آمریکایی های مجرد می گویند یک شوخ طبعی مشترک است

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments



تیم روابط عمومی جهانی مینتل که 24 ساعت شبانه روز در دسترس است ، خوشحال است که روزنامه نگاران معتبر را برای دسترسی به تحقیقات ما فراهم می کند ، مصاحبه هایی را با تحلیلگران متخصص ما ترتیب می دهد و آخرین دیدگاه ها را در بین گروه ها و کشورها به اشتراک می گذارد.

برای آمریکایی های واقعاً مجرد ، شوخ طبعی مشترک (72٪) ویژگی شماره یک است که آنها به دنبال شریک زندگی خود می گردند – مهمتر از اهداف شخصی مشترک (52٪) مانند داشتن خانه یا تشکیل خانواده. در واقع ، طبق تحقیقات جدید Mintel ، متخصصان آنچه مصرف کنندگان می خواهند و دلیل آن ، کل جمعیت دوست یابی احساس شوخ طبعی مشترک را در بالای لیست قرار می دهند. یک چهارم (75٪) از کسانی که رابطه ندارند اما ازدواج نکرده اند موافق هستند ، با اهداف شخصی مشترک (62٪) در جایگاه دوم قرار دارند. شوخ طبعی به وضوح کلید گشودن پتانسیل رشد در صنعت دوست یابی و به ویژه برای برنامه های همسریابی است.

تحقیقات Mintel نشان می دهد که فقط یک از هر پنج (22٪) مجردهای واقعی با افرادی که ممکن است بخواهند از طریق یک برنامه / وب سایت دوست یابی قرار ملاقات بگذارند در مقایسه با دو سوم (66٪) که شخصاً “روش قدیمی” را ملاقات کرده اند (از جمله از طریق دوستان (41٪) و در محل کار (19٪)) ، این نشان می دهد که هنوز سایت های همسریابی آنلاین فرصت برای گسترش وجود دارد.

مصرف کنندگان ژنرال Z ** همیشه زندگی آنلاین خود را به منزله تمدید خود شخصیتی خود می دانند. به همین ترتیب ، بسیاری انتظار دارند شرکای بالقوه خود را بصورت آنلاین ملاقات کنند: 23٪ از افراد مجرد Gen Z می گویند که آنها با یک برنامه دوست یابی و 36٪ در رسانه های اجتماعی با تاریخ های بالقوه دیدار می کنند.

چه چیزی برای مجردها مهم نیست؟ زمینه های مشترک قومی / فرهنگی به عنوان تنها 20٪ از مجردهای واقعی و 18٪ از کسانی که در یک رابطه هستند اما ازدواج نکرده اند این ویژگی را در یک شریک زندگی جستجو می کنند.

Kristen Boesel ، تحلیلگر ارشد سبک زندگی و اوقات فراغت ، مینتل گفت:

“استفاده از تمایل مجردها برای داشتن یک شوخ طبعی مشترک می تواند پتانسیل واقعی برای برنامه های دوست یابی را ایجاد کند. اولین اپلیکیشنی که الگوریتمی هوشمند را به شما معرفی می کند و می تواند با حس شوخ طبعی کاربران را به درستی متصل کند و بر اساس آنچه باعث خنده آنها می شود ، آنها را با شرکای مناسب مطابقت دهد ، آنها را در این بازار کاملاً رقابتی و شلوغ متمایز خواهد کرد.

“قبل از همه گیری ، علاقه به برنامه های دوست یابی مانند Tinder ، Bumble و Hinge کمرنگ می شد ، اما قفل کردن هزاران مجرد آنلاین را پیدا کرد تا عشق پیدا کنند و با انزوای اجتماعی مبارزه کنند.
گفته می شود ، این توانایی مصرف کنندگان در ملاقات حضوری با شرکای احتمالی را محدود کرده است و تغییرات فرهنگی پایدار به سمت بیشتر وقت صرف کار ، خرید و ورزش در خانه برای جلوگیری از برقراری ارتباط های عاشقانه شخص بزرگسالان مجرد در آینده همچنان ادامه خواهد داشت. برنامه های دوست یابی به سرعت برای ایجاد دوستیابی ویدئویی تکامل یافته اند و حتی پس از آنکه ویروس کرونا دیگر تهدیدی نباشد ، کاربران می توانند به طور واقعی روابط خود را ادامه دهند. “

جشن وضعیت مجرد… در روز ولنتاین… در طی یک بیماری همه گیر

تنها چند روز مانده به روز ولنتاین ، توجهات به طور معمول به کسانی که در رابطه هستند و کسانی که به دنبال شریک زندگی هستند ، معطوف می شود ، اما مارک های تجاری می توانند از تعطیلات استفاده کنند تا پیام خود را برای مجردها اصلاح کنند. با نزدیک به سه در پنج (59٪) بزرگسال آمریکایی که در حال حاضر رابطه جدی ندارند گفتند که مجرد هستند و به طور فعال به دنبال شریک نیستند ، اکثریت قریب به اتفاق از وضعیت رابطه خود راضی هستند. و این به سادگی تأثیر همه گیری نیست: تعداد مشابهی (57٪) می گویند که آنها نیز مجرد بوده اند و به دنبال تاریخ برای بیشتر یا کل سال 2019 نیستند.

بیش از دو در پنج (43٪) مجرد واقعی می گویند که آنها در شش ماه بین آوریل و اکتبر 2020 قرار ملاقات گذاشته اند – حتی یک سوم (34٪) مجردانی که به دنبال رابطه نبودند در این مدت قرار ملاقات گذاشتند. در میان مجردانی که به طور فعالانه به دنبال ملاقات با افراد جدید هستند ، 57٪ حداقل در یک قرار ملاقات شرکت کرده اند. خرما های کلاسیک مانند یک وعده غذایی در یک رستوران (21٪) و یک نوشیدنی در یک بار (10٪) برای برخی از مجردهای واقعی اتفاق افتاده است. از هر پنج نفر یک نفر در خانه فیلم تماشا می کند (18٪) و یک غذا را در خانه می پزد (18٪).

“مارک ها باید بر روی پیام رسانی در مورد مجردانی که بهترین زندگی خود را دارند و نه صرفاً برای یک شریک زندگی می کنند ، تمرکز کنند. برای این مصرف کنندگان مهم است که مارک ها از آنها حمایت می کنند و به آنها کمک می کنند تا راههایی برای احساس خوب بودن در مجرد بودن پیدا کنند. در حالی که همه گیری مانع آشنایی آمریکایی ها نشد ، همانطور که کسب و کارها شروع به بازگشایی می کنند و به دنبال افزایش فروش هستند ، معاملات در مورد سفر ، رویدادهای زنده و ناهار خوری می تواند به عنوان فرصت هایی برای گذراندن وقت با دوستان و همچنین شرکای بالقوه باشد. ” بوزل نتیجه گرفت.

* مجردهای واقعی: کاربران اینترنتی بالای 18 سال که در حال حاضر رابطه جدی ندارند
** مینتل Gen Z را نسلی متولد شده بین 1995 و 2007 تعریف می کند

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>