آیا طرح خرید جدید Ikea محبوب خواهد شد؟

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]

مارکو آماسانتی


مارکو آماسانتی یک تحلیلگر خرده فروشی است که تمرکز خود را صرف هزینه در خانه ، از جمله DIY ، وسایل برقی و مبلمان کرده است.

به دنبال طرح اجاره مبلمان ، و تمرکز فزاینده بر روی مواد و انرژی ، جدیدترین نوآوری Ikea برای کمک به پیشرفت آن است آب و هوای مثبت تا سال 2030 ، ابتکار خرید و فروش مجدد مورد انتظار آن است. این طرح خرید در ابتدا در اکتبر 2020 اعلام شد ، چندین روند اساسی در بازار خرده فروشی خانه را تحت تأثیر قرار می دهد. مهمترین آنها خواستار پایداری است ، که اهمیت آن برای بسیاری در میان عدم اطمینان در سال گذشته بیشتر شد.

مصرف کنندگان می توانند قیمت تقریبی مبلمان دست دوم خود را در وب سایت IKEA دریافت کنند منبع: IKEA

به طور فزاینده ای ، مصرف کنندگان انتظار دارند خرده فروشان خانگی در این کار کمک کنند. همانطور که در آخرین گزارش مبلمان ما بحث شده است ، بیش از یک دهم مصرف کنندگان انگلستان اولویت بندی خود را برای سازگار بودن با محیط زیست در مورد خرده فروش هنگام تصمیم گیری برای خرید مبلمان اعلام می کنند. در آینده ، IKEA می تواند با استفاده از رسانه های اجتماعی ، در زمینه افزایش محبوبیت اخیر در زمینه محبوبیت و افزایش تعمیرات مبلمان قدیمی ، آموزشها و راهنمایی هایی را برای مصرف کنندگان محصور در خانه ایجاد کند.

در مرحله دوم ، این طرح نیاز به ارزش را تأمین می کند. اگرچه همیشه از اهمیت بالایی برخوردار است ، زیرا این افراد از زمان شیوع بیماری در مارس 2020 از عدم امنیت شغلی ، محدودیت ها و فشارهای مالی رنج می بردند. در واقع ، از 22 آوریل 2021 ، بیش از یک سوم مصرف کنندگان هنوز از مصرف غیر ضروری استفاده می کنند. خرج کردن به همین ترتیب ، مبادله در فروشگاه و کاهش بالقوه قیمت ها می تواند مورد استقبال این مصرف کنندگان قرار گیرد.

در آخر، این طرح یک وسیله عالی برای تشویق دوباره بازگشت به فروشگاه است، به ویژه که بازیابی اعتماد به نفس مصرف کنندگان را به تدریج طی سال آینده به خیابان های بزرگ بازگرداند. در حقیقت ، بیش از دو سوم مصرف کنندگان مایلند در هنگام خرید مبلمان ابتکارات پایداری بیشتری را در فروشگاه مشاهده کنند. با استفاده از نکات یادگیری از آخرین رکود اقتصادی ، این فرصت نه تنها برای اعتبار داخل فروشگاه ، بلکه دامنه های دست دوم نیز می تواند در تهیه غذا به این خریداران تنگنای فوق الذکر بسیار موفق باشد.

آنچه ما فکر می کنیم

بر این اساس ، مینتل انتظار دارد که این طرح در سال آینده محبوب شود. حرکت به جلو ، یک فرصت مشخص برای گسترش این سیستم های تبادل فروشگاهی در خرده فروشی های بیشتر وجود دارد، در حالی که دامنه این امر می تواند به بخشهای جدید خانه مانند وسایل برقی ، کفپوش و لوازم خانگی نیز بپردازد. علاوه بر این ، نوسازی داخلی محصولات قدیمی می تواند منبع درآمد بسیار خوبی را برای بسیاری از خرده فروشانی که در سال گذشته با مشکل روبرو بوده اند ، ایجاد کند.

در این ، بسته شدن فضاهای کاری در سراسر انگلستان باید هجوم مبلمان اداری خانگی دست دوم را فراهم کند همانطور که بسیاری از آنها برای کار طولانی مدت در خانه ساکن می شوند. همچنین این فرصت برای شرکت های رسانه های اجتماعی وجود دارد که نقش خود را به عنوان یک خرده فروشی در نوع خود افزایش دهند و به عنوان یک بازار شخص ثالث جدید برای تسهیل این فروش همتا به همتا فعالیت کنند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>