجربه بحث می کنند.

تحلیلگر اوقات فراغت مینتل ، نارمادا ساروانانتا:

مصرف کنندگان “احساس شدید” را تجربه می کنند

در حال افزایش اولین تجربه اپرای فوق واقعی جهان است. خانه اپرای رویال علاقه مندان به اپرا را به یک سفر VR چند حسی ، براساس فیلم Tempest ساخته شکسپیر می برد. در یک زمان چهار نفر برای تجربه یک جهان جادویی ، با کاوش در موضوعات مربوط به واقعیت فعلی ما از جمله انزوا و ارتباط ، به آنجا منتقل می شوند. این تجربه حسی تعریف جدیدی از اپرا در عصر جدید VR ارائه می دهد و شکل هنری را با معنای عمیق تری ارائه می دهد ، همانطور که توسط روند مینتل حس شدید.

جاری ، در حال افزایش در خانه اپرای سلطنتی

منبع: Joanna Scotcher and Figment Productions

مکان ها وارد فضای سوم می شوند

در حال ساختن ظرفیت 2000 نفره را خواهد داشت ، فضای تجاری با صفحه نمایش 360 درجه 8K و فضای تعامل 4D برای میزبانی رویدادهای زنده و اتاق هایی که برای جلسات موسیقی طراحی شده اند. این ساختمان چهار طبقه همچنین دارای 250،000 فوت مربع فضای خرده فروشی و تفریحی برای رستوران ها و بارها است تا مصرف کنندگان بتوانند یک تجربه همه جانبه فراگیر را تجربه کنند. مکان ها فرصت استفاده از فضای تجاری اضافی را دارند و ساخت مدل های ترکیبی با ادغام تجربه دیجیتالی و فیزیکی ، رویکرد ترکیبی که باعث ترغیب مصرف کنندگان به مکان های فیزیکی می شود.

منبع: گتی ایماژ

گرفتار چندین دوربین

تئاتر جوان ویک از طریق The. به رویدادهای جریانی مستقیم علاقه مند می شود بهترین صندلی در خانه شما پروژه این به بینندگان این فرصت را می دهد تا تولیدات را از طریق چندین دوربین مشاهده کنند ، و باعث می شود پویایی جریان مستقیم برای کسانی که از خانه های خود به تئاتر می روند جذاب تر باشد. در حالی که این کار به عنوان جایگزینی برای رویدادهای حضوری آغاز شد ، جریان مستقیم در حال تبدیل شدن به یک بستر است که تجربیات شخصی ، عمیق و قابل دسترسی را ارائه می دهد.

اجراهای ‘بهترین صندلی در خانه شما’ با بلیط های پخش به صورت مستقیم در دسترس خواهد بود

منبع: Young Vic

تحلیلگر فناوری Mintel ، زاک امانوئل:

AmazeVR میله را برای فضاهای سوم بالا قرار می دهد

AmazeVR در ژوئیه سال 2020 کنسرت های مجازی را به سیستم عامل خود اعطا کرد که امکان دسترسی به خانه را فراهم می کند و قصد دارد اواخر امسال یک پاپ آپ در لس آنجلس راه اندازی کند. در پاپ آپ یک اتوبوس تور با صندلی های لمسی ارائه می شود تا تجربه جذاب تر کنسرت را به طرفداران ارائه دهد. AmazeVR با داشتن پتانسیل برای ارتقا further بیشتر تجربیات در فضاهای سوم و تنظیمات فوق واقعی ، نوار را برای آینده جریان کنسرت بالا می برد.

مالکیت هدست های VR در سال های اخیر متوقف شده است و همچنان در تبدیل علاقه به خرید مشکل وجود دارد. در سپتامبر سال 2020 ، بیش از 10 درصد از مشتریانی که هدست ندارند ، آن را امتحان کرده اند و علاقه مند به خرید یک دستگاه هستند. بنابراین ، بهتر است با ارائه تجربیات VR در مکان های حضوری ، از این علاقه استفاده کنید تا مصرف کنندگان بتوانند از این فناوری بدون نیاز به داشتن هدست استفاده کنند. بعلاوه ، تجربه VR با کیفیت بالا از این طریق می تواند آنها را ترغیب به خرید هدست برای خود کند ، خصوصاً اگر قبلاً از این فناوری استفاده نکرده بودند.

‘اتوبوس تور شگفت انگیز’

منبع: AmazeVR

صنعت رویدادهای فرهنگی به تغییر در رفتار مصرف کننده پاسخ می دهد

با برداشته شدن محدودیت ها ، مصرف کنندگان بدون شک تمایل به حضور در مکان ها را دارند ، اما همه گیری همه جانبه به آنها این امکان را داده است تا از راحتی و انعطاف پذیری جریان مستقیم در طولانی مدت قدردانی کنند. تحقیقات Mintel نشان می دهد که یک سوم مصرف کنندگان از زمان شروع شیوع COVID-19 رویدادی را به صورت مستقیم پخش کرده اند.

تحقیق مینتال همچنین نشان می دهد که تقریباً یک سوم می گوید علاقه بیشتری به پخش مستقیم رویدادی در واقعیت مجازی دارند. با حرکت به جلو ، مصرف کنندگان انتظار دارند که به تجربه های غوطه وری ، تعاملی و تحریک کننده بپردازند ، بنابراین اپراتورها باید شناسایی کنند که چگونه می توانند از فضای تجاری استفاده کنند و به این تقاضا بپردازند.

آنچه ما فکر می کنیم

همه گیری ، نحوه دسترسی مصرف کنندگان به رویدادهای فرهنگی / سرگرمی را به میزان قابل توجهی تغییر داده است و این کار را در سالهای آینده نیز ادامه خواهد داد. 2020 به دنیای دیجیتال رونق بخشیده است و مشتریها از رشد بالقوه خود لذت می برند. همانطور که مکانها به همکاری و ادغام در بازارهای جدید ادامه می دهند پلتفرم پخش مستقیم را به یک تجربه تحریک پذیر تر تبدیل کنید در خانه و در فضاهای سوم ، صنعت رویدادهای فرهنگی رونق خواهد گرفت.

مارک ها می توانند از فرصت استفاده کرده و از پیشرفت و محبوبیت واقعیت مجازی که زمینه را برای مدل جدید ، مشترک ، منحصر به فرد و متصل سرگرمی دیجیتال فراهم می کند ، استفاده کنند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>