آیا مارک ها باید به مصرف کنندگان COVID-19 پاداش دهند

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments


لورا زیمر


لورا زیمر مدیر بینش Comperemedia است. لورا مسئول هدایت توسعه گزارش omnichannel و ارائه بینش در سراسر طیف بازاریابی کانال برای طیف وسیعی از صنایع ، از جمله خدمات مالی ، بیمه ، ارتباطات از راه دور و خرده فروشی است.

آیا آنها این کار را می کنند یا نمی کنند؟ اخبار مملو از پوشش درمورد در دسترس بودن واکسن است و در مناطق جمعیتی یا مناطقی که واکسن در دسترس است ، چه کسی تصمیم به گرفتن عکس می گیرد؟ نظرسنجی Mintel Global COVID-19 Tracker (11-18 دسامبر 2020) نشان داد که در حالی که اکثر بزرگسالان ایالات متحده گفتند که قصد تزریق واکسن را دارند ، اما آنها نگران بودند که همشهریان آنها چنین کاری نکنند. مقامات دولتی روزانه امواج را سیل می کنند تا به آمریکایی ها بفهمانند که باید واکسن را به محض دسترسی استفاده کنند ، اما جو سیاسی متشنج به این معنی است که تأثیر این صدا تا آنجا که برخی می خواهند کشیده نشود.

مارک های همسایگی دوستانه خود را وارد کنید

مینتل کامپرید مدیا پیش بینی کرد که در غیاب و سردرگمی اعتماد دولت ، مارک ها “در فشار دادن اعتقادات و ارزش های خود نسبت به محصولات و خدمات ، انتقال این باورها و ارزش ها به فروش – و مهمتر از آن ، وفاداری و اعتماد ، سرسخت تر خواهند بود.” فراتر از این ، سال 2020 نیز انگیزه هایی را برای مصرف کنندگان ایجاد می کند تا رای دهند ، داوطلب شوند و برای عدالت اجتماعی ابراز کنند.

متأسفانه ، در یک مثال اولیه از آنچه نباید انجام داد ، کریسپی کرمه در اواخر ماه مارس با ارائه یک کالری مجلل از یک دونات لعاب دار رایگان در روز تا پایان سال 2021 با اثبات واکسیناسیون کامل ، کانون توجهات را به خود جلب کرد.

گروه های واجد شرایط دریافت واکسن در بیشتر ایالت ها در زمان اعلام پیشنهاد ، سالمندان ، کمبود ایمنی و چاقی بودند. ارائه 190 كالری تمایل به این گروه ها برای هر روز برای بقیه سال با ضرورت نیاز این واكسن در وهله اول مغایرت دارد. اگرچه بیشتر افراد هر روز برای تهیه پیراشکی به کریسپی کرمه نمی روند ، اما مشوق های به موقع غیرمسئولانه پاسخ منفی برای این برند را به خطر می اندازند. اگر Krispy Kreme پیشنهاد خود را از تابستان که اکثر افراد واکسینه می شوند ، راه اندازی می کرد یا آن را به یک دونات محدود می کرد ، برداشت عمومی از پیشنهاد بازتاب کمتری داشت.

برخی از مارک ها با مسئولیت پذیری بیشتری نسبت به برندهای دیگر رفتار مثبت را تشویق می کنند

این پاییز گذشته ، CVS برای افرادی که در محل CVS به آنفلوآنزا حمله کردند ، انگیزه هایی را برای محصولات بهداشتی و درمانی ارائه داد. هنگامی که همه گروه ها واجد شرایط دریافت واکسن باشند ، می توان پیش بینی کرد CVS نیز اقدامی مشابه برای واکسن COVID-19 و هرگونه تزریق تقویت کننده دیگر انجام دهد.

ردیاب جهانی COVID-19 مینتل چیزهایی را که مردم امسال بیشتر از آن از دست داده اند ، مسافرت ، وقت با دوستان و خانواده و ناهارخوری در خانه است. فراتر از این ، مردم درک کردند که باید بیشتر روی سلامتی و سلامتی خود تمرکز کنند اما نمی دانند از کجا شروع کنند.

به همان روشی که مارک ها در انتخابات سال 2020 اطلاعات و دسترسی راحت تری را برای رأی دادن فراهم کردند ، مارک هایی را مشاهده می کنیم که اطلاعات مربوط به محل واکسن را تهیه می کنند و حمل و نقل را برای افرادی که ممکن است نتوانند به قرار ملاقات خود برسند با Uber و Lyft ارائه می دهند در خط مقدم مارک های خدمات مالی با قابلیت حمل و نقل عمومی در حمل و نقل عمومی نیز می توانند باعث تشویق سواری رایگان در قرارهای واکسیناسیون یا حتی آزمایش COVID-19 شوند.

فراتر از این ، مکان ها و مشاغل کوچک که در طول سال گذشته آسیب دیده اند ، این فرصت را دارند که هنگام تخفیف یا دسترسی ویژه برای مراجعه کنندگان واکسینه شده ، درخشش بیشتری داشته باشند. باغ مدیسون اسکوئر اعلام کرد که ورود به آینده را مجاز است نیکس و تکاورها بازی برای هر کسی که می تواند اثبات واکسیناسیون ارائه دهد. برنامه های گذرنامه واکسن در حال خارج شدن از مرحله بتا به جریان اصلی هستند و فرصتی را برای برندها فراهم می کنند تا با این برنامه ها شریک شوند و مشوق های تجربی و مبتنی بر سلامتی را به افرادی که عکس خود را دریافت کرده اند ارائه دهند.

آنچه ما فکر می کنیم

به جای مراجعه به میوه های کم آویز ، مارک های تجاری فرصتی برای ایجاد انگیزه در رفتارهای مثبت مطابق با سلامتی و مصونیت دارند و یا مواردی را که بیشتر مردم در طی همه گیری از دست داده اند ، ایجاد می کنند.

کنسرت های رایگان بدهید. رفتار متمرکز بر محافظت از ایمنی را تشویق کنید. برای اجتماعات و مهمانی های خانوادگی غذاهای سالم تهیه کنید. و اگر فکر می کنید تنها حرکت شما پیشنهاد دادن به مردم 280+ پیراشکی است؟ کمک مالی به یک موسسه خیریه محلی را به انتخاب خود در نظر بگیرید. سایت های واکسیناسیون را حمایت مالی کنید. حتی اگر مارک شما با سلامت و سلامتی مطابقت نداشته باشد ، مصرف کنندگان انتظار دارند که در حالی که به این آینده درخشان و در عین حال نامطمئن می رویم ، برای حفظ سلامت ما نقش خود را انجام دهند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>