آشپزی در خانه: مارک های تجاری می توانند به اشباع معده کمک کنند

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]

کارول وونگ لی


کارول وونگ-لی ، مدیر همکاری ، سبک های زندگی و اوقات فراغت Mintel است. کارول تحقیق می کند و گزارشاتی را درباره صنعت سبک زندگی و اوقات فراغت کانادا می نویسد.

قابل توجه است که حتی پس از یک سال پخت و پز بیشتر در خانه ، لذت و پاداش احساسی کانادایی های مرتبط با آشپزی چشم پوشی نکرده است: تهیه یک وعده غذایی خانگی به عنوان نوعی تسکین استرس برای دو سوم کانادایی ها و بیشتر بیش از چهار نفر از پنج آشپز خانگی می گویند که تهیه یک وعده غذایی در خانه باعث می شود احساس موفقیت کنند – همان سطح قبل از همه گیری. با فروش موادی مانند مخمر به دلیل رونق در پخت نان و افزایش محبوبیت روندهایی مانند ماکارونی پخته یا بسته بندی تورتیلا TikTok، واضح است که لذت پخت و پز منبع مهم راحتی برای مصرف کنندگان در سراسر جهان بوده است.

فرسودگی شغلی جوش خواهد زد

با نگاه به جلو ، گرما باید بر روی مزایای احساسی کانادایی ها از پخت و پز حفظ شود زیرا مینتل پیش بینی می کند که فرسودگی شغلی در 18-24 ماه آینده اولویت جدیدی خواهد یافت ، طبق تحقیقات Mintel در مورد برنامه ریزی و تهیه غذا. با باز شدن جامعه ، برنامه ها یک بار دیگر با فعالیتهای اوقات فراغت و اجتماعی حضوری پر می شوند ، که بازگشت به شلوغی و فرسودگی شایع قبل از همه گیری را به دنبال خواهد داشت که هرگز واقعاً از بین نرفته است. برای برخی ، سازگاری با این مسئله ممکن است اضطراب آور باشد زیرا ممکن است به دلیل نگرانی در مورد ایمنی یا قدردانی جدید از سرعت پایین زندگی ، آماده نباشند – یا حتی مایل به انجام آن نباشند – مانند گذشته.

واقعیت این است که در حال حاضر سلامت روان کانادا تیره شده است. این با مشاهده می شود از هر پنج نفر کانادایی سه نفر گزارش کرده اند که حداقل یک وضعیت بهداشت روانی را در سال 2020 تجربه کرده اند، طبق تحقیقات مینتل در مورد سبک زندگی سالم در کانادا. با فشار بیشتر ، مصرف کنندگان به دنبال راه حل هایی هستند که به آنها کمک کند لحظه هایی را برای استراحت یا آرامش ذهنی – حتی اگر برای یک لحظه کوتاه – رقم بزنند. شرکت های مرتبط با تمام جنبه های آشپزی خانگی در اینجا یک مزیت آشکار دارند زیرا کانادایی ها از قبل آماده سازی وعده های غذایی را با احساسات برانگیزاننده یا مسکن استرس مرتبط می کنند. نکته اصلی این است که شرکت ها راهی را ایجاد کنند که مصرف کنندگان را ترغیب کند لحظه ای برای جذب این مزایا صرف کنند.

گرم کردن مزایای سلامتی را افزایش دهید

این استراتژی ساده است: از این واقعیت استفاده کنید که امروزه مدیریت سلامت یک سفر کل نگرانه است. مثلا، تقریبا نیمی از کانادایی ها برای کنترل استرس ورزش می کنند و بیش از سه چهارم احساس می کنند که خوب غذا خوردن برای سلامتی عاطفی آنها مهم است. پیام واضح است: مصرف کنندگان انتظار دارند تولیدکنندگان مواد غذایی و خرده فروشان مواد غذایی به طور گسترده تر و کاملاً یکپارچه از سلامتی حمایت کنند.

طبق Mintel 2021 Global Food and Drink Food Trend ، “Feed the Mind” ، شرکت های مرتبط با غذا با کمک به مصرف کنندگان در استفاده از جنبه های روانشناختی پخت و پز با فراهم کردن راه هایی که به مصرف کنندگان کمک می کند واقعاً در تهیه و یا حتی مصرف یک وعده غذایی کمک کنند ، سود خواهند برد. به عنوان مثال ، قرار دادن ایجاد یک مکان متناسب – روشی فانتزی برای مراجعه به تنظیماتی که آشپزها “همه چیز را در جای خود قرار می دهند” – به عنوان یک مراسم آرامش بخش قبل از شروع فرآیند پخت و پز می تواند خیال شما را راحت کند. در وسط یک روز شلوغ به همین ترتیب ، ایجاد کیت هایی با مضمون هدفمند که شامل عناصر طراحی شده برای آگاهی ذهنی فرد می شوند تا در مورد آنچه می خورند تعمق بیشتری داشته باشند نیز طنین انداز خواهد شد.

نکته مهم ، تمرکز به ریز لحظات موجود از اهمیت اساسی برخوردار است زیرا مصرف کنندگان سخت مشغول سختی برای یافتن وقت اضافی برای تسکین خود یا تسکین در کارهای روزمره خود خواهند بود ، حتی اگر بدانند که برای آنها خوب است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>