آیا گیاهان آینده ای در آمریکای لاتین دارند؟

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]

گریس مندز


گراسیانا یک تحلیلگر ارشد منطقه ای بینش مصرف کننده در آمریکای لاتین در Mintel است. وی مسئول تدوین برنامه های تحقیقاتی ، تجزیه و تحلیل داده های مصرف کننده و بازار ، نوشتن گزارش های تحقیق درباره چگونگی تحول روند مصرف کننده در منطقه و ارائه بینش به مشتریان است.

گیاهی می تواند جای خود را در آمریکای لاتین (LATAM) پیدا کند ، به شرطی که مواد واضح تر و همچنین برای سلامتی مردم ، حیوانات و کره زمین مفید باشد.

بهتر برای این سیاره نیاز به کمی فشار دارد

گیاهی به عنوان یک روند غذایی آغاز شد ، ریشه در مصرف کنندگان جوانی دارد که از عادت های غذایی خود برای ارتقا. عدالت اجتماعی و محیطی استفاده می کردند.

با این حال ، اخیراً ، مصرف کنندگان به دلایلی از جمله مزایای سلامتی و بهبود رفاه حیوانات ، به فرمولاسیون های گیاهی علاقه مند می شوند. همه گیری در این میان نقش مهمی داشته است ، زیرا مردم به دلیل مشکوک بودن به منشا z مشترک بین انسان و دام COVID-19 ، گیاهان را از نظر گوشتی سالم تر و ایمن تر از گوشت می دانند.

اما هنوز کارهایی برای آموزش مردم در مورد مزایای گسترده زیست محیطی باید انجام شود. در حالی که قبلاً درک شده است که غذاهای گیاهی برای کره زمین بهتر است ، کمک به مصرف کنندگان در درک صحیح ارتباط بین غذاهای گیاهی و دستاوردهای زیست محیطی مانند کاهش انتشار کربن و استفاده از آب ، افراد بیشتری را به محدود کردن مصرف گوشت ترغیب می کند. تقریباً از هر 10 مصرف کننده کلمبیایی هفت نفر قبول دارند که غذاهای گیاهی برای محیط زیست بهتر هستند.

شرکت مکزیکی آسانته تأثیر مثبت غذاهای آماده گیاهی آنها بر سلامتی انسان و سیاره را بیان می کند. این شرکت ادعا می کند که خوردن فقط یک محصول مبتنی بر پروتئین گیاهی به صرفه جویی در آب به اندازه 19 بار کمک می کند ، از 54 کیلومتر انتشار دی اکسید کربن جلوگیری کرده و 14 متر مربع از جنگل را نجات می دهد.

مواد تشکیل دهنده بومی و غذاهای عالی به علاقه شما به گیاهان کمک می کند

جنبش گیاهی در آمریکای لاتین در صورت تصویب و برجسته سازی ابرخوردهای بومی و مقدس ، مانند کیویچای پرو و ​​ماکا ، می تواند جذابیت بیشتری پیدا کند. آنها می توانند رد پای محصولاتی مانند Deluyum.com شکل و Maca Boost Bites، که گزش وگان با انجیر و پودر ماکا ، یک انرژی دهنده طبیعی یا کرم Sanua از اسفناج و سوپ تاروی است که حاوی تاروی ، یک دانه پروتئین بالا است.

جلبکها همانطور که در شیلی – جایی که جلبکها به وفور یافت می شوند – توسط تعدادی از مارک ها مانند فرو انداختنهمبرگرها و کوفته های پایه کلپ ، اکنونماکارونی بر پایه جلبک ها و مونانی و سفیدمیان وعده های جلبکی.

گزینه های گوشت باید مواد قابل تشخیص را فراخوانی کنند

گزینه های گوشت در بازار با عدم فراخوانی مواد تشکیل دهنده آنها برای جلب توجه مصرف کنندگانی که در غیر این صورت غذاهای گیاهی “واقعی” یا “کامل” را در اولویت قرار می دهند ، از جمله فرصت غلات و حبوبات ، فرصتی را از دست می دهند.

بسیاری از گزینه های مرغ ، مانند آینده مزرعه مرغ، بر روی طعم ، محتوای پروتئین و بافت تمرکز کنید اما از هیچ ماده قابل تشخیصی نام نبرید. با این حال ، استثناهایی نیز وجود دارد. در حالی که مهد کودک پروتئین و مبتنی بر گندم را برجسته می کند ، دره آندره غلات کینوا ، کلم پیچ و ادویه جات خود را می بالد.

با شفافیت به ادعاهای وگان و بی رحمی در زیبایی نزدیک شوید

ادعاهای بدون ظلم اکنون در میان محصولات زیبایی و مراقبت های شخصی کاملاً ثابت شده است ، اما ادعاهای گیاهی نیز شروع به ظهور می کنند ، به خصوص در بازارهای زیبایی که بسیار درگیر زیبایی مانند برزیل هستند. و در حالی که ادعاهای وگان در حال رشد است ، در بسیاری از بازارهای LATAM هنوز جزئیات زیادی در مورد مواد تشکیل دهنده و منابع در اینجا وجود ندارد. مارک ها باید در مورد مواد تشکیل دهنده و فرمولاسیون خود شفاف باشند و یا اعتبار و احتمال بی معنی شدن ادعاهای وگان را به خطر بیندازند.

مارک برزیلی دو نفر Onetwo این شامل تعدادی گواهی وگان ، بی رحمانه و طبیعی در بسته ، و همچنین لیست گسترده ای از مواد اولیه را ارائه می دهد. در همین حال ، مارک زیبایی مکزیکی پدر پدر آزاد بودن در برابر بی رحمی و نه گیاهخوار بودن آزاد است زیرا آنها در برخی از رژ لب های خود از موم زنبور عسل استفاده می کنند تا حداکثر میزان آبرسانی را ارائه دهند.

با آزمایش حیوانات که اخیراً در کلمبیا ممنوع شده است ، مارک های اینجا اکنون به طور موثری از توجهی که ادعاهای بی رحمانه دارند ، بهره می برند. شیمی خالص آنها را نشان داده است اسم حیوان دست اموز گواهی در شبکه های اجتماعی و باردو اعلام کرد که آنها فرآیند تولید خود را برای ارائه 100٪ آرایش وگان تغییر می دهند.

ادعاهای وگان و حیوان دوستانه در حال ظهور الهام بخش بازارهای جدید است

فرمولاسیون های گیاهی ، وگان و بی رحمی هنوز در میان محصولات خانگی در برخی از بازارهای LATAM مانند پرو نادر است. با این حال، مارک ها می توانند از محصولات خانگی در بازارهایی مانند برزیل و کلمبیا الهام بگیرند ، زیرا آنها نه تنها با آرم گیاهخواری و ادعاهای دوستدار حیوانات نوآور هستند بلکه در مورد مواد تشکیل دهنده و فرمول هایشان ساده هستند.

مشابه فضای زیبایی ، با توجه به علاقه مصرف کننده LATAM به فرمولاسیون هایی که هم از مواد شیمیایی خشن / سمی عاری هستند و هم از مواد طبیعی استفاده می کنند ، فضای رشد فرمولاسیون های تمیز کننده گیاهی وجود دارد. مارک ها همچنین از ترکیب مواد گیاهی که در محیط زیست زیستی آمریکای لاتین به وفور یافت می شوند ، بهره می برند و از استفاده از مواد طبیعی بومی در مارک های زیبایی الهام می گیرند.

تردیدی وجود ندارد که گیاهان می توانند جایگاه خود را در LATAM پیدا کنند. کلید دستیابی به مصرف کنندگان بیشتر ، وضوح مواد تشکیل دهنده ، راهنمایی روشن در مورد چگونگی بهبود تأثیر محصولات گیاهی بر سلامت مردم و کره زمین و همچنین مقرون به صرفه بودن و در دسترس بودن مصرف کنندگان در هر سنی خواهد بود.

آنچه ما فکر می کنیم

همانطور که در سایر نقاط جهان اتفاق افتاده است ، گیاهان گیاهی به عنوان کلمه ای در آمریکای لاتین ظاهر شده اند. با این حال ، برای تبدیل شدن به اصطلاح معنی دار تر ، مارک ها باید ارتباط برقرار کنند که چگونه می تواند برای مردم ، حیوانات و سیارات مفید باشد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>