
[ad_1]
برای دریافت جدیدترین اخبار مصرف کننده و صنعت ، روندهای برتر و چشم اندازهای بازار ، با اخبار Mintel همراه با نظرات تیم تحلیلگران گروه جهانی Mintel همراه باشید.
همانطور که مصرف کنندگان در سطح جهانی به تدریج از بیماری همه گیر خارج می شوند ، آیا آنها مشتاق هستند که برای خرید لوازم الکترونیکی ، لوازم خانگی و اشتراک های جریانی با تخفیف هزینه کنند یا اینکه درخشش فروش 48 ساعته Amazon Prime Day (21 تا 22 ژوئن) به دلیل تخریب تصویر شرکت و افزایش رقابت؟ کارشناسان خرده فروشی ، مصرف کننده و بازاریابی رقابتی مینتل در مورد اهمیت Prime Day ، تأثیر آن در تکامل بخش تجارت الکترونیکی و رقابت خرده فروشی به طور کلی ، و همچنین آینده ای که برای آمازون در نظر گرفته شده است. اکنون گوش دهید تا بفهمید مارک ها و تبلیغ کنندگان از Prime Day 2021 چه چیزهایی باید ببرند.
کجا گوش کنید
با مهمانان دیدار کنید

اندرو دیویدسون (میزبان)
SVP / مدیر ارشد بینش ، Mintel Comperemedia

دیانا اسمیت
دستیار مدیر ، خرده فروشی و تجارت الکترونیکی ، گزارش Mintel ایالات متحده

نیک کارول
دستیار مدیر ، تحقیقات خرده فروشی ، Mintel Reports انگلستان

لیرین احمکه
مدیر محتوای Omnichannel ، Mintel Comperemedia
Leave a reply